Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Ja, Daria, jeg er så enig! 
Jeg er så stolt av den fine ungdommen, de har ikke klaget en eneste gang på alt de går glipp av. Russ er man bare en gang i livet. Folk kan reise til Hellas eller hytta eller gå på puben en annen gang.
Poden drikker heller ikke alkohol. Nå er han heldigvis ute med gjengen, håper han koser seg masse, og at jeg ikke ser ham før i morgen formiddag/ettermiddag. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv sitter jeg som vanlig alt for sent oppe. Har kost meg med film og pepsi, potetgull, og spiste nettopp to brødskiver til nattmat.

Noen har lagt seg for lenge siden. 

Håper alle får en kjempefin 17.mai tross alt. :flagg: Duk er strøket og lagt på til brunsj i morgen.
Sukk, jeg som hadde gledet meg til russetoget.. men mamma kommer, vi skal spise masse godt, og jeg har bl.a laget to marengsbunner som venter på fyll. 

Kos dere alle sammen! :klemmer: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i dag du også. :flagg:

 

Her har jeg fått opp flagget og ordnet frokost. Ikke fått på meg noe finklær enda. Ser vindfullt ut her så jeg har ikke helt bestemt meg for antrekk. Skal til søsteren min til lunsj om noen timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin feiring :flagg: 

To små flagg er satt ut i potten på balkongen, det er så langt jeg har kommet :fnise: Dessuten har jeg hørt et korps i det fjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to! 
Her ble det en koselig dag, med masse mat og TV'n på. Og besteforeldre i hver sin sofa. :ler: 

Poden kom hjem på morgenkvisten, og har vært her med oss i hele dag, bortsett fra da han har ligget i senga. :laugh: 
Han skulle ønske det skjedde 'noe' i dag, men fikk grillet kylling og Siesta, så han var fornøyd likevel. Også hadde han på seg russedressen en stund, så fikk besteforeldrene sett hvor fin han er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg helt uttafor trøtt, drukket et glass til med bobler, mamma hadde med Cava. Vi greide ikke drikke den opp før i dag. :ler: 

Vofsen har fått kylling og eggerøre og vaniljekrem. 
Jeg står ikke opp i natt, om hun må på do, for det er ikke min skyld om hun blir dårlig i magen. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten det var veldig stilig, at de kongelige kjørte rundt i Oslo i dag. 
Jeg sa jo det! At kan ikke de gå i tog, så kan vi andre se på dem, og det ble nesten slik. :laugh: 

Kongen er en fin fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, loffen skrev:

Synes forresten det var veldig stilig, at de kongelige kjørte rundt i Oslo i dag. 
Jeg sa jo det! At kan ikke de gå i tog, så kan vi andre se på dem, og det ble nesten slik. :laugh: 

Kongen er en fin fyr.

Jeg er så enig. Jeg ble litt rørt av det hele og smugtørket tårer for at de to hjemme ikke skulle le av meg... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Det var da følt så mye jeg skriver i dagboka. 
Burde bytte navn til månedsboka.

Gledet meg til å trene igjen, men nå er formen dårlig så orker ikke i dag heller.. Har gått ned 5 kilo siden Spenst stengte. 🙄 Det er litt muskler. Hjemmetrening med kroppsvekt og strikk har ikke akkurat vært så veldig effektivt.  Ikke passer sommerklærne heller. Har allerede ødelagt en shorts i symaskina. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå uten, ser ut til at det er trenden i denne varmen. Stringbikini, til nød med en gjennomsiktig skjorte over, holder visst lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke uenig - det finnes sider ved mine medmennesker jeg ikke har behov for å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Daria skrev:

Jeg er ikke uenig - det finnes sider ved mine medmennesker jeg ikke har behov for å se...

Ja, det er det jeg og tenker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:ler: 

Jeg kjøpte en shorts i dag, til 30kr! Jeg så den da jeg bare skulle gå gjennom HM på vei til en annen butikk (polet :P ) , og den bare lyste i mot meg, den eneste ene i sitt slag, i lin, sammen med andre mye styggere polyestershortser  til 30 kr. Ingen førpris, consious collection exclusive...merkelig. Den passet helt perfekt, hun i kassa hadde aldri sett den før, men da hun scannet den kom førprisen på 499kr opp. :biggrin: 
Her er den 
https://www2.hm.com/no_no/productpage.0737634002.html  Noen har gjort feil. Heldige meg. 
Ja den er kort, men jeg skal ikke gå på kjøpesenteret, eller bøye meg ned med den på. :P 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...