Gå til innhold

PEGIDA - Jeg misliker dem

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva er det som feiler de folka? Han ene fyren kalte kadafi for jævla muslim, jævla innvandrer drit som deg. Hva syns dere om dem? Jeg syns det dem gjør og sier er bak mål

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har en av folka i pegida fulgt etter ei dame inn i en butikk og sagt at alle muslimer burde slaktes for så å spytte på henne. Hva feiler det de folka når dem gjør dette?

• Liker 3
Skrevet

Finnes da alltid noen råtne egg, men jeg synes det er bra de skaper litt blest rundt problematikken innvandring og Islam skaper.

Anonymous poster hash: c3a9f...8d0
  • Liker 15
Skrevet (endret)

.

Endret av maskineple
  • Liker 13
Skrevet

Du kunne ikke brukt en av de 25 andre Pegida-trådene til å spre 'hatet' ditt?

• Liker 3
Skrevet

Du kunne ikke brukt en av de 25 andre Pegida-trådene til å spre 'hatet' ditt?

Dette er en gjenåpning av en tråd som ble slettet sist uke så

Skrevet

Heldigvis står du like fritt til å mislike PEGIDA som de står fritt til å mislike muslimer. Dessverre er det en av partene som ønsker å begrense denne friheten.

For ordens skyld: han som oppførte seg som en ape mot reporteren kan ta seg en bolle og komme med en offentlig unnskyldning.

• Liker 2
Skrevet

Heldigvis står du like fritt til å mislike PEGIDA som de står fritt til å mislike muslimer. Dessverre er det en av partene som ønsker å begrense denne friheten.

For ordens skyld: han som oppførte seg som en ape mot reporteren kan ta seg en bolle og komme med en offentlig unnskyldning.

Tror ikke han burde føle seg trygg når han går ned gata nå, er nok mange som gjerne vil slå av en alvors prat med han nå ;) Både de han står for og har gitt et dårlig rykte til og de som misliker det han sa

Skrevet

Er vel ikke bare en som har en tvilsom forhistorie som marsjerer der...

• Liker 1
Skrevet

Sure liv skaper sure holdninger. Hvis man faktisk ønsker å få gjort noe med pegida, noe jeg egentlig ikke tror folk ønsker, folk flest ønsker bare å frese over at de går i gatene, er man nødt til å se på hvorfor de blir hatefulle i utgangspunktet, og gjøre noe med det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg misliker når enkelte stempler vanlige mennesker som er lei det som skjer i Europa som -ister. Jeg synes det er tåpelig og viser lite til null intelligens.

• Liker 3
Skrevet

Hva er det som feiler de folka? Han ene fyren kalte kadafi for jævla muslim, jævla innvandrer drit som deg. Hva syns dere om dem? Jeg syns det dem gjør og sier er bak mål

Den ene fyren representerer ikke Pegida. Pegida-lederen i Norge tok f.eks. klar avstand fra tullingen, noe man ikke kan si om norske muslimer i mange tilfeller der muslimer har gjort noe dritt...

• Liker 1
Skrevet

Den ene fyren representerer ikke Pegida. Pegida-lederen i Norge tok f.eks. klar avstand fra tullingen, noe man ikke kan si om norske muslimer i mange tilfeller der muslimer har gjort noe dritt...

Hva med han som sa til hun at alle muslimer burde slaktes og så spyttet på henne?

Skrevet

Han ene som du refererer til er kun én av dem. Det sier ikke noen om hvordan alle de andre er.

Syns de skal få lov til å ytre det de vil.

Skrevet

Er vel ikke bare en som har en tvilsom forhistorie som marsjerer der...

Jeg synes jo at særlig sosialister skal passe seg for å snakke om tvilsom forhistorie.

Hvor mange døde kan tilskrives dine helter Stalin, Mao, Pol-Pot m.fl.

• Liker 1
Skrevet

Hva med han som sa til hun at alle muslimer burde slaktes og så spyttet på henne?

Hva med ham? Han representerer heller ikke alle andre.

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som vil prøve å utpeke de voldelige antidemokratene her? Hvem må holdes i tøyler av politiet for å ikke hoppe i flokk og angripe et fredelig mindretall som demonstrerer demokratisk?

Hvor er disse såkalte "antirasistene" (voldsvenstre) når Profetens Ummah sprer hat og rasisme?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Men de tok ikke avstand fra Nordfront.

http://gfx.dagbladet.no/labrador/372/372616/37261637/jpg/active/978x.jpg

http://www.dagbladet.no/2015/01/19/nyheter/innenriks/politikk/rasisme/37261417/

Anonymous poster hash: 6dff3...b26

Innlegget er redigert.

- Avalon, mod

Endret av Avalon
Skrevet (endret)

Du må seriøst lære deg å lese (eller alternativt kan du søke om å få skolepengene tilbake):

Det er nordfront som tar avstand fra Pegida:

"Nordfront omtaler seg selv som «nasjonalsosialister» og er kjent for anti-islamske og anti-jødiske holdninger. Selv sier Pär Öberg, pressetalsmann i Nordfront, at de tar avstand fra Pegida."

Hvordan fikk du det til at Pegida ikke tar avstand fra nordfront?

Endret av Avalon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...