Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FØDSEL:

TERMIN: 24/10

15/10-Blomst12, mammanicolene

16/10- Favole

17/10- Saltsild

18/10- Nautika

19/10- ShiningStar

20/10- Juliane

21/10- FrøkenAnonym

24/10- Samboer, Tekola

25/10- Askmeagain89

29/10- FruN

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har jeg kjent en del murringer nederst i magen. Håper det er kroppen som forebereder seg til fødsel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :) idag sov jeg til 10. Mannen tok M og leverte henne i bhg før han gikk på jobb. Jeg har vært hos legen, alt var fint med snuppa i magen :)

I tillegg har jeg fått malt et strøk på tripptrappen! Tar jo så kort tid, det er definitivt tyngst og komme seg opp av sofaen!

M er et rampetroll for tiden. Hun har så utrolig lite tålmodighet, og hvis hun ikke får noe til med en gang blir hun så sint stakkar. Hyler og vil tydelig ha hjelp. I tillegg er hun ekstremt klengete på meg, spesielt når det kun er oss to! Vet ikke hva det er,kanskje en reaksjon fra og være i bhg? Selvom hun tilsynelatende trives da. Det går nok over som alt annet. Hun prøver vel kun og finne sin plass i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh tippeliste.. Jeg tipper 19 oktober :D :D

Du er lagt inn! Så deilig at de fleste av dere tror ho kommer før :) Det liker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy så mange vil tippe:) har mer mensenmurringer nå så er spennende!

M er syk idag. Kan ikke huske sist hun hadde feber. Tror det er tennene. Vi sitter og ser på jordmødrene fra igår. Ho sitter jo faktisk stille. Problemet er magen min da, nå hviler hun på den, så er ikke så behagelig! Men vil kose med henne og stryke på henne så lillesøster får bare tåle det. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FØDSEL tippeliste :)

TERMIN: 24/10

15/10-Blomst12, mammanicolene

16/10- Favole

17/10- Saltsild

18/10- Nautika

19/10- ShiningStar

20/10- Juliane

21/10- FrøkenAnonym

23/10- Purreløk

24/10- Samboer, Tekola

25/10- Askmeagain89

27/10- Sille4

29/10- FruN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger bare inn ett hei, kommer tilbake :)

Halloo:) er på mobil men skal ikke du også føde snart!?:) eller blander jeg fryktelig nå? Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo:) er på mobil men skal ikke du også føde snart!?:) eller blander jeg fryktelig nå?

Du blander (heldigvis), jeg fødte i mai :) Har tenkt å føde igjen snaart (er vel en grunn til at jeg leser her :P) , men må få babyen inn i magen først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander (heldigvis), jeg fødte i mai :) Har tenkt å føde igjen snaart (er vel en grunn til at jeg leser her :P) , men må få babyen inn i magen først :)

Ja følte jeg blanda etter jeg hadde skrevet! Woow du fødte i mai og vil ha baby i magen alt? Du er "verre" enn meg :) hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...