Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
dette huset her fra dremmens hus og hytter har en veldig fornufig pris' date= gleder meg til resten av katalogene kommer :hoppe:

Så fint! Hva koster dette huset? Skal dere sette det opp selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

777800, ferdig oppsatt medkjøkken, garderobe, el.punkt, røleger.

Men vi må nok betale mer siden vi bor utenfor område dems men er noen bare et par km her fra som har hus fra dem.

Tror ikke de har gjort det selv for huset var bare der pluttselig en dag og det har en stor drammens hus plakat på seg og tror ikke de ville satt på den om de bygde huset selv.

Men vet jo aldri

uansett kommer jo ikke til å bestemme oss får vi har mottatt alle katalogene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

777800, ferdig oppsatt medkjøkken, garderobe, el.punkt, røleger.  

Men vi må nok betale mer siden vi bor utenfor område dems men er noen bare et par km her fra som har hus fra dem.

Tror ikke de har gjort det selv for huset var bare der pluttselig en dag og det har en stor drammens hus plakat på seg og tror ikke de ville satt på den om de bygde huset selv.

Men vet jo aldri

uansett kommer jo ikke til å bestemme oss får vi har mottatt alle katalogene.

Så spennende med nytt hus da!! Vi holder på å restaurere for harde livet, og vi er veldig fornøyd med at vi lot "proffene" ta seg av de vanskelig tingene som kjøkken og ban også får vi heller leke med soverom og andre "enklere" rom.. Lykke til i jakten på drømmehuset i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med nytt hus da!! Vi holder på å restaurere for harde livet, og vi er veldig fornøyd med at vi lot "proffene" ta seg av de vanskelig tingene som kjøkken og ban også får vi heller leke med soverom og andre "enklere" rom.. Lykke til i jakten på drømmehuset i allefall!!

Tusen takk =) håper vi kan greie å få starta til neste år *krysser fingrene* jobber hjerne som vaske kjærring i et år eller to for å få det til å gå.

Pappa jobba med å bygge hus før så han kommer nok til å fikse badet (++) for oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere kan få orden på sakene!!!

Og jeg liker innstillingen din - man kan få til det meste, bare man virkelig går inn for det og gir jernet! Som foreksempel det å få seg en jobb og tjene penger, "uansett" hva det innebærer. Kassa på Rimi er en jobb det også, og vi hadde ikke klart oss uten kassadamen...eller de som jobber på bensinstasjonen, eller mannen som renser kloakken! :wink:

Jobb er jobb!!!

:vinke:

Jeg laller jeg, maki! Men fin vekt du hadde i dag da - og sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk =) håper vi kan greie å få starta til neste år *krysser fingrene* jobber hjerne som vaske kjærring i et år eller to for å få det til å gå.

Pappa jobba med å bygge hus før så han kommer nok til å fikse badet (++) for oss

Vi har en onkel som bor i Sverige som er veldig flink til å byggepusse opp, så han tenkte vi å lure oppover og anlegge en arbeidsleir hjemme hos oss.. Også låser vi han bare inne i skapet når vi ikke har bruk for han :hoho:

Vi innser også at det blir litt "smalhans" de første årene nå når vi har brukt en mill på oppussinga, men heller det og bo i et kjempefint hus resten av livet!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Vigdis_brud05 og Heidi76

Kjøpte inn ark til å ha i bryllupgjeste"boka" i går, sølvpapir som det skinner i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har ting i orden ja :P Flink du er til å planlegge!!

Lykke til videre med forbredelsene og ha en ritkig god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like gamle vi da :-) er også 21 år..(22 til sommeren)

moro at det er noen på min alder her og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette huset her fra dremmens hus og hytter har en veldig fornufig pris' date= gleder meg til resten av katalogene kommer :hoppe:

Det ser koselig ut! Min kjære og jeg drømmer også om hus...

God påske! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...