Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Her er magebilde tatt just. Måtte be samboer ta, og han ville bare ta ett, så ble ikke det beste! haha, så litt "daff" ut i holdninga! Syns ikke jeg har blitt noe større siden sist da!

post-51657-0-08393800-1444843159_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fiiin :rodmer: typisk mannfolk :ler:

Du er ikke spesielt stor til å være fødeklar. Og magen er jo litt lav. Det er godt tegn :danse: er du større nå enn med førstemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kveld! M er et troll for tiden altså. Sikkert dumt av meg og si, men ho er så uuuutrolig sutrete etter barnehagen! Lurer på om jeg må be de la henne sove litt lengre i barnehagen, har sagt det holder med en time. Ellers kan det jo være noe annet som plager henne, tenner eller noe. Men jeg blir helt utmattet. Flaks at hun sover helt til i morgen tidlig, ser for meg at jeg skulle styre med henne på natta og samtidig som hun er så krevende på dagen. Jaja, slik er det vel og være småbarnsforelder! Men må innrømme jeg gruer meg til de timene etter barnehagen når jeg i tillegg har ei som trenger pupp. Samboer er jo ikke hjemme før i halv sekstiden på ettermiddagen. Vil jo hente M til vanlig tid slik at jeg får litt tid med henne også før leggetid, så får finne på noe lurt.

 

Ellers lite gøy og skrive om! Joo, har hatt litt løs mage i går og i dag, jeg tar det som et tegn, selv om jeg muligens blir skuffa. Husker jeg hadde det med M, og da var ikke fødsel så langt unna da. Så litt forhåpninger får jeg jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiin :rodmer: typisk mannfolk :ler:

Du er ikke spesielt stor til å være fødeklar. Og magen er jo litt lav. Det er godt tegn :danse: er du større nå enn med førstemann?

Ååå, så godt du sier magen er lav!! :) Hehe, jeg er så dårlig på og se sånn selv. Jeg er litt større, men klarer enda knippe den vanlig jakka mi, dog den er noe stram. Satt litt løsere med M husker jeg! Jeg er relativt høy da, så kanskje jeg ikke er den som blir størst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre hun blir vanskelig å legge ville jeg bedt dem la henne sove lenger tror jeg. Minstemann her som er født i august sover 2-3 timer fordelt på to lurer i barnehagen, og halvannen time en gang hjemme i helgen. Men jeg tror vi må begynne å begrense litt i barnehagen, for nå har han begynt å styre en del ved legging.

Jeg fikk løs mage ganske tett opptil begge mine fødsler, skal bli spennende å se om det er et tegn på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre hun blir vanskelig å legge ville jeg bedt dem la henne sove lenger tror jeg. Minstemann her som er født i august sover 2-3 timer fordelt på to lurer i barnehagen, og halvannen time en gang hjemme i helgen. Men jeg tror vi må begynne å begrense litt i barnehagen, for nå har han begynt å styre en del ved legging.

Jeg fikk løs mage ganske tett opptil begge mine fødsler, skal bli spennende å se om det er et tegn på noe!

Ja hun sover jo lengre i helgene når hun sover hjemme. Husker bare hun styrte med dagsovinga da vi begynte i barnehagen, så husker at da holdt det med en time. "Problemet" er at hun sovner så sent, ikke før halv ett ca. Så hvis hun da skal sove et par timer så blir jo klokka 1430. Føler at det kan gå utover legginga til kvelden. Men tror rett og slett vi må prøve, for slik som hun er nå er faktisk grusomt. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fiin mage, ser at den sitter lavt nå ja :)  

 

Jeg også hadde løs mage før fødsel, så tipper det er godt tegn :D :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiin mage, ser at den sitter lavt nå ja :)

Jeg også hadde løs mage før fødsel, så tipper det er godt tegn :D :D

Ja håper virkelig noe skjer snart. Har blitt så fryktelig utålmodig. Hehe kan bli noen lange dager ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også "løs" mage kvelden før fødsel! ;) (Dvs at jeg var på do to ganger på en dag, noe som var en sensasjon for meg som var forstoppet i hele svangerskapet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØDSEL tippeliste :)

TERMIN: 24/10

15/10-Blomst12, mammanicolene
16/10- Favole
17/10- Saltsild
18/10- Nautika, Kakaoen, j86
19/10- ShiningStar, Porcelain
20/10- Juliane
21/10- FrøkenAnonym
22/10- Kaffemor
23/10- Purreløk, MissDior
24/10- Samboer, Tekola
25/10- Askmeagain89
27/10- Sille4
29/10- FruN

Tok denne frem igjen! Jeg har jo tippa imorgen jeg :) Blir spennende :)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også "løs" mage kvelden før fødsel! ;) (Dvs at jeg var på do to ganger på en dag, noe som var en sensasjon for meg som var forstoppet i hele svangerskapet.)

Hehe, jeg liker at flertallet her har hatt løs(ere) mage før fødsel! Jeg har heldigvis ikke slitt med forstoppelse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

jeg er slem og tipper 23.oktober :nigo:

 

 

Så fin mage! Jeg tipper du føder på mandag, det blir vel 19. :)

 

 

18 oktober… Høres ut som en fin dato å ha bursdag på :nigo:

Ført dere inn! :) Missdior, håååper du tar feil, men begynner og tro jeg går på overtid nå uansett, haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...