Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for så mange tilbake meldningen, var hyggelig å komme inn å se :klem::klem:

Er helt friskt igjen, har bare hatt det litt travet de siste dagene. Masse stress.

Skal på til jobb samtale senere i dag, blir spennene å se hvordan det går.

Satser på at det går bra jeg :sjarmor: Hvorfor skulle jeg ikke få jobben :wink:

Skal kose meg med dagbøkene deres i kveld tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare koselig det :wink:

Veeeeeeel jeg vet ikke helt for å være ærlig 50/50 % sjangse tror det kommer en del ann på hva sjefen min sier når hu blir ringt.

Jeg var veldig nervøs og klønete :klaske:

Men må jo satse på at det går bra, har en del jobb søknader som skal sendes ut i morra.

Begynner å få litt panik nå ingen av oss har fast jobb, får vi ikke det snart blir det vanskelig å få leid leilighet før bryllupet. Å ikke søren om vi skal bo oppe på pikerommet mitt. Greit nok at da fikser pappa det til at det blir en liten leilighet med bad, stue og soverom å det er utorlig snillt og vi er kjempe heldige. Men er jo ikke drømme sitvasjonen da.

Hehe en barnehage søker rengjørere og assistenter. Jeg søker på begge deler :hoho::ler:

Skal ta en del dagbøker i deg, men linja vår er blitt veldig ustabil fortiden så detter ut i ny og ned og da kan det ta noen timer før jeg kommer på igjen. :kjempesinna::sinna::cry: :evil: :kjempesinna::sinna::cry: :evil: :kjempesinna::sinna::cry: :evil: :kjempesinna::sinna::cry: :evil: :kjempesinna::sinna::cry: :evil:

Teite dårlige tingeling som vi skal få ny av om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbsøking!

Nei, jeg kan tenke meg at å bo hos foreldrene ikke er noen drømmesituasjon. Hadde jeg måtte det hadde jeg nok blitt gal, tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jobbsøking ja :o går mitt siste semester på skolen nå, og prøver å nyte den siste tiden som student... Skal flytte til en ganske liten plass, og der er det ikke alt for mange jobber å velge i heller, og da kan man ikke være alt for kresen i starte.. Gruer meg :-?

Det eneste jeg gleder meg til, og det gleder jeg meg MYE til, er å få slippe eksamen!!

Men du får bare tenke positivt, smil masse på jobbintervju og vær pågående, så kommer plutselig drømmejobben av seg selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whooh er litt travet her fortiden.

Fikk den jobben jeg søkte på da :tommelsmil::danse: er bare en stilling som ringevikar men blir fast på tirsdager fra slutten av april.

Har i alle fall en fot innenfor i to barnehager.

Skal jobbe full uke denne uka og neste uke :hoppe:

Men må rusle ut igjen jeg.

Savner å snakke med dere :klem:

Ps sjærsten skal på jobb interjuv i morra *krysser fingrene* for at det går bra, får han fast jobb så får vi flytta ut ganske snart :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Principessa

jeg er :hoppe: -ende glad for at du fikk jobben...også holder jeg :tommelsmil: oppe for at kjæresten også skal få jobb!

Vil nødig at dere skal flytte inn til mor vet du.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter dere er så skjønne en :klem: og en :blomst_opp: til dere allesammen :)

I morra skal jeg prøve kjolen min igen :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg. whoooh

Så da skal vi se om jeg ikke endelig skal få lagt ut et bilde. :)

Nå skal jeg kose meg med bøkene deres jeg tenker jeg :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...