Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Ingen fødsel. De kommer hvert 10 min, jeg sovner imellom. Fatter ikke at de vonde riene jeg hadde inatt ikke var ekte rier. Haha. Men nå tror jeg det blir fødsel inatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde maserier som gikk over i ordentlige! Spennende! Håper du får slappet av litt, og at det i hvert fall foregår litt åpning nå, så du ikke blir utslitt uten grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på mobil så får ikke sitert! Men ja, syns det er spennende nå!! Har fått sove litt på morgenen nå, er ikke mange riene som har kommet. Var godt og få slappet av litt. Tekola, husker mine maserier og gikk over til ekte rier med M,men husker aldri når siden jeg syns de var like vonde! Så håper det skjer noe inatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vent for lenge! Jeg ventet på at det skulle bli skikkelig regelmessig, og plutselig var jeg på sykehuset med 7 centimeter :ler: 

 

Så det kan jo være lurt å ringe sykehuset for en sjekk, om mulig? Er det langt til sykehuset for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent for lenge! Jeg ventet på at det skulle bli skikkelig regelmessig, og plutselig var jeg på sykehuset med 7 centimeter :ler:

Så det kan jo være lurt å ringe sykehuset for en sjekk, om mulig? Er det langt til sykehuset for deg?

Det er det jeg syns er så vanskelig. Når ringer man som andregangs? Jeg ringer nok føden ikveld hvis det det setter igang igjen! Har 40 min reisevei,men er ganske kaldt på kvelden/natta nå, så sikkert lurt og beregne litt lenger tid! Og tror heller aldri mine rier ble helt regelmessige sist heller. Så når det starter igjen skal jeg være obs!! Vil nødig føde hjemme eller i bilen!

Takk for erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så spennende, håper fødsel er like rundt hjørnet :D :D

Ja håper virkelig det! De maseriene er noe dritt! Spesielt når de er så vonde som de er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting! Spennende! Håper vel egentlig at jeg bommer på tippinga, slik at du føder (har født?) i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må skuffe dere! Hatt rier i hele dag,men ikke mange! Tipper det setter igang ikveld/natt! Føler på meg at det blir en drittnatt til med rier som ikke blir til fødsel. Tror nok jeg ringer føden når det tar seg opp for og høre hva vi bør gjøre. Riene er virkelig vonde nå da. Sånn starter forsiktig og bygger seg opp og så slipper de. Må puste for og komme meg igjennom de.

Hadde jo dette styret med M og, i fire døgn. Så er litt pessimistisk kjenner jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er godt i gang nå :blomst:

Saltsild har du født?!

 

Edit; være inne og sett i dagboka di!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØDSEL tippeliste :)

TERMIN: 24/10

15/10-Blomst12, mammanicolene
16/10- Favole
17/10- Saltsild
18/10- Nautika, Kakaoen, j86
19/10- ShiningStar, Porcelain
20/10- Juliane
21/10- FrøkenAnonym
22/10- Kaffemor
23/10- Purreløk, MissDior
24/10- Samboer, Tekola
25/10- Askmeagain89
27/10- Sille4
29/10- FruN

 

Tar ikke vekk 18 oktober enda, selv om jeg ikke har helt troa! Men det bør ha skjedd noe ila morgendagen altså, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du må jo skynte deg dersom du skal rekke tippedatoen min :opplyser:

Er kjip reisevei dersom det ikke er effektive rier. Når jeg fødte hadde jeg aldri regelmessige rier. Men jm sa det var ikke så nøye så lenge de gjorde det de skulle.

Spennende natt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må jo skynte deg dersom du skal rekke tippedatoen min :opplyser:

Er kjip reisevei dersom det ikke er effektive rier. Når jeg fødte hadde jeg aldri regelmessige rier. Men jm sa det var ikke så nøye så lenge de gjorde det de skulle.

Spennende natt :danse:

Ja jeg kan gjerne føde før midnatt altså :) Sist gang jeg fødte var de veldig på at man skulle ha så så mange rier på 10 minutter. Men de stiller seg kanskje annerledes til flergangsfødende? Ja veldig kjip reisevei! Hvor uregelmessige rier hadde du, husker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig uregelmessig. Kunne ha 3-5 rier med 2 min mellomrom før det plutselig gikk 10 min før det kom en ny. Og så 5 min og en ny og så kanskje noen med 1 min. Osv osv..

Ble satt igang da, men kun ved at de tok vannet.

Hadde fødselen starta av seg selv så aner ikke jeg når jeg hadde dratt på føden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sammenligningsgrunnlaget fra forrige runde, så du kan absolutt argumentere med at de aldri blir skikkelig regelmessige, evt at du gikk sånn leeenge sist og dermed kanskje kan få litt hjelp eller noe? Håper uansett du slipper unna fire døgn, det blir bare utmattende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...