Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da var bryllupsreisen bestilt.

Skal være noen dager i køben, vi reiser med dfds vi har bestilt denne lugaren (Commodore de Luxe lugar med jacuzzi) å vi skal være to netter på dette hotellet (First Hotel Vesterbro) På vei hjem skal vi ha Commodore Suite hvor vi har privat utendørs jacuzzi.)

Vi skal/har innvitert vennene våre til å ta et minicruise for å følge oss over til københavn... litt uvanelig... men vi er veldig nærme vennene våre. Så da håper vi de fleste av dem velger å bli med. Men skjønner jo at det sikkert bare blir noen få av dem ettersom det ikke er ferie tid.

Vurderer nå å be dem følge oss hjem istede, den lugaren vi skal ha på vei hjem passer det bedre å ha folk i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bryllupsreisen bestilt.

Skal være noen dager i køben, vi reiser med dfds vi har bestilt denne lugaren (Commodore de Luxe lugar) å vi skal være to netter på dette hotellet (First Hotel Vesterbro)

Vi skal/har innvitert vennene våre til å ta et minicruise for å følle oss over til københavn... litt uvanelig... men vi er veldig nærme vennene våre. Så da håper vi de fleste av dem velger å bli med. Men skjønner jo at det sikkert bare blir noen få av dem ettersom det ikke er ferie tid.

Høres ut som en koselig løsning! Gratulerer med bestilling!!!

Takk også for komplimenter mtp kjolen min, og hilsenene jeg har fått inne på SN! :wink:

Nå må jeg skumme meg gjennom dagboken din igjen, for jeg kan ikke huske hvordan kjole det var du skulle ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første nei.

Fikk et brev fra ei tante i går, som jeg leste i dag. Hun og samboern kommer ikke.

Hun kommer til å være savnet, men skjønner henne veldig godt og respekterer svare hennes (hun var litt redd for at det skulle bli misstolka)

Men hun og mamma er uvenner, og mamma har sagt klart i fra at hun ikke vil ha tante der, å jeg har sagt at jeg vil ha henne der.

+++ andre personlige ting.

Så synd, men skjønner henne at hun ikke orker stresset.

Tenke vi kunne stikke ut sammens med henne og samboern på en middag før eller etter bryllupet, dersom hun følte for det . Men det tar jeg i så fall opp med henne nærmere bryllupet.

Saker og ting som er fikset.

* datoen er satt 04/06-05

* hotellet

* menyen

* kriken

* gjestelista

* kjøpt inn hva vi trenger til bordkort

* Forlovere

* Min kjæres bror og kona hans skal synge i kirken

* Min kommende svigerinne har sagt ja til også synge en sang på festen "My Dad" (Paul Petersen)

* Hun som var dagmammaen min når jeg var liten skal skrive på bordkortene.

* Frisør er bestilt

*

*)

* Kjøreplanen for festen er ferdig

* blitt godkjent ennå.

* kjøpt lys og "lysholdere"

*

* innvitasjonene er sendt

* er bestillt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at tanten din ikke kommer' date=' og at moren din får vilhen sin...[/quote']

Synes ikke mamma har no særlig med det, synes det var utorlig unødvendig av henne å si til tante at hun ikke ville ha henne der. Det er mitt (ehm vårt) bryllup å vi kan innvitere hvem vi vil. De hadde jo ikke trengt å ha kontakt.

Men hadde det vært min kusines bryllup, så ville sitvasjonen sikkert vært akurat den samme. For de er veldig like de to. :sjarmor: Å si det til dem tror jeg kan være dødelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo litt trist når det er slike "uoverenstemmelser" innad i familier, men de fleste har vel alle et snev av det...

Jaja, men så vet du i det minste at de ikke kommer og kan forholde deg til deg!

Du har virkelig fått organisert en helg god del du nå...eller dere da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med tanten din Maki. Av og til lurer man på om voksne folk er voksne...

Ser ut som du har full kontroll på det aller meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna:

ÅÅÅhhh

Mamma har hinta fram på at kanskje jeg skulle kjøpe en kjole alikevel..... NÅ NÅR DET ER LITT OVER 4 MNDR til BRYLLUPET

:frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna:

Var å så på en kjole i dag, den passa som et skudd, vi var to som så på den, hun andre var egentlig ikke interrisert før jeg ga utrykk for at jeg virkelig ville ha den, gjett hvem som tokk den da :roll:

Skal prøve kjoler på mandag, kanskje jeg finner en annen en jeg liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

:brunette: TITT, TITT...

Kjempefine sko du har kjøpt! :wink:

Så kjiiiiiiiiiipt med den kjolen. Da jeg valgte ut kjolen var jeg alene - syntes da det var litt trist, men kanskje det egentlig var bra... :hoho:

Håper du finner din drømmekjole! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så trist å lese om forholdet mellom moren og tanta di. Høres ut som en god ide at dere tar en middag med henne i forkant av bryllupet siden hun betyr så mye for deg. Det er trasig at det blir sånn, men det er ikke din feil. Synd andre skal ødelegge på den måten for deg... :cry:

Når det er sagt må jeg få gratulere med nye sko! å være deilig å bli ferdig med en ting til. Det er så mye som skal ordnes, kjøpes, leies og ordnes at det nok er deilig for hver ting man kan si seg ferdig med!

Nå må du huske å bruke dem mye hjemme slik at de er gode å gå i når den store dagen kommer!

Håper du har det bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...