Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:ler: Mye kan skje i fylla og tankegangen er ikke alltid like logisk :ler::tunge1: .

Ikke har du fått mye søvn heller i natt!

Det er ingen vits i å "rakke" ned på seg selv unge Maki :wink: , her møtes alle som likesinnede med en (kanskje flere?) tilng til felles. Du skulle bare ha hengt deg på! Det var jo påmelding inne på bryllups-forumet.

Du får bli med neste gan da vet du. Tenkte jeg skulle slenge meg med da jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Det er klart du må henge deg på neste treff Maki.

Trodde du hadde tenkt å være med på dette og jeg, hvis det ikke var for bursdagen til kjæresten din?

Kommer nok ikke til å bli altfor lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klem:

:klem:

Det er klart du må henge deg på neste treff Maki.

Trodde du hadde tenkt å være med på dette og jeg, hvis det ikke var for bursdagen til kjæresten din?

Kommer nok ikke til å bli altfor lenge til neste gang.

Hadde nok vært med hadde det ikke vært for bursdagen til typen. Men var litt usikker på om jeg da hadde trengt meg på, men at ingen ville ha sagt noe om det. Å at det kanskje ville blitt en rar stemning.

:klem:

Men det er koselig :hoppe: =D, får håpe det passer da =D

Hvordan var festen i går da? Var det skikkelig barneselskap? :ler:

Det var kjempe gøy, stor koste meg :bursdag:

Hadde blåst opp litt over hundre ballonger som jeg hang rundt i huset. Sjørøver duker, kopper, talerkner, serviter, papp hatter som alle måtte bruke på bilde og krone til gutten min, bakt skjokoladekake, mamma kom med ostekake, hadde hjemmebakt pizza til mat 3 stykker, alle spiste seg mette var igjen litt så tenke jeg fikk frokost når jeg "kom til meg selv" så jeg at all pizzan hadde blitt spist :tommelsmil: Så det tar jeg som at de likte det :D

Eneste som var litt trist var at de reiste litt tidlig. Men skjønner jo at de som skulle kjøre hjem nesten måtte kjøre for de ble for trøtte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempe gøy, stor koste meg  :bursdag:  

Hadde blåst opp  litt over hundre ballonger som jeg hang rundt i huset. Sjørøver duker, kopper, talerkner, serviter, papp hatter som alle måtte bruke på bilde og krone til gutten min, bakt skjokoladekake, mamma kom med ostekake, hadde hjemmebakt pizza til mat 3 stykker, alle spiste seg mette var igjen litt så tenke jeg fikk frokost når jeg "kom til meg selv" så jeg at all pizzan hadde blitt spist  :tommelsmil: Så det tar jeg som at de likte det :D

Det høtes kjempegøy ut!!! :-) Samboen din var fornøyd da tenker jeg!? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høtes kjempegøy ut!!! :-) Samboen din var fornøyd da tenker jeg!? :wink:

Jepp, selvom vi er ikke samboere, han bor for det meste hos meg, men sover en del hjemme hos seg også.

Klart du må bli med på treff!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:hoho::hoho::hoho:

Den bursdagsfesten hørtes akkurat ut som (bortsett fra alkoholen da) ut som bursdagsfesten min sønn hadde da han ble 5 år i høst. Sjørøver, ballonger over alt osv osv :hoho: Hadde du funnet de kjempetøffe PIRATBALLONGENE!? De slo godt an i bursdagen hos oss :hoho::hoho::hoho:

Tror du traff spikeren på hodet der, ja.

Jeg har heller ikke vært på treff. Etter hva jeg forsto var det mange av de som var på treffet i går som ikke hadde truffet hverandre fra før. Du hadde jo ikke vært utenfor da. Likt for de fleste der det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente kun to av de andre på treffet på lørdag. Lythande er en av mine beste venner (som jeg faktisk har blitt kjent med gjennom KG) og ragsan var jeg på treukers studieopphold i York med i 1995. :) De andre hadde jeg aldri truffet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:hoho::hoho::hoho:

Den bursdagsfesten hørtes akkurat ut som (bortsett fra alkoholen da) ut som bursdagsfesten min sønn hadde da han ble 5 år i høst. Sjørøver, ballonger over alt osv osv :hoho: Hadde du funnet de kjempetøffe PIRATBALLONGENE!? De slo godt an i bursdagen hos oss :hoho::hoho::hoho:

Tror du traff spikeren på hodet der, ja.

Jeg har heller ikke vært på treff. Etter hva jeg forsto var det mange av de som var på treffet i går som ikke hadde truffet hverandre fra før. Du hadde jo ikke vært utenfor da. Likt for de fleste der det :klem:

hehe, hadde ikke noen piratballonger nei, men hadde noen KJEMPESTORE noen, mine ballonger spraakk rett som det var, så av å til så kom det er skikkelig bang, å når en av di store sprakk skvatt de fleste av oss :hoho::wink:

:klem:

Jeg kjente kun to av de andre på treffet på lørdag. Lythande er en av mine beste venner (som jeg faktisk har blitt kjent med gjennom KG) og ragsan var jeg på treukers studieopphold i York med i 1995. :) De andre hadde jeg aldri truffet før.

:klem:

hadde ikke truffet noen av de som var med før jeg heller. Men hyggelig ble det likevel :)

:klem:

Samme her :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maki' date=' i dag er det "bare" 100 dager igjen til vi skal stå brud

:hoppe::hjerter: :hjerter2: :hoppe::hjerter: :hjerter2: :hoppe::hjerter: :hjerter2: :hoppe::hjerter: :hjerter2: :hoppe::hjerter: :hjerter2: :hoppe::hjerter: :hjerter2: :hoppe::hjerter: :hjerter2: :hoppe:

Utorlig hvordan tiden flyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å spørre konditoriet om konditorn greier å lage en topp som ligner på en av disse (1 - 2) i sånn hvit guffe. (håper dem ikke blir for iritert for at de må forandre på bestillingen :-? )

Noen som vet om / hvor jeg kan få tak i noe lignenes i norge?

Ellers syns jeg denne gjesteboka med penn var nydelig, skulle bare vært i en annen farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...