Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

Min tidligere sjef hadde visst skremt ut begge sine barn ved å spise blodig biff og drikke et stort glass rødvin. :sjokkert: Vil kanskje ikke anbefale den metoden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blodig biff og rødvin :daane: Det er noe av det første mannen skal få servere meg når vi kommer hjem etter fødsel. Rødvinen må kanskje vente litt da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Weeee :strix: Så spennende..

 

Og jeg skal på kontroll på sykehuset i morgen. Kanskje jeg burde stikke oppom barsel med en ekse sjokkis :nigo:

Unnskyld, men kan du gi denne til Blomst?? Vet ikke hva hun heter men hun hadde 7 cm åpning i går ca kl 11 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Weeee :strix: Så spennende..

Og jeg skal på kontroll på sykehuset i morgen. Kanskje jeg burde stikke oppom barsel med en ekse sjokkis :nigo:

Unnskyld, men kan du gi denne til Blomst?? Vet ikke hva hun heter men hun hadde 7 cm åpning i går ca kl 11 :fnise:

Gjør det! Hils fra kåge :)

Håper bebisen er ute nå, og at alt er så bra som det kan være etter en fødsel!

Endret av Porcelain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppdatering. Kom ikke ut før kl 17! Kom ut på en måte de aldri hadde sett før! En liten rakker fra første stund!! Nå ligger hun og smatter på puppen. Like nydelig som M!! Som jeg savner alt for mye! Og mannen må hjem inatt, smekkfullt på barsel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...