Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det serviset er kjempestilig! Ha sett på det selv og grunnen til at jeg liker det så godt er at det er klassisk, elegant og tidløst. Syns ikke det behøver å være for mye farge i serviset, da kan man heller sprite opp med servietter, blomster etc når man skal dekke opp en fin bord.

Men - jeg har en mistanke om at min kjære vil synes at det er litt "kjedelig" så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre

planlegger dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann!

Gøy å lese dagboka di, er litt likt oss.. Jeg er 20 (blir 21 en mnd etter at vi gifter oss) og han blir 21 nå..

Du er flink til å planlegge skjønner jeg :)

Kommer til å følge med her! Lykke til klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. Ser at dere skal ha festen på raumergården, der giftet jeg meg i sommer :) Det er bare å glede seg, lokalene er kjempe fine og Anita med stab er utrolig service instilte og ordner og styrer slik at du får en perfekt dag :) Oxo er maten kjempegod.. hvem meny har dere valgt? Bare å glede seg, dere får nok en kjempefin dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Maki,

er det noe nytt på denne fronten?

Ut fra hjemmesiden din så ser det ut til at vi ble fridd til på samme dag (6. august) og skal holde bryllup på samme dag...helt utrolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Hei Maki,

Har du tatt pause i forberedelsene sånn som jeg? Grattis med vel overstått "minus seks måneders bryllupsdag" forresten! Vi gifter oss jo på samme dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser at vi skal spare på det samme serviset. Vi valgte det fordi det er så greit å kombinere alle slags farger (på duk, servietter, etc) med det. Hva slags glass kommer dere til å ha til? Vi vurderer Fountaine fra Holmegaard. Siden det er såpass mye mønster i selve serviset, vil vi gjerne ha enkle, men elegante glass.

PS Har du forresten sett de nyedelige suppeskålene man får i dette serviset?

Huldra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en liten pause fra bryllups forbredelsene ja. Men den siste uken så har det vært av helt andre grunner at jeg har vært borte, er et virus som herjer pc`n min som ikke vil vekk, så blir vel å formatere tenker jeg uff.

Så nå at jeg har ikke skrevet no her siden Man Nov 22 :flau: det er litt forlenge siden. Tusen tusen takk for alle komentarer og hygglige meldinger.

Så hva har jeg gjort siden sist egentlig? Vel eneste jeg kan komme på er at jeg har kjøpt inn lys, knall rosa kjempe silige, perler til å lage pynt til lysa og speil plater til å ha lysa på. Har fremdeles ikke fått bestilt blomster men tror jeg kommer til å gjøre det i morra.

Skal se å få tatt no bilder av lysene jeg så dere får se fargen. Dyyyre lys tilsammens betalte jeg 600 kr for alle lysene og med perlene så ble det ca 1000 kr. Uff

Lya er kjøpt på kremmerhuset, 3 store rundinger og 14 små. Skal ha et stort på hvert bor, bomma litt når jeg regna på dette egentlig så skulle jeg ha hatt det dobbelte :hakeslepp: :hår: skulle hatt 2 sånne lys greier på hvert bord, men tenke feil så nå blir det 2 bomster dekrasjoner på hvert bord i stede for 3. Jaja gjort er gjort. Blir sikkert like pent, dessuten hadde det blitt for dyrt dersom jeg skulle hatt det dobbelte.

Hei! Ser at vi skal spare på det samme serviset. Vi valgte det fordi det er så greit å kombinere alle slags farger (på duk, servietter, etc) med det. Hva slags glass kommer dere til å ha til? Vi vurderer Fountaine fra Holmegaard. Siden det er såpass mye mønster i selve serviset, vil vi gjerne ha enkle, men elegante glass.

PS Har du forresten sett de nyedelige suppeskålene man får i dette serviset?

Huldra :hoppe:

Vi valgte det fordi vi synes det er helt nydlige, og det at man kan bruke det til så mange sorkjelige fager. Vi har tenkt på... brilliant (tror jeg det heter) fra hadeland glassverk (eller hvordan det staves)

sv ps: jupp :)

Hei Maki,

Har du tatt pause i forberedelsene sånn som jeg? Grattis med vel overstått "minus seks måneders bryllupsdag" forresten! Vi gifter oss jo på samme dag...

Tusen takk, og takk det samme :)

:vinke:

:hoppe::vinke:

Hei Maki,

er det noe nytt på denne fronten?

Ut fra hjemmesiden din så ser det ut til at vi ble fridd til på samme dag (6. august) og skal holde bryllup på samme dag...helt utrolig

Nja, han fridde vel ikke før den 21, vi ble enige om å gifte oss til sommeren den 6. Men han hadde lyst til å fri fordet da, var mest slik at vi skulle ha dato, kirke og hotell i orden, så kunne han fri når han følte for det.

Men alikevell ganske spesielt da, at vi er så like på dagene mener jeg

hei hei. Ser at dere skal ha festen på raumergården' date=' der giftet jeg meg i sommer Det er bare å glede seg, lokalene er kjempe fine og Anita med stab er utrolig service instilte og ordner og styrer slik at du får en perfekt dag Oxo er maten kjempegod.. hvem meny har dere valgt? Bare å glede seg, dere får nok en kjempefin dag [/quote']

hei hei, Anita virker bare helt fantastisk og stedet er jo nydelig. Vi har valg meny nr 4, hvis du husker hva det var =).

Tusen takk, håper på det beste :wink:

Tusen takk :blomst_opp:

Lykke til med planleggingen =)

Synes servise er helt fantastisk, kan brukes til det meste, selvom jeg faktisk synes det er litt bortkasta penger å bruke dem på så dyre ting når maten ikke smaker no bedre på de. Men her er det typen som innsisterer. (jeg kunne greid med lenge med to billige, et til fint og et til hverdags)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte blomster i dag, morro morro, dama var virkelig lett å snakke med, å det virket som hun med en gang skjønnte hva jeg var ute etter.

Ble ikke den buketten jeg egetnlig hadde bestemt meg for fant en som var mye finere, har ikke sett no ligenes på nette.

Kirke pyntent tror jeg vil veldig lekker, hvis jeg finnet noe som ligner skal jeg legge ut et bilde, synes det blir litt vanskelig å forklare.

Så til bordene, skal ha masse sånne elfløy (eller hva det heter) bortover bordene, å så pynte med blosmter og perler her og der, altså "1" lang dekrasjon på hvert bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borddekorasjonene høres veldig flotte ut - helt etter min smak. Hadde vært spennende og se buketten din også så du får legge ut bilde hvis du finner noe som ligner :)

Jeg burde vel tenke på blomser snart jeg også. Alt dreier seg liksom om jul overalt syns jeg nå så jeg tror jeg drøyer den til over jul når julestresset har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg

en riktig god jul

og

et godt nyttår!

Håper du har det bra.

Klem

Tusen takk, god jul og godt nytt år til deg også :nissevink:

klem

Borddekorasjonene høres veldig flotte ut - helt etter min smak. Hadde vært spennende og se buketten din også så du får legge ut bilde hvis du finner noe som ligner

Jeg burde vel tenke på blomser snart jeg også. Alt dreier seg liksom om jul overalt syns jeg nå så jeg tror jeg drøyer den til over jul når julestresset har lagt seg.

Måtte bare ta blomstene for å bli kvitt drømmen om at de ikke var bestillt, fått en ny en nå da.... drømmer at vi ikke har sendt i papirene å ikke får gifte oss.

denne er ganske likt bare at min er ikke transparang men grønn inni, å jeg har hvite orkideer med en rosa "kjerne" + noen andre blomster jeg ikke vet hva heter.

Skal stikke innom henne etter jul å høre om hun kan skaffe disse, disse, eller disse orkideene istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei maki!

Titter innom for å "returnere" ønsket om en GOD JUL til deg og dine...

Håper du hadde en herlig julaften i går, og fortsetter med julekosen nå i romjulen! :nisse:

God julehelg!

Vicks

P.S

Ser du holder til på slankenett også...sees kanskje der inne også da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...