Gjest Brud2005 Skrevet 10. februar 2005 #121 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei maki Fine smykker Likte dem godt. Det var flotte sanger du hadde lagt ut. Nå er jeg over middels dårlig på melodier og slik :oops: , men teksten var hvertfall god. Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 12. februar 2005 Kjøpte meg slør i dag, stor fornøyd kjøpte det av denne dama her, utorlig koselig dame, har hun noe du har lyst på / trenger så har jeg bare gode ord å si om henne takk Brud2005 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #123 Del Skrevet 12. februar 2005 Sitter nå hos et venne par av meg og Kristian. Har nettopp prøvd sløre mitt, for første gang. Må si jeg følte meg utrolig vakker. På tross av at jeg ikke har noe smike på (noe som egentlig har blitt en vane), har vært våken i hele natt, drikki vin siden kl 10 og bare hadde på meg en hvit genser og jeans. Syns virkelig jeg har verdens vakreste slør, men det syns vi vell alle vil jeg tro. Sitter her å prøver å være muse stille mens jeg stadig tar meg et nytt glass med vin, tar det veldig med ro og føler meg ikke beruset.... men det er jo veldig vanlig for de fleste som har drikki nok da men sitter seriøst bare å koser meg. Er veldig stille da siden eierne av leiligheten sover, spurte om det var greit om jeg satt oppe når siste mann gikk å la seg sånn i 5 tiden. Det er foresten en nydelig sol oppgang utenfor ønsker våre bruder her i dag alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 12. februar 2005 #124 Del Skrevet 12. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 12. februar 2005 Bare ha fram en ting, når jeg skrev at jeg følte meg utorlig vakker, så var det i forhold til meg... hvis dere skjønner?!?! Går ikke rundt å tror jeg er noen beauty queen, for vet det er langt fra sannheten. Går ikke rundt å mener jeg er stygg heller da, tror jeg er sånn helt normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2005 #126 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg tror vi skjønte hva du mente Maki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #127 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg tror vi skjønte hva du mente Maki Så bra *puster lettet ut* (savner sånn puste ut smil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 12. februar 2005 Fikk foresten litt info om utdrikknigslage i går, ei venninne som sa de hadde alt møte alt å at jeg ikke hadde noe å frykte. En del av meg ønsker å puste lettet ut, en annen del lurer på om dette er noe som blir sagt for å lure meg trill rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2005 #129 Del Skrevet 12. februar 2005 Only time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. februar 2005 #130 Del Skrevet 13. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #131 Del Skrevet 13. februar 2005 Only time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 13. februar 2005 Da hadde jeg funnet en ny bukett Kommer til å stikke innom blomsterbutikken til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #133 Del Skrevet 13. februar 2005 Det var en utroooolig søt bukett Maki!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #134 Del Skrevet 13. februar 2005 Det var en utroooolig søt bukett Maki!!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. februar 2005 #135 Del Skrevet 13. februar 2005 Ja, det var en skikkelig nydelig søt bukett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. februar 2005 #136 Del Skrevet 13. februar 2005 Ja, det var en skikkelig nydelig søt bukett! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 14. februar 2005 Takk TeddyToria og Vigdis_brud05 Når det gjelder brude/bryllups(?)vals(/dans, vet ikke om det går ann å danse vals til den :oops: har ikke peiling på sånt jeg) så har vi vel bestemt oss for Händel - Dronningen av Sabas fra "Salomo" Syns den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 14. februar 2005 Fikk nettopp svar fra Anita (raumergården) de tar ikke noe ekstra for å lage vegetar mat til de som vil ha det. (bestemor og noen andre på far siden er vegetarianere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 14. februar 2005 #139 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei Maki Fin bukett! Veldig feminin og elegant. Så bra at hun som lager maten ikke tar noe ekstra for veg.mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #140 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei Maki Fin bukett! Veldig feminin og elegant. Så bra at hun som lager maten ikke tar noe ekstra for veg.mat. Takk ________________________ Vår meny Lun laksemedaljong purre julienne og karamellisert kryddersaus Dyrestek etter alle kunstens regler I følge med rosenkål, sopp, gulerøtter og tyttebær. Kokte boteter og fløtesaus Hvit skjokolademousse Nøttebisqit med bringebærculie Vegetar menyen ikke bestemt ennå, men blir med samme deserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå