Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Jeg tipper søndag jeg. Førskommende altså, 18 oktober :-)

God tipping! Fødsel i helga virker greit :) kanskje lage noe sterk lørdagsmiddag som kan sette igang ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tipping! Fødsel i helga virker greit :) kanskje lage noe sterk lørdagsmiddag som kan sette igang ting :)

Eller ta den helt ut på lørdagen med Rikshospitalets sexposisjon? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ta den helt ut på lørdagen med Rikshospitalets sexposisjon? :nigo:

*Kjappermegoggoogle* :)

Haha detaljert hvertfall! Dette må jeg få mannen med på, hvis jeg får det til! Den stillinga der virka ikke videre behagelig.

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før jeg fødte førstemann fikk jeg beskjed av jordmor om å lage oss god (og sterk) mat, og at jeg måtte misbruke mannen for alt han var verdt :ler: Tydeligvis hadde noe effekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før jeg fødte førstemann fikk jeg beskjed av jordmor om å lage oss god (og sterk) mat, og at jeg måtte misbruke mannen for alt han var verdt :ler: Tydeligvis hadde noe effekt :P

Aah nå gir du meg forhåpninger :) sterk mat og kos skal foreslåes for mannen. Eller rettere sagt kreves :) minste han kan gjøre syns jeg, hoho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjørte også på med den stillingen dagen fødsel startet, så det er jo mulig det virket! Men ikke videre behagelig med svære magen må jeg si.. Ikke vår topp 10 hyrdestund, men den huskes! *fnisesmiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som påstår at sex som høygravid er en spesielt behagelig og deilig affære, den lyver :fnise: Man føler seg jo nærmest som en hval som prøver seg på akrobatiske/turn/sirkusgreier. *VM i pust&pes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som påstår at sex som høygravid er en spesielt behagelig og deilig affære, den lyver :fnise: Man føler seg jo nærmest som en hval som prøver seg på akrobatiske/turn/sirkusgreier. *VM i pust&pes*

  

Vi kjørte også på med den stillingen dagen fødsel startet, så det er jo mulig det virket! Men ikke videre behagelig med svære magen må jeg si.. Ikke vår topp 10 hyrdestund, men den huskes! *fnisesmiley*

  

Ja vet du hva! Driv babyen ut på samme vis som den ble plassert der i utgangspunktet ;)

Jeg fikk han med på en runde igår!! Vi har vært sammen så lenge nå at det hverken var kleint eller flaut, men var ikke en av de beste opplevelsene vi har hatt sammen! Haha, vond stilling det der, og gadd heller ikke vente alle de minuttene etterpå, så ble et halvhjertet forsøk egentlig.

Ååh, ingen fødsel heller, jeg tror jeg har noen vonde kynnere på natta, for våkner sånn halvveis av det.

Og på kveldene har jeg mye kynnere som også sitter i ryggen.

Imorgen er jeg 39+3, da ble M født! Så jeg er mildt sagt skuffa nå, haha. Var sikker på ho i magen kom før altså! Så nå har jeg ingen forhåpninger lenger, nå får ho bare komme når ho kommer. ( Det gjør ho jo uansett da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Trodde virkelig fødselen var igang inatt da kynnerne satt seg i ryggen og kom med 10 minutters mellomrom. Holdt på slik en god stund, noe som resulterte i veldig lite søvn på meg inatt. Har derfor lagt meg igjen nå med håp om et par timer på øyet. Hatt noen tak på morgenen nå, minner om maserier. Kjenner jeg ikke orker mange av de altså, hehe. Men ønsker det samtidig velkommen hvis det betyr fødsel snart!!

Ellers er det igjen et nydelig høstvær ute så håper vi kan nyte det i ettermiddag :) ha en god lørdag alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det spennende tider, hold ut! Det er nok modning uansett dette her.

Reine kommer nok sent i kveld eller i natt slik at du er i rute til tippingen min i morgen :nigo:

Nyt det som etter all sannsynlighet er siste lørdag som ettbarnsmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØDSEL tippeliste :)

TERMIN: 24/10

15/10-Blomst12, mammanicolene
16/10- Favole
17/10- Saltsild
18/10- Nautika, Kakaoen, j86
19/10- ShiningStar, Porcelain
20/10- Juliane
21/10- FrøkenAnonym
22/10- Kaffemor
23/10- Purreløk, MissDior
24/10- Samboer, Tekola
25/10- Askmeagain89
27/10- Sille4
29/10- FruN
 

Her er det spennende tider, hold ut! Det er nok modning uansett dette her.

Reine kommer nok sent i kveld eller i natt slik at du er i rute til tippingen min i morgen :nigo:

Nyt det som etter all sannsynlighet er siste lørdag som ettbarnsmor!

 

 

Oi her er det spennende! Jeg håper og tror jeg tok feil på tippinga ;):ler:

Jeg håper du har rett j86! Husker maseriene fra sist, og er ikke noe jeg ønsker og gå rundt med så lenge! Så håper det setter i gang i natt! :)
Har litt vondter her og der nå, men ikke noe regelmessige tak. Ja altså, det MÅ jo være siste lørdagen hvertfall, nekter og tro noe annet, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper vannet går før midnatt i dag, og at babyen er ute sent i morgen eller natt til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tviler på det blir noe fødsel inatt hvertfall! Med mindre riene plutselig starter! Håper kroppen kan gi meg noen timer på øyet heller. Er så trøyt! Og samboer begynner og bli syk,så passer ikke egentlig og føde inatt uansett. Så nå er det natta her rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andregangs føler jeg meg så uviten, men lurer på om jeg er i fødsel?? Haha, rier som begynte med 7-8 minutters mellomrom er nede i 5-6 minutter nå. Ligger på sofaen og ser på tv. Må liksom puste meg litt igjennom riene, men er ikke sååå vondt heller. Haha, når ringer jeg føden da?

 

Edit; nei jeg blir litt usikker jeg. Tror jeg skal ta meg en dusj og spise litt, se om det fortsetter i samme tralten. Hvis ikke er det vel neppe fødsel. Men søvn? hah, det kan jeg nok se langt etter, er jeg heldig kan jeg duppe litt i mellom takene..

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Hva skjer? :hoppe:

Det lurer jeg og på! Så vanskelig dette. Riene kommer jevnt, men ikke typisk hvert femte minutt. Jeg har ikke ringt føden, og kjenner at jeg ikke har lyst og dra svigers over her hvis ikke det er faktisk er fødsel på gang. Men riene er VONDE, og må halvveis puste meg gjennom de. Intervallene har og økt litt, fra 5-6 minutter til 6-7! Men vil ikke føde hjemme heller, haha.

Og fy så trøyt jeg er! Sov jo knapt i natt, og har ikke sove til nå.

Edit; tar seg ikke opp men de riene som kommer er sjitvonde. Men er nok bare maserier. ÆSJ

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...