Gå til innhold

Ta tilbake gaver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått med bilen og dette forholdet TS?

Anonymous poster hash: c60a4...176

Jeg er vel litt usikker enda. Samtidig som jeg ikke har noen problemer med å se at jeg burde ha undersøkt bedre, vært mer nøye og mindre naiv med hva gaven faktisk innebar.

Jeg er vel av den oppfatning at jeg ikke gir gaver som koster mottaker noe, og har vel tatt det for gitt at det gjelder andre veien og. Samtidig legger han seg litt flat i forhold til at han ikke forstår hvordan det kan være så galt å kjøpe ut en bil til nesten hundre tusen. Det er jo en god bil, og det er jo bare hundre tusen liksom.

Der er vi vel nå. Flytte inn til han har jeg lagt på is inntil ting har falt mer på plass, noe han synes er synd, og det tror jeg faktisk han mener oppriktig.

Og ps. Til de som lurer, jeg har kjøpt ny bil. Eller ny gammel bil. Den er knall farge på og kjempefin for 25000 kr. Og jeg har ikke fått bidrag til bilen fra han-han ville gjerne betale, men da sa jeg pent nei takk, jeg hadde lyst til å betale den selv.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vel litt usikker enda. Samtidig som jeg ikke har noen problemer med å se at jeg burde ha undersøkt bedre, vært mer nøye og mindre naiv med hva gaven faktisk innebar.

Jeg er vel av den oppfatning at jeg ikke gir gaver som koster mottaker noe, og har vel tatt det for gitt at det gjelder andre veien og. Samtidig legger han seg litt flat i forhold til at han ikke forstår hvordan det kan være så galt å kjøpe ut en bil til nesten hundre tusen. Det er jo en god bil, og det er jo bare hundre tusen liksom.

Der er vi vel nå. Flytte inn til han har jeg lagt på is inntil ting har falt mer på plass, noe han synes er synd, og det tror jeg faktisk han mener oppriktig.

Og ps. Til de som lurer, jeg har kjøpt ny bil. Eller ny gammel bil. Den er knall farge på og kjempefin for 25000 kr. Og jeg har ikke fått bidrag til bilen fra han-han ville gjerne betale, men da sa jeg pent nei takk, jeg hadde lyst til å betale den selv.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Jeg synes hovedproblemet er at han har skapt problemer for kjæresten sin. Det bare gjør man ikke! Tror jeg ville brukt veeeeldig lang tid på å få tillit til han igjen.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hovedproblemet er at han har skapt problemer for kjæresten sin. Det bare gjør man ikke! Tror jeg ville brukt veeeeldig lang tid på å få tillit til han igjen.

Det er vel essensen i grunnen til hovedinnlegget mitt. Det skurrer på måten det ble gjort på. Det sliter jeg litt med, men enten går det over, eller så går det ikke i det hele tatt..

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått bursdagsgave enda? Lurer veldig på hva det er eller eventuelt blir.

:fnise:

"Versågod. Her er en bukett roser til låns! Husk å fortelle alle om hvor gavmild jeg er!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal være glad hun ikke "fikk" et par nye pupper til bursdagen :O

Anonymous poster hash: a3287...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skal være glad hun ikke "fikk" et par nye pupper til bursdagen :O

Anonymous poster hash: a3287...8bb

http://www.tv2.no/a/3495706

:fnise:

Mye som er rart med måten ting blir gjort på. Har ikke telling på antall "trodde du virkelig du skulle FÅ 60.000?". Altså. En gave er en gave, giver bestemmer helt og holdent beløpet selv, og det er ikke sånn at hvis jeg får en dyrere gave av noen som kanskje tjener lite rent forholdsmessig til prisen på gaven, så er det ikke sånn at jeg tenker "hm. Mon tro om denne er til låns".

Bare for å sette det i perspektiv, hva om kjæresten til TS var student, levde på 100 000 i året og gav TS en klokke til 1200, er det like åpenbart at den er til låns, som det er med bilen som han betalte 120 000 for, dersom han tjener en million?

Folk kjøper gjerne gaver etter evne, og ts vet langt mer om hans økonomi enn noen av dere her inne.

Så. En ærlig misforståelse ts. Kjekt at det løste seg med bil til deg :) håper dere kan le av dette sammen om noen måneder/år. Du vet, folk som har vokst opp i hjem med mye midler har ikke alltid like lett for å forstå at det ikke er "bare" 100 000 for alle...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!:-) nei, jeg har bursdag på torsdag, så kan oppdatere dere da hva jeg får i gave. Hvis jeg får.😂eller i det minste, får låne.😊😊

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen TS! 👑🎈🎂🎁

ønsker deg en flott dag, helt uten bil i bursdagsgave 😄

Og lurer veldig på hva du får av typen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!😊😊😊😍

Det var skikkelig koselig.:-)

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ps.har ikke fått noen gave enda.😊

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ps.har ikke fått noen gave enda.😊

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Trenger vel ikke det, siden du fikk en bil ifjor 😉😂

Gratulerer med dagen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han synes sikkert at tilbudet om å betale litt av den nye bilen din var så snilt at det var en gave i seg selv!!!



Anonymous poster hash: a3287...8bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at han gir henne bilen på ny jeg. Den ble jo ikke solgt til eksen likevel... :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...