Gå til innhold

Ta tilbake gaver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sprettballen

Jeg håper trådstarter har fått en veldig fin bursdagsgave i år.

Med fin mener jeg ikke dyr, men noe hun ønsket seg, og satte veldig stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper trådstarter har fått en veldig fin bursdagsgave i år.

Med fin mener jeg ikke dyr, men noe hun ønsket seg, og satte veldig stor pris på.

...og som hun slipper å gi tilbake til neste år ☺️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke finn på å få barn med denne fyren! Etter et år ombestemmer han seg, og vil ikke være pappa likevel. 



Anonymous poster hash: 4c7ac...77e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ps.har ikke fått noen gave enda.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Må innrømme at jeg venter spent på en oppdatering fra deg. 

Ble det noen gave? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jada, jeg fikk gave.:-) jeg fikk en superfin nøkkelhank av merket gucci som jeg kunne "ha husnøkkelen hans på", og en nokså generøs sum penger. Tror nok at han følte denne bilen ble en belastning for forholdet vårt, noe som jeg i såfall er enig i. Jeg har uansett kjøpt ny bil, er fornøyd med den. Litt i tvil ang han og forholdet vårt, men det vil vel gå seg til.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppdateringen. Håper dere finner ut av det. Hvis denne "gaven" er det eneste som tynger forholdet deres så kan man kan man kanskje si at det er lov å gå på en smell? Selv om det kanskje ikke blir lett å riste av seg at alt må gjennomgås på detaljnivå. Uansett finner du nok ut av det. Fikk han foresten solgt bilen din?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jada, jeg fikk gave.:-) jeg fikk en superfin nøkkelhank av merket gucci som jeg kunne "ha husnøkkelen hans på", og en nokså generøs sum penger. Tror nok at han følte denne bilen ble en belastning for forholdet vårt, noe som jeg i såfall er enig i. Jeg har uansett kjøpt ny bil, er fornøyd med den. Litt i tvil ang han og forholdet vårt, men det vil vel gå seg til.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Fikk du PENGER i bursdagsgave?Unnskyld meg men for en nedlatende og uromantisk gave, og du har såpass elendig med selvfølelse at du TAR I MOT? Nok en gang setter du deg i takknemlighetsgjeld til ham, at du ikke lærer? Du har kjøpt deg en bolig som er så dyr at du ikke har råd til den, og så forventer du at kjæresten din som forvalter sin økonomi skal få dårlig samvittighet og stikke til deg penger.. Særdeles usjarmerende.. "Jeg orker ikke å gå til ham og besøke ham fordi jeg er sliten", ærlig talt du skeiker jo om å bli forsørget fordi du har tatt deg altfor stort boliglån. Hva om den historisk lave renta går opp, hva gjør du da?

Anonymous poster hash: ade32...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jada, jeg fikk gave.:-) jeg fikk en superfin nøkkelhank av merket gucci som jeg kunne "ha husnøkkelen hans på", og en nokså generøs sum penger. Tror nok at han følte denne bilen ble en belastning for forholdet vårt, noe som jeg i såfall er enig i. Jeg har uansett kjøpt ny bil, er fornøyd med den. Litt i tvil ang han og forholdet vårt, men det vil vel gå seg til.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

"Tror nok han følte at denne bilen ble en belastning for forholdet vårt", ja du har jo omtrent behandlet ham som om han har både pest og kolera. Han gjorde noe forferdelig dumt ved å kjøpe en gave du ikke ville ha, han var forferdelig dum som ikke fortalte deg i klartekst hva som var planen. Helt enig i det. Men kvinne, ta ansvar for egen økonomi! Du har jo heller ikke råd til å flytte inn til ham, eller forventer du kanskje å bo der gratis?

Anonymous poster hash: ade32...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stått opp med feil fot i dag eller? Jeg ser du har skrevet to innlegg etter hverandre her, der de går ut på stort sett det samme. Nå vet vel ikke du så mye om min økonomi. Huslånet mitt har jeg ingen problemer med å betjene. Men jeg velger å selv kunne prioritere hva jeg skal bruke penger på, og det er ikke å låne penger til å kjøpe bil. Da valgte jeg heller å kjøpe en bil jeg slipper ta lån til, fordi jeg vil ha det sånn. Og om jeg har tenkt å bo hos kjæresten min gratis? Hvor tar du det fra? Hadde du lest gjennom før du spydde ut med idioti hadde du sett at jeg inntil videre IKKE har tenkt å flytte inn til han. Og sånn btw, så spurte jeg vel heller ikke om meningen din om gaven hans. Jiiiiz, folk ass...

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tror nok han følte at denne bilen ble en belastning for forholdet vårt", ja du har jo omtrent behandlet ham som om han har både pest og kolera. Han gjorde noe forferdelig dumt ved å kjøpe en gave du ikke ville ha, han var forferdelig dum som ikke fortalte deg i klartekst hva som var planen. Helt enig i det. Men kvinne, ta ansvar for egen økonomi! Du har jo heller ikke råd til å flytte inn til ham, eller forventer du kanskje å bo der gratis?

Anonymous poster hash: ade32...ee7

Ts har da opp til flere ganger skrevet at hun hverken vil ha, eller krever noe fra denne mannen. Det er han selv som holder på sånn. Ro ned angrepene litt da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin gave. Går ut i fra at pengene er til odel og eie.

Angående å flytte inn, så bør du få avtalen så konkret og detaljert som mulig. Så ingenting kan overlates til fantasien; "Jammen du burde jo ha skjønt at..." osv. Høres lurt ut å bo for seg selv en stund til, og styre sin egen økonomi slik en selv vil.



Anonymous poster hash: a3287...8bb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...