Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

På 9.6.2019 den 2.17, loffen skrev:

Nei, nå ble jeg både sur og muggen av å være her på KG, som vanlig i disse tider, så nå legger jeg meg selv om jeg ikke er trøtt. 

Alt var mye bedre før. 

Savner da vi var jenteligaen og KG-klanen! 

 

Da var de første 50 sidene lest...

Hvordan endte det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Åh, ja det var det da. :ler:

Jeg tror ikke det ble noe med Sjarmtroll og Dansken, men mange av oss i tråden har vært venner siden. :hjerter:l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar så lang tid å komme inn på 'mine innlegg' på KG, så jeg gidder aldri skrive i dagboka. Det tar jo to minutter å laste, så da går jeg heller inn på en annen fane så lenge, og så glemmer jeg bort at jeg skulle inn hit. 
God sommer! 
Denne uka har jeg fått låne en hytte ved sjøen, så i morgen stikker jeg dit for å sole meg og sløve. Uten internett! :bond: :daane: 

:P Hvordan skal jeg overleve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo laste ned en film eller to til iPaden da. :nigo:
Med Chris Evans, kanskje? :filer: 

:P 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, loffen skrev:

Det tar så lang tid å komme inn på 'mine innlegg' på KG, så jeg gidder aldri skrive i dagboka. Det tar jo to minutter å laste, så da går jeg heller inn på en annen fane så lenge, og så glemmer jeg bort at jeg skulle inn hit. 
God sommer! 
Denne uka har jeg fått låne en hytte ved sjøen, så i morgen stikker jeg dit for å sole meg og sløve. Uten internett! :bond: :daane: 

:P Hvordan skal jeg overleve. 

God hytteferie. :sol:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettfri hytteferie kan være ganske deilig - bare husk nok bøker :ac: . Min mulighet til det i år inkluderte også tre tantebarn i en uke, så jeg takket pent nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Daria skrev:

Nettfri hytteferie kan være ganske deilig - bare husk nok bøker :ac: . Min mulighet til det i år inkluderte også tre tantebarn i en uke, så jeg takket pent nei :fnise:

3 tantebarn gir ikke store sjanser for bøker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir knapt mulighet til å gå på do alene (ikke minst fordi vi har utedo med plass til to...), sove alene eller få ro til å tenke mer enn to minutter sammenhengende... :fnise: Hyggelig et par dager, men en hel uke blir fort litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2019 den 2.17, loffen skrev:

:hoppe:

 

 

Nei, nå ble jeg både sur og muggen av å være her på KG, som vanlig i disse tider, så nå legger jeg meg selv om jeg ikke er trøtt. 

Alt var mye bedre før. 

Savner da vi var jenteligaen og KG-klanen! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det veldig deilig på hytteferie! Hadde bittelitt 4G igjen på telefonen, så jeg fikk sendt noen få snapper, og lest på KG et par ganger. :ler:

TV'n på hytta virket kun en kveld, så det ble mye lesing.  :ac: 
Hadde også lastet ned en serie til iPad'en, så det var kjekt. 
Jeg har badet og grillet på minigrillen, gått småturer med vofsen, det var jo SÅ varmt! Var stort sett alene, men Snuppis kom fredag, og Noen og Poden var innom et par ganger. Bare jeg som hadde ferie. ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har ikke kroppen vært på mitt lag, så dagen har for det meste blitt tilbrakt horisontalt. Har sovet mye. 
Må ta meg sammen og gå en liten kveldstur med vofsen. Ble ikke så lang tur tidligere i dag. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter bare her på kjøkkenet og drikker kaffe uansett, så haha. :rolleyes: 

Fikk dongeriskjørt i postkassen i dag. Alternativ til shorts, på bytur en varm sommerdag f.eks. Kommer sikkert aldri til å bruke det. Jeg med skjørt lizzm. :laugh: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...