Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Jeg var veldig uregelmessig. Kunne ha 3-5 rier med 2 min mellomrom før det plutselig gikk 10 min før det kom en ny. Og så 5 min og en ny og så kanskje noen med 1 min. Osv osv..

Ble satt igang da, men kun ved at de tok vannet.

Hadde fødselen starta av seg selv så aner ikke jeg når jeg hadde dratt på føden :P

Såpass ja, jeg har det mer sånn at de aldri kommer ofte nok! Får aldri riene ned i 2-3 minutters mellomrom! Huff så komplisert det skal være, kan man ikke bare få gode rier med en gang? Hehe

 

Du har sammenligningsgrunnlaget fra forrige runde, så du kan absolutt argumentere med at de aldri blir skikkelig regelmessige, evt at du gikk sånn leeenge sist og dermed kanskje kan få litt hjelp eller noe? Håper uansett du slipper unna fire døgn, det blir bare utmattende! 

Det er faktisk et godt poeng! Jeg skal nevne det når jeg ringer. Og jeg føler at de riene jeg har nå er ganske nærme de som jeg hadde ved 3-4 cm, så de burde jo i det minste ta meg seriøst.

Eneste nå er at intervallene øker når jeg endrer stilling eller går rundt i huset. Føler ikke det er så positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er ganske tullete at de på død og liv skal forholde seg til "regelmessige rier så så lenge" før man får komme inn. Veldig mange får jo aldri regelmessige rier. Ville brukt forrige fødsel og lang reisevei som argument for alt det er verdt for å få en sjekk hvis du føler at det tar seg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby?? :sjenert:

Nei :( Bare vonde rier i hele natt. 10-15 minutter mellom! Klart og sove litt mellom riene heldigvis. Huff, ingen forhåpninger på fødsel i det hele tatt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske tullete at de på død og liv skal forholde seg til "regelmessige rier så så lenge" før man får komme inn. Veldig mange får jo aldri regelmessige rier. Ville brukt forrige fødsel og lang reisevei som argument for alt det er verdt for å få en sjekk hvis du føler at det tar seg opp igjen.

Jaa jeg har lest om så mange som ikke får regelmessige rier for så og nesten ikke rekke sykehus fordi de har ventet for lenge. Så rart de er så bastante på det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det ganske likt som deg, med maserier over flere dager. Var inne på føden for undersøkelse og fikk sovemedisin og ganske sterke smertestillende. Det hjalp godt på. Kanskje en ide? Men ser at det blir litt vanskeligere med reiseveien dere har til sykehuset.. Her er det bare 10-15 min. Håper at du holder motet oppe, aldri vært så nært som nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars :klemmer: Tenker du å ta kontakt med føden, eller venter du til det intensiverer? :klemmer:

 

 

Jeg hadde det ganske likt som deg, med maserier over flere dager. Var inne på føden for undersøkelse og fikk sovemedisin og ganske sterke smertestillende. Det hjalp godt på. Kanskje en ide? Men ser at det blir litt vanskeligere med reiseveien dere har til sykehuset.. Her er det bare 10-15 min. Håper at du holder motet oppe, aldri vært så nært som nå!

Jeg er så beskjeden på og ringe føden, men alle anbefaler meg og gjøre det. Spesielt siden det er nummer to. Men har ikke hatt noen rier nå på dagen, eller kanskje 4-5 stk. Har sendt M ut til mamma og de , hun blir der til imorgen, så står friere til og bare hive oss i bilen for en sjekk! I og med at riene jeg har hatt er så fryktelig vonde så frykter jeg egentlig at jeg får åpning av de!

Har heldigvis fått sove masse på dagen idag, så er definitivt fit for fight ikveld/natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, du skal ikke la være å ringe føden hvis du har lyst til det! De er da på jobb og svarer på den telefonen nettopp for å hjelpe deg. Og det er jo helt tydelig noe på gang, det er jo ikke som om du ringer fordi du har luft i magen akkurat... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, du skal ikke la være å ringe føden hvis du har lyst til det! De er da på jobb og svarer på den telefonen nettopp for å hjelpe deg. Og det er jo helt tydelig noe på gang, det er jo ikke som om du ringer fordi du har luft i magen akkurat... 

Nei jeg tenker at jeg ringer ikveld hvis det tar seg opp! Føler ikke det er vits nå når jeg faktisk ikke har rier. Men at noe er på gang det tror jeg. Håper virkelig at riene jeg har hatt har ført noe godt med seg, hvis ikke tilter jeg. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dumme kropp!! Kan det ikke bare ta seg opp?? Nå har vi jo barnefri og, så hadde passet perfekt og føde inatt. Og jeg har faktisk sove en del idag også.

Noen med tips til og få maserier over til rier??

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utover soving dessverre. Jeg la meg med maserier og våknet med skikkelige rier! 

Det frister kanskje ikke akkurat å kjøre på med en runde i høyet heller? :fnise:

 

Håper det plutselig setter i gang ordentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke utover soving dessverre. Jeg la meg med maserier og våknet med skikkelige rier!

Det frister kanskje ikke akkurat å kjøre på med en runde i høyet heller? :fnise:

Håper det plutselig setter i gang ordentlig!

Nei det frister ikke men gav beskjed til mannen at det ble en runde etterpå! Haha, hadde helt glemt at det var en mulighet!! Hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex og stimulering av brystvortene, selvfølgelig mens du ligger med beina rett opp og knasker jalapeños eller noe annet sterkt ;)

De to første der kan jo ha effekt da. Verdt forsøket. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulings ja.. Hva venter dere på :opplyser: På tiden å fullbyrde svagerskapet på samme måte som det startet :fnise:

 

 

Sex og stimulering av brystvortene, selvfølgelig mens du ligger med beina rett opp og knasker jalapeños eller noe annet sterkt ;)

De to første der kan jo ha effekt da. Verdt forsøket. :vetikke:

Ja, nå er denne gravide dama lei, så nå blir det en runde i høyet! Han er ferdig med det han holdt på med nå, så han har bare med og stille opp. Ser bare for meg jeg får en rie midt i. Romantisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...