Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle!! Ja nå får hun holde seg der. Og ja, nå må hun bare komme altså :) tenkte ordne senga hennes idag! Greit og ha den i orden. Og kanskje ordne lekegrinda? :)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Askmeagain89: Ja det var deilig altså!

---

Da har jeg bare to vakter på jobb igjen. Trodde det var torsdag og fredag men er visst imorgen og fredag! Sånn sett det samme meg :) Begynner og tenke på hvordan fødselen starter og ikke minst når. Har fått for meg den 15, men har jo ikke termin før 24, så litt optimistisk kanskje. Svigerforeldrene mine bor jo rett ved siden av oss, og de skal komme over og passe M. Har gitt svigermor beskjed om og ikke si til noen at vi er på føden. Håper ho klarer holde tett. Likte så godt sist da det kun var meg og samboer som visste at jeg var i fødsel.

Kjenner ikke noe særlig tegn til fødsel enda, kynnere på kvelden og litt mensenmurringer av og til. Ellers nada. Så skjer nok ikke riktig enda nei!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

Idag sov jeg og M til kvart på åtte. Mannen begynte syv på jobb stakkar,men han er hvertfall hjemme 15 da.

Idag har svigermor og ei venninne av henne bestemordag. De skulle gå til byen og "vise" barnebarna frem. Er så godt når de engasjerer seg så i barnebarna. Svigermor får sannsynligvis kun de barnebarna jeg gir henne, og man ser ho er så fryktelig glad i M! Det er jo mine foreldre og altså, bare så det er sagt.

Igår monterte jeg og svigerfar opp senga til lillemor. Og idag så jeg gjennom noe tøy som samboer og søstra brukte da de var små. Så mye fint,så må definitivt bruke noe av det til lillesøster :)

Nå slang jeg meg i sofaen, burde vel heller gjort noe fornuftig. Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket med babyshower ikveld!! Jeg er så heldig som har så mange gode venner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!:) hvordan ligger du an i fødeprosessen?

Nei, her ser det dårlig ut om jeg kan få si det selv. :P

Regner med at jeg føder sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, her ser det dårlig ut om jeg kan få si det selv. :P

Regner med at jeg føder sist.

Er på mobil, men du ligger ca ei uke foran meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på mobil, men du ligger ca ei uke foran meg?

Er på mobil selv, så får ikke sett men er 38+4 i dag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er på mobil selv, så får ikke sett men er 38+4 i dag :)

37+2 her. Blir spennende nå fremover da. Jeg fødte 39+3 sist, så i mitt hode er jeg automatisk på overtid etter det, og den tankegangen er nok ikke sunn for psyken. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+2 her. Blir spennende nå fremover da. Jeg fødte 39+3 sist, så i mitt hode er jeg automatisk på overtid etter det, og den tankegangen er nok ikke sunn for psyken. Hehe

Nei, jeg føler meg absolutt klar men tar det som et godt tegn at hun trives der inne. Får bare slappe av :)

Ja, skjønner absolutt at du syntes du er på overtid da altså.. Får håpe du føder 39+3 denne gangen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...