Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Det er skjønt med permisjon! Idag har det vært nydelig vær her i sør og helt vindstille. Tipper det var langt over 20 grader i sola. Vi tre og et vennepar som har ei jente som er 2 tok en topptur til en varde. Ca 30 min og gå. Gikk overraskende greit og gå, kanskje jeg kjenner det imorgen!!

Nå er det hvertfall sofaen på meg resten av kvelden. Mannen gikk ut for og ordne noe småplukk med huset. M sover snart, ho har ikke sove idag. Ha en fin kveld alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nærmer seg med stormskritt!!:) venter på at utålmodigheten skal ta meg, er nok ikke lenge til, hehe.

---

Idag er jeg faktisk en 26åring! Føler meg enda som jeg er ca 21 jeg da.. Rart det der..

Har fått vasket litt og støvsugd og vasket klær! Skal skrive opp ei liste over ting jeg vil få gjort før fødsel. Har jo enda den tripptrappen jeg grunna! Må få på noe maling! Har noe grønnfarge liggende etter veggen i stua, tenkte det ble stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lillesøster har vært så rolig idag og igår. Kjenner henne på de faste tidene ca men er litt svakere og i litt mindre grad. Har vært så lite bekymret i svangerskapet til nå, men føler jeg overtenker litt. Altså, hun beveger seg jo! Fått for meg med all den turninga hun driver med at navlesnoren er snurret rundt overalt på henne. Teit tanke egentlig,må prøve og tenke fornuftig. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svangerskapsoppdatering uke 38!

 

♥ Termin: 24 oktober

♥ På vei: 37+5

♥ Igjen til termin: 19(?) dager

♥ Kjønn: Jente.

♥ Navn: Kanskje Emilie, men veldig usikker!

♥ Babyens leie: Hodeleie ifølge UL forrige uke. Dog usikker nå, da jeg kjenner henne litt overalt!

♥ Vektøkning: Har nok bikket 15 kg nå.

♥ Strekkmerker: Ja, blitt noen få på siden av magen. Går helt greit.

♥ Råmelk?: Ja, hvis jeg klemmer

♥ Vann i kroppen?: Nei, ikke merkbart hvertfall

♥ Kynnere: Ja, litt vonde kynnere for tiden, oftest på kvelden

♥ Aktivitet i magen: Pleier og være turbo inni der, litt stillere de siste to dagene, men kjenner henne tydelig til faste tider da.

♥ Utålmodig?: Spent, men ikke utålmodig

♥ Plager: Rygg/bekken spiller ikke på lag med meg, sover dårlig og føler meg trøyt uansett hva jeg gjør. Ellers ikke så galt. Merker ingenting til typisk halsbrann og vann i kroppen

♥ Tungt?: Ja, syns det er tungt nå. Gleder meg til og få kroppen min igjen!

♥ Humør: Føler ikke humøret mitt er så galt. Prøver og ikke klage noe særlig, men litt blir det nok for samboer

♥ Sykehusbaggen: Ca klare tror jeg. Blir nok og se igjennom rett før vi drar til føden tror jeg.

♥ Matkick: Ingen

♥ Utstyr som mangler: Tror vi har alt?

♥ Fødsels tanker: Veldig spent på fødsel nå. Lurer på hvordan det starter og om det vil gå fort. Er jo litt spent på dette leie til babyen og bekymrer meg nok unødig mye for det. Prøver og tenke at det vil gå bra uansett, og at hvis det skule bli setefødsel så klarer jeg det og :)

♥ Høygravid: Ja!

 

Magebilde tatt i dag, 37+5!

post-51657-0-01839400-1444077420_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra, grattis med dagen! :hjerte: og guri, for en flott og fin mage du har. blir nesten misunnelig. tenk at du skal få oppleve det første møtet igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen!! :blomst:

  

Så fin mage!

Og gratulerer så mye med dagen :blomst:

  

hurra, grattis med dagen! :hjerte: og guri, for en flott og fin mage du har. blir nesten misunnelig. tenk at du skal få oppleve det første møtet igjen :hjerte:

  

Så fin mage! Gratulerer med gårsdagen! Håper lillesøster øker aktivitetsnivået igjen! :klemmer:

  

Gratulerer med overstått! Så ung du er! ;)

Tusen takk alle :) så hyggelig :)

Lillesøster har definitivt tatt opp aktivitetsnivået. Idag tror jeg ho tar igjen for de siste dagene, for nå blir jeg nesten støl i magen.

Har vært på 15 mnds kontroll med M idag. Hun veier nesten 11,5 kg nå og ligger over gjsnitt på lengde og vekt. Hun har god apetitt, så var ikke sjokka.

Inatt har hun faktisk vært våken! Våkna i femtiden, tok henne da inn til oss og la henne i den senga lillesøster skal ligge. Hun babla og koste seg der mens jeg halvdøste. Sovna igjen 0645, men gleden var kortvarig da hun våkna igjen 0715! Haha, men man ikke klage. Kan ikke huske sist hun var våken på natta. Ho slokna i senga nå, håper ho sover ei stund, for mora vil slappe av på sofaen litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ShiningStar! :) Går det bra med deg?

Det går bedre vertfall.. 

Nå kjører vi pumping og mater med flaske og supplerer med mme dersom nødvendig. Hun vil ikke helt ta puppen enda og har liten tolmodighet til det. Prøver å gi mest mulig mm slik at produksjonen min skal øke. Foreløbig har den ikke gjort det, men gir ikke opp riktig enda. Har time til ammepoliklinikk imorgen så håper å få god hjelp der :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går bedre vertfall.. 

Nå kjører vi pumping og mater med flaske og supplerer med mme dersom nødvendig. Hun vil ikke helt ta puppen enda og har liten tolmodighet til det. Prøver å gi mest mulig mm slik at produksjonen min skal øke. Foreløbig har den ikke gjort det, men gir ikke opp riktig enda. Har time til ammepoliklinikk imorgen så håper å få god hjelp der :D

Du er flink!! Håper du får god hjelp :) og hvis ikke ammingen går i orden er det mye bedre at du går over på mme og at du kan kose deg med baby!! Men håper produksjonen går opp da, er koselig og amme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker idag! Idag kjenner jeg litt på spenningen om at fødselen kan skje når som helst. Ikke det at jeg tror det vil skje de nærmeste dagene da, ingen tegn foreløpig!

Idag har jeg vært effektiv, levert M i barnehage, vært og handlet for hele uka, kjøpt drøssvis av engangskluter på apoteket siden vi nå får to rumper og tørke på, og hentet linser for mannen! Tror det blir min siste ukeshandling alene, er tungt med de posene. Hehe!

Igår monterte vi opp grinda, tenk at det skal ligge en liten klump der snart!!

Ønsker alle en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha ei tippeliste tenkte jeg, det er jo litt artig! FruN, du tippa for ei stund siden.

 

FØDSEL:
 

TERMIN: 24/10

 

15/10-Blomst12

24/10- Samboer

29/10- FruN

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...