Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var jo eit kjempe-flott tiltak!!!! Eg kunne faktisk tenkt meg å foreslått noko slikt til menigheten vår også eg!! Dersom du har kontakt-informasjonen til ho dama, kunne du hatt lyst å sendt den til meg på PM då?

Kan ringe menighetskontoret til uka å få kontakt-informasjonen hennes fra dem. Vet ikke helt når jeg er hos pappa neste gang da, mellom 1- 2 uker til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis går det med prøvinga, forresten.....? ;)

:tommelsmil:

vi blir i alle fall gift om ikke alle de andre bitene faller helt på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kan ringe menighetskontoret til uka å få kontakt-informasjonen hennes fra dem. Vet ikke helt når jeg er hos pappa neste gang da, mellom 1- 2 uker til tenker jeg.

Så flott!!! Takk skal du ha!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke du/dere er da!

Er jo nesten ferdig med alt jo!

Begynner vel å nærme seg nå,,, :)

blitt drekki ut enda da?

Forloveren min sa at hun hadde planene klare for meg (og mitt er jo en god stund frem ti tid da)... skulle ikke drite meg ut sa hun... så da blir det spennede å se hva det blir til

Ha en forstatt fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var jeg drikki ut :D var morro det, skal skrive om utdrikkina mi og legge ut noen bilder når jeg får tid til det.

Har ingen nerver ennå, men litt små stressa. Selvom jeg egentlig ikke trenger det :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Oj, du er jo også 4.juni-brud - sammen med Heidi og BettyBoop! Det nærmer seg med stormskritt nå! :hoppe:

Så gøy med utdrikkingslag - gleder meg til å lese om det! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Gleder meg til referat fra utdrikningslaget ditt! Håper du hadde en artig dag/kveld!

Tenk neste helg gifter du deg!!!!

Han en riktig god helg, Maki! Siste som ugift :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, nå nærmer det seg med stormskritt ja.

Gleder meg til å høre omutdrikningslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, nå nærmer det seg med stormskritt ja.

Gleder meg til å høre om utdrikningslag!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Maki :)

Tenk, bare 1 uke igjen i dag!!! :hoppe:

Du er vel helt i rute kjenner jeg deg rett???!

Hva står igjen på timeplanen din den siste uken før bryllupet?

:klem: fra Heidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver om utdrikkningslaget i morra eller på fredag, men i dag så skal jeg en tur til bestemor.

Takk for alle hilsner, skal oppdatere meg i bøkene deres i morra eller på fredag.

Heidi, jeg har igjen å sette sammens ca 30 sanghefter, på fredag så skal jeg hente kjole og hvitt til han og kjøre ut alt til hotellet.

Må også ta en tlf til hotellet å høre hvordan det blir med kaffe før vi kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa har ikke kommet tilbake ennå så kan skrive så langt jeg rekker.

Jeg ble vel hentet sånn i 11-12 tiden av vennegjengen med skjeftforan øya og hundre forkjelige svinger her og der og x antall runder i rundkjørninga så hadde ikke jeg peiling på hvor vi skulle henne. Jeg trodde vi hadde havna midt inni oslo, :klø: men fikk av skjefet inni leiligheten til forlovern min, der hadde dem laget frokost til oss, vi drakk en nydelig hvit vin til.

Så var det av gåre igjen, når jeg fikk at skjerfet denne gangen var vi på spasenter å de hadde spandert full kroppsmasasje på meg. :)

Så var det avgåre til lillestrømmsenteret, der var det rett inn på do. Der fikk jeg drikke litt mens jeg så at fylte vannballonger med virkelig kaldt vann, så kledde de meg opp i noen nydlige klær (bilde kommer)

Så måtte jeg sitte på knærne og la noen små barn sminke meg. Ut med meg, å så inn igjen. Når jeg kom tilbake hadde de klart å samle en liten gruppe med mennesker, så ga de meg en tverfløyte og sa jeg skulle spille en barnesang :ler: jaja det var vel 13 år siden sist jeg hadde rørt en sånn en så ble ikke så veldig vakkert, så skjønner nesten at de bombaderte meg med vannballonger og mel :wink: (bilde kommer)

Så fikk jeg skifte til mine klær, hadde de på meg i 10 min, før jeg gikk på meg noen nye klær. (bilde kommer lenger ned senere)

Så måtte jeg synge hodeskulderkneogtå inne på lillestrømsenteret. Etter dette spiste vi mat på en resturang, men jeg hadde drikki magen full. Der møtte vi et annet utdrikkningslag, der en mann ble drikkiut. Så satt meg ned å snakka litt med han. Jentene hadde leid no sånn danse greier, som han ikke klarte særlig bra og jeg greide meg absolutt ikke. (bilde kommer) Gutta stakk, å vi spratt champis, så fikk jeg et nydelig sølvsmykke med et knall rødt glasshjerte på. Etter dette husker jeg ikke no, før jeg sier at, pomfriten min er for salt og at jeg må spy, men at jeg skulle spy til jeg ble bra og at vi skulle fortsette. Så etter en stund kom jeg "til meg selv igjen" å vi holdt det gående til kl ????

Mine egne klærn så jeg ikke noe mer til, har fremdeles ikke fått dem tilbake, men de ligger trygt hos ei venninne :)

Skriver dette bedre og legger til bilder når jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble virkelig DRUKKET ut da! Skikkelig full :ler: Hørtes gøy ut! Fint med frokost, massasje og smykke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vigdis_brud05

Har ikke rukket å oppdatere meg her enda, så kommer foreløpig med en :klem: ... skal prøve å komme helt ajour i morgen, men med folk med opp til 10 sider i bøkene sine siden sist, så tar det for lang tid.

Har ikke glemt deg!

Nå får jeg nesten hoppe i loppekassa.

Natta, :sove: godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zzzZZ sliten jeg, tiden gikk litt fortere enn jeg hadde trodd, og har ikke orket å spise no særlig i dag.

Skal spise litt middag med pappa også er det rett til sengs.

Har ikke glem dere, å kommer til å titte innom etter jeg er gift for å se hvordan det går med dere.

(kommer en tur innom i morra tidlig tenker jeg, skal prøve å få lagt ut et bilde før vi reiser på bryllups reise men garanterer ingenting)

en stor :klem: til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:hjerte: ØNSKER DEG TILLYKKE MED MORGENDAGEN!!! :hjerte:

I morgen blir du fruuuu! :hoppe: Nyt dagen! Det er en vidunderlig opplevelse! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...