Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har dratt over gulvene med tørrmopp i dag, så nå er det normal takhøyde igjen. Var så støvete at takhøyden nesten virket lavere.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pose revet parmesan. Det står at den er holdbar i bare syv dager etter åpning? Men 12 måneder uåpnet. Hæ? Parmesan er vel holdbar i månedsvis selv om jeg åpner posen så lenge den er i kjøleskapet?
Får være grenser hvor mye parmesan jeg gidder å spise på en uke.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg 600kr i parkeringsbot. Jeg er så sur! 
Jeg trodde det var lov å stå der, det har vært det før. Blæh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revet ost har en tendens til å mugne skremmende fort etter åpning, har jeg bitter (og ganske illesmakende) erfaring med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Muggen ost passer fint i min mugne dagbok. :ler: 

Kan ikke Biden vinne snart da!! Jeg orker ikke dette mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes, please :pls: Jeg kommer ikke til å puste noenlunde lettet ut før han faktisk har tiltrådt, men et bekreftet resultat hadde vært en god start...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Haha, jeg liker den nye oppdateringen. Men 3 uker senere.. 2 uker senere... En oppfordring til å skrive  oftere i dagboka. :ler: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den detaljen har jeg ikke lagt merke til før nå :fnise: Føljetong-dagbok :ler: Men det gjør det jo litt enklere å oppdage de gangene noen henter opp eldgamle tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille vofs hadde vondt i magen i natt.. Vi var ute 6 ganger for å gå på do, og sovnet litt før halv åtte i morges. (Forøvrig veldig digg i -5 grader med blomstrete morgenkåpe og pysjbukse.) Dusjing måtte til et par ganger også, og det hjelper ikke at hun har løpetid. :roll: 

Veldig fornøyd med at jeg orket å pusse noen vinduer på innsiden og gå tur. Nå er vi pumpa begge to. :ler: 
I natt blir det bedre!   :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høljer ned og utelyset slo seg aldri av i morges. Orker ikke. 

:trist: 

Trøster meg med pepperkaker og kaffe, og at jeg har hentet garn på posten som skal bli til genser til Poden.

Har i dag bestilt kalender til neste år, som jeg skal ha på kjøkkenet. Det tok tid! :roll: 

Lille vofs er ferdig med løpetiden og har fått seg et bad i dag. Nå er hun så fluffy, myk og lukter 8 i 1 sjampo fra Clas Ohlson. :ler:  Jeg har også vasket manen, så i kveld skal vi kose oss i rent sengetøy. 
Da har man noe å glede seg til, liksom. :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...