Sir Winston Skrevet 15. februar 2015 #141 Skrevet 15. februar 2015 Baller? Hvorfor mista han jobben da? Forsvarer du faktisk alt det tullet han gjør? Han mistet et oppdrag, ja, fordi han har baller til å stå frem med sin islamkritikk. Misliker du det viktige jobbet han har tatt på seg med å stå opp imot islamister? 2
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #143 Skrevet 15. februar 2015 Dem kalte til og me han reporteren for jævla muslim, jævla innvandrer. Håper dem aldri tar en marsj igjen... Makter du å svare på mitt spørsmål til deg? 1
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #144 Skrevet 15. februar 2015 Makter du å svare på mitt spørsmål til deg? Det gjorde jeg da
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #145 Skrevet 15. februar 2015 Han setter alle under en kam Islam er en ideologi. Terroren stammer fra islam. Husker du ikke ordene etter 22. juli? Vi skal ta et oppgjør med den ideologien terroren stammer i fra. Derfor må vi ta et oppgjør mot islam. 3
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #146 Skrevet 15. februar 2015 Islam er en ideologi. Terroren stammer fra islam. Husker du ikke ordene etter 22. juli? Vi skal ta et oppgjør med den ideologien terroren stammer i fra. Derfor må vi ta et oppgjør mot islam. Det var ikke islam som angrep utøya, hvor lite vet du egentlig? 1
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #147 Skrevet 15. februar 2015 Det gjorde jeg da Støtter du det nazistene gjorde mot jødene, ved og ta i fra dem jobbene. Fordi de ikke hadde samme syn som staten? Det er nettopp det samme som har skjedd i denne saken som her diskuteres. 1
Avalon Skrevet 15. februar 2015 #148 Skrevet 15. februar 2015 Ryddet for avsporinger, personangrep og persondebatt, samt svar til dette. - Avalon, mod
Testosteron Skrevet 15. februar 2015 #149 Skrevet 15. februar 2015 Støtter du det nazistene gjorde mot jødene, ved og ta i fra dem jobbene. Fordi de ikke hadde samme syn som staten? Jødene ble ikke forfulgt fordi de var uenige med nazistene, men fordi de hadde en annen etnisitet enn tyskerne. Også jøder som konverterte til kristendommen, ble forfulgt. Det hjalp ikke om de var enige med regjeringen. 1
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #150 Skrevet 15. februar 2015 Jødene ble ikke forfulgt fordi de var uenige med nazistene, men fordi de hadde en annen etnisitet enn tyskerne. Også jøder som konverterte til kristendommen, ble forfulgt. Det hjalp ikke om de var enige med regjeringen. Jødene ble først fratatt sine jobber. Fordi de var uforenlige med hva staten sto for. Altså helt likt det som skjer i Norge i dag. Meget skremmende utvikling vi ser i Norge. Få våger og stå frem mot islam. Fordi de vet konsekvensene. Altså, man får konsekvenser i Norge i 2015 for å være i mot en ideologi så barbarisk at den får nazismen til og fremstå som en barnehage. Og dette støtter venstresidens disipler. Helt uforståelig. 1
Testosteron Skrevet 15. februar 2015 #151 Skrevet 15. februar 2015 Altså, man får konsekvenser i Norge i 2015 for å være i mot en ideologi så barbarisk at den får nazismen til og fremstå som en barnehage. Nazistene gjennomførte folkemord. Det kan ikke bli verre enn det. 1
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #152 Skrevet 15. februar 2015 Nazistene gjennomførte folkemord. Det kan ikke bli verre enn det. Islam har nettopp startet. De torturerer barn og kvinner på de mest grufulle måter. Det gjorde ikke nazistene i like stor grad. Ja de utførte grufulle ting. Men ikke i nærheten av hva muslimer i disse dager gjør. 1
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #153 Skrevet 15. februar 2015 Støtter du det nazistene gjorde mot jødene, ved og ta i fra dem jobbene. Fordi de ikke hadde samme syn som staten? Det er nettopp det samme som har skjedd i denne saken som her diskuteres. Det har jeg allerede svart på, nei...
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #154 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Jeg kan spørre deg nå. Mener du vi burde ta et oppgjør med ideologien islam, etter terroren vi har opplevd i Europa den siste tiden? For den stammer fra islam. Innlegge redigert. - Avalon, mod Endret 15. februar 2015 av Avalon 2
Avalon Skrevet 15. februar 2015 #155 Skrevet 15. februar 2015 Ryddet for direkte sitat på ryddemelding og avsporinger. Minner om at spørsmål om moderering tas på PM eller ris & ros. - Avalon, mod
kjøttkaker Skrevet 15. februar 2015 #156 Skrevet 15. februar 2015 Islam har nettopp startet. De torturerer barn og kvinner på de mest grufulle måter. Det gjorde ikke nazistene i like stor grad. Ja de utførte grufulle ting. Men ikke i nærheten av hva muslimer i disse dager gjør. Hvordan kan du undergrave det nazistene gjorde i den grad du gjør? Selv om jeg ser at islamisme er en stor trussel mot verden og dens befolkning behøver ikke det gå på bekostning av det nazistene holdt på med. En annen ting. Så vidt meg bekjent er det forskjell på islam og islamisme. Islamisme er en ideologi, mulig også en totalitær ideologi - på linje med nazismen og fascismen. 1
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #157 Skrevet 15. februar 2015 Hvordan kan du undergrave det nazistene gjorde i den grad du gjør? Selv om jeg ser at islamisme er en stor trussel mot verden og dens befolkning behøver ikke det gå på bekostning av det nazistene holdt på med. En annen ting. Så vidt meg bekjent er det forskjell på islam og islamisme. Islamisme er en ideologi, mulig også en totalitær ideologi - på linje med nazismen og fascismen. Jeg undergraver da ikke hva nazistene gjorde. Jeg sier bare at islamistene som IS utfører langt verre handlinger. Langt mer barbariske, etter mitt syn. Men det unnskylder ikke det nazistene gjorde. Islam er både en religiøs og politisk ideologi. Islamisme er de radikale, slik jeg har forstått det. Det er sikkert andre her som kan slike detaljer. Det er store forskjeller innen islam og blant muslimer. Som vi har diskutert, moderate muslimer må for gudsskyld ikke sammenlignes med IS og terrorister. Min yngste datters bestevenninne er muslim og hennes foreldre er moderate. Hyggelige arbeidsomme mennesker på alle mulig måter.
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #158 Skrevet 15. februar 2015 Jeg kan spørre deg nå. Mener du vi burde ta et oppgjør med ideologien islam, etter terroren vi har opplevd i Europa den siste tiden? For den stammer fra islam. Innlegge redigert. - Avalon, mod Nei, det mener jeg ikke...
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #159 Skrevet 15. februar 2015 Nei, det mener jeg ikke... Ok. Da synes du heller ikke vi skal ta et oppgjør med den ideologien ABB kommer i fra. For du er vel konsekvent. Forventer det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå