Gå til innhold

Ta tilbake gaver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker han er på vei ut av forholdet.... Da alt var rosenrødt gav han deg bilen i gave. Nå har han fått kalde føtter og kommer på at han vil ta tilbake gaven. Om ikke du slår opp, så gjør han det snart... (beklager, men det er det jeg tenker om situasjonen)

Anonymous poster hash: 27431...099

 

Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hadde han ikke spurt henne akkurat om de skulle flytte sammen? Litt rart at han plutselig tenker på å slå opp da..

Anonymous poster hash: cc0e8...6c6

Det kan bare være et spill av han (for at hun ikke skal forstå hans planer) , som han gjør for å få tilbake bilen før han gjør det slutt (uten drama og prakk for han).

Anonymous poster hash: 1ab68...677

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil solgte jeg for et år siden. De pengene brukte jeg på ferie, ikke det at det var så mye jeg fikk for den. Kontakt med eksen var jeg klar over at han har hatt, uten at det egentlig har plaget meg. Nå skal hun og hennes nye kjæreste kjøpe bilen, som jeg har brukt i et år. Ørlite sært opplegg...

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil solgte jeg for et år siden. De pengene brukte jeg på ferie, ikke det at det var så mye jeg fikk for den. Kontakt med eksen var jeg klar over at han har hatt, uten at det egentlig har plaget meg. Nå skal hun og hennes nye kjæreste kjøpe bilen, som jeg har brukt i et år. Ørlite sært opplegg...

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

 

Han er på vei til å bli ilag med eksen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rareste kjæresten jeg har lest om. Hva tenker du framover nå da? Ser du en framtid med denne raringen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil solgte jeg for et år siden. De pengene brukte jeg på ferie, ikke det at det var så mye jeg fikk for den. Kontakt med eksen var jeg klar over at han har hatt, uten at det egentlig har plaget meg. Nå skal hun og hennes nye kjæreste kjøpe bilen, som jeg har brukt i et år. Ørlite sært opplegg...

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Hm

Hvis han da ikke skal "gi" henne bilen i gave slik som han gjorde til deg, og høste skryt fra familie og venner over hvor "SNILL" han er, etter at du har gjort det slutt med han selvfølgelig...

Bare en tanke..

Anonymous poster hash: 1ab68...677

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bil solgte jeg for et år siden. De pengene brukte jeg på ferie, ikke det at det var så mye jeg fikk for den. Kontakt med eksen var jeg klar over at han har hatt, uten at det egentlig har plaget meg. Nå skal hun og hennes nye kjæreste kjøpe bilen, som jeg har brukt i et år. Ørlite sært opplegg...

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Ønsker deg lykke til! Bra at du er fornuftig og kommer deg bort fra han.

Klem :hug:

Anonymous poster hash: 1ab68...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du oppdaterer hva han sier når du snakker med han om dette.. For en fyr! Er meget spent på forklaringen han og logikken hans i dette..

Anonymous poster hash: c859b...533

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er rart TS trodde bilen var sin når den stod på ham....

Det er jo ikke dette som er problemet her..

Anonymous poster hash: c859b...533

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke dette som er problemet her..

Anonymous poster hash: c859b...533

 

Jo, det er akkurat hva som er problemet her, en bil tilhører den som står som eier på papirene dens, og beleilig glemme det og bruke pengene fra salget på egen bil på ferie er å tisse i buksa for holde seg varm. De skulle vært på sparekonto til den dagen eieren av bilen sa fra at han ville ha den tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er akkurat hva som er problemet her, en bil tilhører den som står som eier på papirene dens, og beleilig glemme det og bruke pengene fra salget på egen bil på ferie er å tisse i buksa for holde seg varm. De skulle vært på sparekonto til den dagen eieren av bilen sa fra at han ville ha den tilbake.

Men de er jo kjærester! Som skal flytte sammen.

Anonymous poster hash: c859b...533

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det er akkurat hva som er problemet her, en bil tilhører den som står som eier på papirene dens, og beleilig glemme det og bruke pengene fra salget på egen bil på ferie er å tisse i buksa for holde seg varm. De skulle vært på sparekonto til den dagen eieren av bilen sa fra at han ville ha den tilbake. 

 

Greit nok at bilen rettmessig er hans fordi den står på han, men de er kjærester, de er på vei til å bli (var i hvert fall på vei til å bli) samboere. Og hun trodde at etter ett år så skulle hun få beholde bilen og betale på den selv. Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at hun trodde at hun skulle få overta den etter et år. Og i hvert fall ikke når argumentene hans for ny bil var at han ville hun skulle kjøre sikkert framfor den skramlekassa hun tydeligvis hadde fra før. 

 

Det er som TS selv sier; det er jo ganske rart at han for ett år siden ikke ville ha henne i en skramlekasse og kjøpte en bil hun skulle få disponere fordi den var mye sikrere. Mens nå skal hun ikke ha noen bil i det hele tatt. 

 

 

Anonymous poster hash: 3da72...171

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Greit nok at bilen rettmessig er hans fordi den står på han, men de er kjærester, de er på vei til å bli (var i hvert fall på vei til å bli) samboere. Og hun trodde at etter ett år så skulle hun få beholde bilen og betale på den selv. Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at hun trodde at hun skulle få overta den etter et år. Og i hvert fall ikke når argumentene hans for ny bil var at han ville hun skulle kjøre sikkert framfor den skramlekassa hun tydeligvis hadde fra før. 

 

Det er som TS selv sier; det er jo ganske rart at han for ett år siden ikke ville ha henne i en skramlekasse og kjøpte en bil hun skulle få disponere fordi den var mye sikrere. Mens nå skal hun ikke ha noen bil i det hele tatt. 

 

 

Anonymous poster hash: 3da72...171

 

 

Vel, men han hadde jo kunne betalt på den selv om den stod på henne, da hadde man kunne trodd ham på "gaven", hvorfor gjorde han det ikke slik da hvis han er seriøs med TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men han hadde jo kunne betalt på den selv om den stod på henne, da hadde man kunne trodd ham på "gaven", hvorfor gjorde han det ikke slik da hvis han er seriøs med TS?

 

kanskje TS trodde at kjæresten var en ærlig og snill og grei mann så derfor trengte ikke bilen stå på henne? jeg tror hun skrev noe om at det var pga forsikringen, bilen må stå på han for at han skal betale den. 

 

TS var muligens naiv, men så tenker man vel ikke det verste om kjæresten sin heller. Vanligvis. 

Anonymous poster hash: 3da72...171

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

kanskje TS trodde at kjæresten var en ærlig og snill og grei mann så derfor trengte ikke bilen stå på henne? jeg tror hun skrev noe om at det var pga forsikringen, bilen må stå på han for at han skal betale den. 

 

TS var muligens naiv, men så tenker man vel ikke det verste om kjæresten sin heller. Vanligvis. 

Anonymous poster hash: 3da72...171

 

 

Hallo, voksne folk vet at den som eier en bil er den personen papirene står på, er det en annen person som disponerer den så kalles det å låne bilen. TS har vært naiv her og nu må hun betale steken, håper hun ser lærepengen sånn at idioti ikke skje igjen. Er slik naiv tankegang som det der som gjør at kvinnefella skjer igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, hun har vel vært naiv, men hun valgte vel å tro på kjæresten sin. At hun skulle få disponere bilen i ett år og bare betale bensin og bompenger og etter et år så trodde hun at hun skulle få fortsette å disponere bilen bare betale andre utgifter også.

 

Og ja, så får man håpe at TS ikke gjør den samme feilen igjen. 

 

Hun skjønte og visste at bilen sto på kjæresten, men hun skjønte ikke at han etter et år skulle selge den til noen andre... 



Anonymous poster hash: 3da72...171
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, voksne folk vet at den som eier en bil er den personen papirene står på, er det en annen person som disponerer den så kalles det å låne bilen. TS har vært naiv her og nu må hun betale steken, håper hun ser lærepengen sånn at idioti ikke skje igjen. Er slik naiv tankegang som det der som gjør at kvinnefella skjer igjen og igjen.

Er man forelska så blir man blind helt enkelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...