Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt på menyen i dag.

- Skal på jobb i 2 timer, mulig det blir mer, får se.

- Ringe menighetskontoret å få sendt skriftelig bevis på at vi skal gifte oss, slik at min kjære får sendt disse papirene til militæret.

- Ringe du orgeldama, håper hun tar tlf i dag

- Trene med ei venninne :hoppe:

Finne en fastjobb jeg kan søke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å spørre konditoriet om konditorn greier å lage en topp som ligner på en av disse (1 - 2) i sånn hvit guffe. (håper dem ikke blir for iritert for at de må forandre på bestillingen :-? )

Noen som vet om / hvor jeg kan få tak i noe lignenes i norge?

Ellers syns jeg denne gjesteboka med penn var nydelig, skulle bare vært i en annen farge.

Kjempelekkert! Aner ikke hvor man kan finne slikt i Norge. :( Tror jeg likte kaketopp nr. 1 best. Veldig stilren og enkel. Men begge var fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kaketopp nr. 1 best jeg da...men begge var flotte! De duene er jo et fint symbol, det kan jo mange ganger blir for mye hjerter kanskje!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei, hei Maki !

Kjempefin bukett du har valgt. Skal du ha samme fargene ??

Kaketoppene var nydelige! :tommelsmil:

:klem:

Tusen takk, skal ha de samme fargene ja, men en annen orkidèe enn de der, samme familie vet ikke hva den på bilde heter men jeg skal ha Red Lips.

Takk, blir spennene å se hva de på konditoriet sier når vi dukker opp

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirke kontoret var selvfølgelig stengt i går :-? , så får prøve igjen i dag.

Skal på en fest i kveld, vet ikke helt om jeg er i hurmør :Gjesp: til det... er så sliten liksom, men blir vel med typen ble så skuffa i går når jeg nevnte at det kunne være jeg ble hjemme. Sovner vel på soffan kl 23:00 eller no :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på fest og på byn i kveld, har ikke lyst for fem flate øre jeg syns det å stikke på byn er bortkasta penger. VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE, hadde det vært med noen av folka i venne folken så ja. Men dette er folk jeg ikke syns er no særlig til venner lenger, kan liksom ikke stole på de. Men en kamerat av Kristian som har flytta bort skal være der, å han har lyst til å møte igjen han.

Så derfor drar vi, hva gjør vi ikke for de vi elsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så derfor drar vi, hva gjør vi ikke for de vi elsker?

:ler: Ja, hva gjør vi ikke....?

Håper du får en grei kveld ute da. Hvis ikke er det vel ikke noe i veien for at du kan være hjemme selv om han drar ut?? Siden det er hans kompis mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, hva gjør vi ikke....?

Håper du får en grei kveld ute da. Hvis ikke er det vel ikke noe i veien for at du kan være hjemme selv om han drar ut?? Siden det er hans kompis mener jeg...

Vi skal vist på et sted det ikke koster noe å komme inn, det gjør det jo bedre :wink::wink:

Kjipt uten meg skjønner du :hjerter: tøffel jeg? neih aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden ble ikke så ille alikevell, de er jo koselige, selvom jeg føler de ikke kan stoles på.

Vi var hos dem en stund å snakket, å så dro vi ut på en kafe, :) :-) :hoppe::heiajente: :D :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er valse valget gjort vi skal ha den i Tornerose: Once Upon A Dream, vet ikke hva den egentlig heter men er skrevet av Tchaikovsky.

Syns den er så nydelig, ble så glad når jeg fant den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Ja tenk på det Maki, bare 3 månder og 3 dager igjen!!

Håper du er frisk igjen, skjønte at du måtte kansellere kg-møtet på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...