Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005

Hei maki

Fine smykker :) Likte dem godt.

Det var flotte sanger du hadde lagt ut. Nå er jeg over middels dårlig på melodier og slik :oops: , men teksten var hvertfall god.

Ikke lenge igjen nå :wink:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte meg slør i dag, stor fornøyd :):tommelsmil:

kjøpte det av denne dama her, utorlig koselig dame, har hun noe du har lyst på / trenger så har jeg bare gode ord å si om henne

takk Brud2005 :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå hos et venne par av meg og Kristian. Har nettopp prøvd sløre mitt, for første gang. Må si jeg følte meg utrolig vakker. På tross av at jeg ikke har noe smike på (noe som egentlig har blitt en vane), har vært våken i hele natt, drikki vin siden kl 10 og bare hadde på meg en hvit genser og jeans.

Syns virkelig jeg har verdens vakreste slør, men det syns vi vell alle vil jeg tro.

Sitter her å prøver å være muse stille mens jeg stadig tar meg et nytt glass med vin, tar det veldig med ro og føler meg ikke beruset.... men det er jo veldig vanlig for de fleste som har drikki nok da :wink: men sitter seriøst bare å koser meg.

Er veldig stille da siden eierne av leiligheten sover, spurte om det var greit om jeg satt oppe når siste mann gikk å la seg sånn i 5 tiden.

Det er foresten en nydelig sol oppgang utenfor

ønsker våre bruder her i dag alt godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klem:

Bare ha fram en ting, når jeg skrev at jeg følte meg utorlig vakker, så var det i forhold til meg... hvis dere skjønner?!?! Går ikke rundt å tror jeg er noen beauty queen, for vet det er langt fra sannheten.

Går ikke rundt å mener jeg er stygg heller da, tror jeg er sånn helt normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk foresten litt info om utdrikknigslage i går, ei venninne som sa de hadde alt møte alt å at jeg ikke hadde noe å frykte. En del av meg ønsker å puste lettet ut, en annen del lurer på om dette er noe som blir sagt for å lure meg trill rundt :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk TeddyToria og Vigdis_brud05 :klem:

Når det gjelder brude/bryllups(?)vals(/dans, vet ikke om det går ann å danse vals til den :sjarmor: :oops: har ikke peiling på sånt jeg) så har vi vel bestemt oss for Händel - Dronningen av Sabas fra "Salomo"

Syns den er nydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maki

Fin bukett! Veldig feminin og elegant.

Så bra at hun som lager maten ikke tar noe ekstra for veg.mat.

:klem:

Takk :klem:

________________________

Vår meny

Lun laksemedaljong

purre julienne og karamellisert kryddersaus

Dyrestek etter alle kunstens regler

I følge med rosenkål, sopp, gulerøtter og tyttebær. Kokte boteter og fløtesaus

Hvit skjokolademousse

Nøttebisqit med bringebærculie

Vegetar menyen ikke bestemt ennå, men blir med samme deserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...