Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Vår meny

Lun laksemedaljong

purre julienne og karamellisert kryddersaus

Dyrestek etter alle kunstens regler

I følge med rosenkål, sopp, gulerøtter og tyttebær. Kokte boteter og fløtesaus

Hvit skjokolademousse

Nøttebisqit med bringebærculie

Vegetar menyen ikke bestemt ennå, men blir med samme deserten.

Ser kjempegodt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte inn gavebok i dag, satte meg også ned å klistra inn merker i den (tall merker). Tok fra 1 til 112, tror ikke det blir så mye men :wink: Var bare for å ta hele arket.

Prøvde å ringe hu som skal spille i kirken i dag, men fikk ikke svar får ta det i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saker og ting som er fikset.

* hotellet er "bestilt" , menyen

* kriken er bestilt

* kjøpt inn hva vi trenger til bordkort, hun som var dagmammaen min når jeg var liten skal skrive på bordkortene.

* Forlovere

* Broren til Kristian og kona skal synge i kirken.

* Kona har sagt ja til også synge en sang på festen "My Dad" (Paul Petersen)

* Frisør er bestilt

*

*)

* Kjøreplanen for festen er ferdig

* Programet for kirken er ferdig, og godkjent.

* kjøpt lys og speilplater

*

* innvitasjonene er sendt

* er bestillt

* kaka er bestilt

* kjolen, slør, sko og smykker er kjøpt

* klær til han er leid

* Band bestilt

* Malen til sangheftene

* Malen til kirkeprogramet

* Sangen til Kristian her ferdig

* Ferdig med spørsmålene til spørekonkurangsen på festen, har noen til å rette spørre testen mens vi er hos fotografen

* velkommen sang, sang til foreldrene våre og takk for maten sang

* Talen min til han (blir vel fin pussa om en stund)

* Da er det en kamerat av oss som skal filme

*Gave bok, klistre meker til å merke gaver, kort og boka.

* Har en til å dele ut kirkeprogrammer

Dette skal jeg få gjort i nærmeste framtid.

* spørre en til om h*n kan dele ut kirkeprogrammene

* ringe hu som skal spille orgel, for å høre hvor jeg skal sende notene

* kjøpe gjestebok, 1 tynn sølvpenn og litt å pynte med

* vise hun i blomsterbutikken den nye buketten jeg ønsker og om pyntinga i kirka

* snakke med frisøren om at jeg har funnet ei anna som kan sminke meg

* ringe å bestille papirene vi trenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte inn gavebok i dag' date=' satte meg også ned å klistra inn merker i den (tall merker). Tok fra 1 til 112, tror ikke det blir så mye men :wink: Var bare for å ta hele arket.[/quote']

Hmmm, det skjønte jeg ikke! SKriver man ikke bare tall inn i en bok (og skriver på linjen bak hva det er når man pakker opp på dagen), og bruker klistremerker med tall på gavene og kortene? Eller er det noe jeg har gått glipp av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nettopp svar fra Anita (raumergården) de tar ikke noe ekstra for å lage vegetar mat til de som vil ha det. :) (bestemor og noen andre på far siden er vegetarianere)

Jeg holdt på å si at det skulle bare mangle! Men, altså, vegetarmat er faktisk ofte mye billigere å produsere, så hadde det kostet ekstra hadde jeg nok syntes det var underlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har fått gjort mye Maki :)

Ligger et stykke bak deg må jeg innrømme!

Syns det er greit å få ting gjort, koser meg er ikke det, men liker å få det gjort.

:)

Men om man klisterer inn merker, eller skriver dem har da ikke no å si? Når vi kjøpte inn merker så fulgte det med så mange at jeg fant ut at vi kunne like godt ha merker på alt.

Men man vet jo aldri hva hoteller finner på. Veldig mye som skulle bare ha mangla, men som ikke er en selvfølge fordi det er så mye rart rundtomkring. Nå vet jo ikke jeg om det er vanlig eller ikke da(Å ikke ta ekstra betalt), men tenke at det kanskje ble litt dyrere for arbeidets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg er så iritert på svigemor nå :murvegg:

Siden 7-9 januar har jeg planlagt suprise party for typen. Har innvitert venne våre, vennene hans, hans bror ect. Jeg har sagt det til henne flere ganger at det er en overraskelses fest, tok det opp med henne fordi hun ikke skulle lage i stand no familie greier på den lørdagen.

Å i går så selvfølgelig: er det brusdags fest på lørdagen da Kristian.

100000 tanker gikk igjenom hode på meg da. Jeg tok på meg tapper maska å lata som det var helt OK selvom jeg var en liten demon på insiden. ALT det arbeidet for at festen skulle bli avslørt 3 dager før

Så begynnt a med at jeg ikke hadde sagt at det var hemmelig, men jeg hadde jo laget spesielt trykk på at det var hemmelig,

Det er ikke noe galt sånt sett med husket hennes, for ting som de selv skal på husker hun helt fint.

Jeg er bare helt sånn :( jeg nå. Men blir jo en fin fest for det.

Ikke min jobb å passe på at hun husker det, en ting er sikkert jeg forteller ikke henne om no sånt no igjen. :wink:

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er irritert på henne!!!!! :evil: :( Festen blir sikkert super likevel, da! Han vet sikkert ikke om alle gjestene og hva som skal skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det :heiajente:

Han vet noen, noen han spurte om kom eller ikke. Nå blir det mest overraskelse for gjestene. Han skal late som han blir overrasket, :wink: å så bare si i fra at det ble avslørt.

Litt kjipt å si i fra til gjestene at han vet liksom når de kommer, for han skal jo ikke komme før på kvelden. Vet jo ikke hva som skjer, har kjøpt inn masse balonger, og barneselvskaps ting, skal kjøpe inn en krone og no party hatter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært i blomsterbutikken å snakka med hu som holder på med brudegreier der.

1300 for brukde bukett og tilbehør

1500 for kirkepynting ... mulig jeg skal ta bort noe der fra at det blir litt for mye lysstaker og sånt for ei så lita kirke.

600 for bordpynten.

_______________

Kjøpt inn alt jeg trenger til festen, ble litt mer enn jeg hadde tenkt siden han nå har fått vite det, så tema er barneselvskap, har vært på nille å kjøpt duker osv med sjørøvere på, jeg har kjøpt sånne små party hater og en krone til han, ballonger og alt det der.

:bursdag:

I morra skal jeg bake kake, mamma kommer over med ostekake å til mat skal vi ha pizza

1 chili

1 kylling taco

1 skinke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt lyst på denne gjesteboka her, men syns den kanskje blir litt liten og litt vel mye (i så fall vil jeg ha pennen til :wink: syns den er noe dyr for engangs bruk)

Har lyst på en litt større bok som jeg kan ha bilder inni, har problemer med å finne i den størelsen jeg vil ha, tror jeg skal ta meg en tur til byn om ikke så altfor lenge.

Syns det hadde vært pent om jeg fant en bok med hvite ark å hadde en kalligrafipenn gjestene kunne skrive med. Jeg skriver som en gutt :sjarmor: men blir hakket penere med kalligrafipenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt lang prat med min kommende svigebror i dag. Det var ganske koselig, å veldig fint at han skjønnte at det ikke bare var fylle prat selvom jeg hadde fått i meg litt. For sannheten er at jeg liker han og min svigerinne veldig godt. Å at jeg altid ser fram til å besøke dem fordi jeg syns det er ganske koselig. Men sånn er det med den saken. Jeg liker altid det å være med familien å slik at jeg altid vært. Jeg er kanskje ikke som folk flest jeg har altid likt det å være med familien å det å være med på familie middager, men det er vel kunn fordi jeg liker familien min.

Hvis det blir masse tull nå så er det bare fordi jeg har drikki, irish og sannhets vin (aka Sanhets serum.... fra Joakim) fore helg så sa jeg litt mer om meg selv enn hva som kanskje er morsomt, men han sa han ikke huska noe da .... han hadde ikke drikki no særlig så vet han bare sa det for å være grei... men syns det er veldig flott å ha slike venner slik at man trenger å være flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare lurer her jeg.

Føler jeg er kanskje noe til en del yngre enn en del folk her inne, jeg er heller ikke den mest aktive på dagbøkene (leser dem men vet ikke altid hva jeg skal skrive Brud2005 lærte meg at jeg kunne bare legge igjen en klem)

Attpåkldd er noe jeg var på ungdomskolen, nå har jeg venner jeg trives med. Vil på ingenmåte "tvinge meg på treff" regner med at det blir et nytt treff i fremtiden, dersom folk syns det er like grei at jeg ikke blir med syns jeg det er greit å høre dette på forhånd. Det respekterer jeg. Å lover jeg ikke kommer til å ta meg så altfor nær av det. Selvfølgelig så vil det ikke være no gøy, men respekterer det. Syns det er mye bedre å høre det på fårhånd, enn å bli med på et møte å føle meg helt utenfor.

Håper dere skjønner hva jeg mener med dette, det er ikke noe "å det er så synd på meg innlegg". Vil bare ikke trenge meg på. :wink::) Er på ingen måte synd på meg :)

Lover med korst på halsen at jeg ikke kommer til å bli sur å tverr, for vet det er mange av dere her inne som snakker en del sammens og har blitt godevenner. Vil som sagt ikke trenge meg på.

(er ikke slik at jeg vil høre, joda vi vil ha deg med osv er ikke derfor jeg skriver det, vil bare høre dersom noen ikke vil ha meg med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har lyst på litt ekstra plass så bare si i fra, jeg har mer enn jeg kan bruke på domene mitt. Dessvere så kan ikke de som jeg "hoster" bruke php. Kan f.eks bruke plassen dere kan få av meg til å bare ha bilder på, eller hva dere måtte ønske.

Dersom dere vil ha en gjestebok i php som ligner siden deres, bare si i fra så kan dere få ha gjesteboka deres hos meg. Dersom dere ikke kan php, så kan jeg legge opp gjesteboken for dere.

Er lei siden min, syns det er synd om plassen jeg har ikke skal bli brukt. Selvfølgelig tar jeg ingenting for dette. Blir som f.eks å ha plass på home.no, kan også få email dersom det skulle være av interesse.

(skjønner hvis ingen ønsker noe, dette er bare et lite tilbud)

Bare send en pm.

Kan også hjelpe til med html dersom noen skulle trenge hjelp til det. Vet at min private (en side som jeg ikke har delt med dere) bryllupshjemmeside blir brukt av de vi har innvitert de setter stor pris på infoen der.

Hvis ikke kan html osv så kan jeg enten gjøre hva jeg kan for å lære deg / dere det, eller lage en enkel side for deg/dere. :)

Da er det bare å si farger, å sende eventuelle bilder dere vil ha på layouten, forklar så godt du/dere kan, lager når jeg har tid, så mange layouter det trengs til dere er fornøyd.

At plassen ikke blir brukt, blir som å ha melken ståenes i kjøleskapet tuk etter den er gått ut på dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Maki!

Ser du var på en liten snurr i natt :wink::ler: !?!

Selvfølgelig er ikke du utelatt fra noe treff - om du ønsker å bli med. Jeg skulle vært med i går, men måtte prioritere bursdagsfest til forloveren min.

Når det gjeldere alder, så vet jeg ikke hvor gammel du er. Jeg er selv nettopp fyllt tjuefem år, og vet det er yngre jenter enn meg her.

Kos deg denne søndagen og håper formen er på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten en :wink:

:rosaengel::perebrus::tommelsmil::redd::idesmil::sove::oops:

Gikk i drinker, hvit vin og irish (?) Magen er litt :sjokkert: men ellers er formen vin

Er 21

Er noe jeg har tenkt på liksom for vil absolutt ikke trenge meg på :)

Idèn om at noen skulle få plass på domene mitt vet jeg ikke hvor jeg tok fra :forvirra:, men like greit har masse plass jeg ikke bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...