Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Nye 'ska vi dains'-deltagere. Jeg er visst helt uttafor, jeg. Vet jo ikke hvem halvparten er. Han med rosa briller som synes han er så deilig, f.eks. Hvem i huleste er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har innsett etterhvert at det er så mye og mange jeg ikke har peiling på - og at det igrunnen er en god ting... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoo, slækk søndag. Vært på tur med vofsen som har løpetid, nå ligger hun her i sengen sin med truse på. Så søt atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel dra ræva mi på trening. Har beindag, og lite lyst til knebøy. Det er det verste jeg vet! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare sett på vaskemaskinen, rydde kjøkkenet, lakkere negler, re opp senga.. eh.. og sikkert noe annet kjekt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:ler: 
sikkert ikke. Har vært dårlig med det i det siste, formen er litt blæh.                                                                 Og nå halter vofsen igjen. Det var høyre bakben for 2 uker siden, nå er det venstre. Dyrlegen sa for to uker siden at det ikke var noe, nå skal vi ned igjen. 
Klart det ER NOE. :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, fant ikke noe i dag heller. :huh: 

Kanksje jeg har en hund som synes det er gøy å hoppe rundt på tre ben? :huh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke det altså. Er det noe hun får mer enn nok av, så er det oppmerksomhet. :laugh: 

Nå har jeg sett, i dag, at benken på kjøkkenet har fått et slitt merke etter henne der hun pleier å hoppe opp. Sr ut som hun dunker benet/skraper foten borti der hver gang hun skal opp. Vi fant ut dette i sted. Mistenker at det er det som har blitt til smerte/ubehag. Har hengt et pledd over der hun pleier å jumpe opp, sånn at hun slutter med det. Får heller løfte henne om hun vil opp til meg her jeg sitter. Nå ligger hun i sengen sin under bordet. :)

Så får vi se om det går over. 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke gjort en dritt! Føler meg uggen og kvalm, dårlig i magen, vondt i halsen. Drikker kaffe og Bepis, og spiser gresk youghurt. (Ελληνικό γιαούρτι) 
Også skal jeg lese litt gresk. 

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig at min forklaring på halting er litt søkt. :hoho: 

Men prøver så veldig å finne ut av det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har vært på trening like mange ganger på en hel måned som jeg pleier å være på en uke. :roll: 
For en slappfisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, loffen skrev:

Mulig at min forklaring på halting er litt søkt. :hoho: 

Men prøver så veldig å finne ut av det. :P 

Men det høres jo logisk ut, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg har rett!
Ser dog ut til at hun bare halter etter hvile.. Men dyrlegen mente hun er for ung til å ha artrose.. håper det. Blir hun ikke bedre etter et par uker må vi røntge, og det må gjøres under full narkose. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...