Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

dam dam di dam

jeg får ikke sove.

så får sitte litt her å bli litt søvning å gå å legge meg igjen.

ahhh så stygt vært ute, sende meld til min tilkomende å lurte på om han kunne ringe limosin selvskapet å høre om bilen kan komme et kvarter tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da har jeg spist en god og bra frokost... i alle fall god

spist nesten en halv kyllyng, en halv byrte av bit på bryte brød, 1/4 agurk og 2 firekorn så da bør kroppen ha fått litt å gå på.

Har også dusja og stelt meg så går egentlig bare å venter på at kl blir 08 så jeg kan ringe Kristian å etter det at kl blir 9 slik at jeg kan komme meg ned til frisøren

det har vel ikke helt gått opp for meg ennå tror jeg, jeg er litt utenfor meg selv i dag. Merkelig rolig selvom jeg har 100000000 sommerfuler i magen og jeg kjenner det på kroppen at noe stort skal skje.

Går nok virkelig opp når håret er satt opp og kjolen er på tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer såmye mde dagen i dag!

Håper du for en kjempefin dag, gleder meg til å høre om den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Store gratulasjoner til deg maki! Gleder meg til referat og bilder! Du var sikkert en nydelig brud! Klem fra meg! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle hilsningene :dagensrose:

Dagen var helt fantastisk, jeg dreit litt på draget, men var absolutt den beste dagen i mitt liv.

Har dessvere ikke fått noen bilder ennå :(

Vi (mannen min og meg :wink: ) er bare hos pappa for å hente noen av gavene våre, alle er kjørt hit for vi har litt liten plass så kommer til å hente etter vert som vi får laga plass.

I morra reiser vi på bryllups reise, så når jeg kommer hjem skriver jeg et referat fra begge deler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

GRATULERER SOM NYGIFT! Og ha en vidunderlig bryllupsreise!

(Ble som Veslo litt nysgjerrig nå... :wink: )

Gleder meg til å høre om dagen deres! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for flere hilsner =)

Nå sitter jeg på Commodore Lunge å koster meg med en kald øl. Skal si livet er herlig, kunne neppe bli bedre.

Vi har kost oss masse, må bare si at alle burde ta seg en tur med dfds til københavn med Owner´s Suite, fy søren for en lugar, tror balkongenvår er 12*4 m å vi har nydelig vær.

Vi har med et digitalt kamra og et engangskamra, så tar litt tid med noen av bildene.

Jeg er jo også blitt kalt fure for første gang av en fremed da. VI var på hotellet å skulle hente bagarsjen vår (hadde stått i et bagarserom til vi kunne skjekke inn på hotellet.) Så sier jeg til Kristian, kan du hjelpe meg eller? Da sier han mannen som jobber der; jeg kan hjelpe dem jeg Frue :tommelsmil:

Men nå må jeg komme meg tilbake til mannen min.

veslo, tar det når jeg skriver om alt sammens, tror jeg skal rekke det på søndag, for vi skal i selvskap for broren til Kristian på fredag å vi vil sikkert slappe av i morra, kanskje kanskje jeg kan greie å få det til å få fikset det i morra jeg vet ikke men skal i alle fall greie å få gjort det til seinest mandag.

Gleder meg til å leste om de andre 4 juni brudene sin dag, ikke minst gleder jeg meg til å se bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...