Gå til innhold

PEGIDA - Jeg misliker dem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå spurte jeg etter hva slags løgner og pissprat, men det greide du ikke å svare på?

Nei, det spurte du ikke etter. Du støttet en kommentar om "høyreradikale og nynazister". Men poenget var altså at dere Norgeshatere blir ekstremt butthurt når dere får tilsvarende tilbake som dere angriper andre med hele tiden.

Dere kaller Pegida høyreradikale og nynazister, men når noen gir dere noe av deres egen medisin og f.eks. kaller dere Norgeshatere så går dere rett i offerrollen. Dere tenker ikke på at det var deres sverting jeg svarte på.

Dobbeltmoralister hele gjengen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har en av folka i pegida fulgt etter ei dame inn i en butikk og sagt at alle muslimer burde slaktes for så å spytte på henne. Hva feiler det de folka når dem gjør dette?

Noen andre her som misliker dem?

For en kvalm holdning på han som spyttet på muslimen i butikken. Det er slike folk som skitner til Norge, ikke muslimene stakkars.

Er helt enig med deg, misliker PEDIGA.

Endret av Howl
  • Liker 3
Skrevet

Det er det ingen som har sagt, og Pegida er ingen av delene.

Ja, hva er Pegida? En syklubb uten snøring?

Der hadde du mitt spørsmål. En invitasjon til å klargjøre hva Pegida faktisk er, siden det verken er høyreradikalt eller nynazistisk som du selv sa. "Svarene" deres nedenfor taler vel for seg selv, særlig det at dere ikke greier å si hva det er jeg har sagt som er pisspreik, løgner, insinuasjoner og merkelapper, og ikke minst ikke greier å gjøre rede for hva som gjør meg og andre til Norgeshatere. Artigst av alt: Winstons svar på hva Pegida forsvarer og ikke minst begges begrunnelse for hvorfor de helt ubegrunnet kan kalle sine meningsmotstandere det de vil i grunnen. Ja, for vi er selvsagt kebabkonvertitter hele gjengen og synes at brølejenta fra Blitz fra gårsdagens demo er et kroneksempel på flott norsk ungdom.

Så såra og vonbrotne, det er de, men noen syklubb er de såvisst ikke. Utfra Winstons beskrivelse av retorikken bak Pegida, kan jeg bare konkludere med at Pegida er et gjenopplivet møte i Norge Rundt-redaksjonen fra tidlig 70-tall, bare med bittelitt mer kasting av bæsj.

Ja, som vi sier på Nord-Jæren (Jeg bor på Karmøy): "Detta va i sannheit rette raua som feis"

Du nekter konsekvent å dokumentere og diskutere dine egne insinuasjoner og merkelapper som du setter på folk,som ikke mener det samme som du, og nå vil du ha en begrunnelse?

Man kan si mye om Pegida, som det jo også blir gjort til gagns, men bak all retorikken ligger en kjærlighet til Norge, og da et Norge som er "norsk" (skitur på fjellet, får-i-kål, lusekofte, lettere kristent, ribbefett, hopp i bakken osv) - ikke det multikulturelle kaos som vi ser gro frem.

I den vinklingen blir du, og dine meningsfeller her på KG, selvsagt "Norgeshater", og ordet 'hat' brukes her med samme selvfølgelighet og med samme begrunnelse, som når PK-sosialistene bruker det mot Pegida, som i 'fremmedhat'

Så det var ikke så kult å få noe slikt slengt i trynet? Akkurat. Men du nøler ikke ett sekund med å spre løgn og pissprat om Pegida?

Nå spurte jeg etter hva slags løgner og pissprat, men det greide du ikke å svare på?

Nei, det spurte du ikke etter. Du støttet en kommentar om "høyreradikale og nynazister". Men poenget var altså at dere Norgeshatere blir ekstremt butthurt når dere får tilsvarende tilbake som dere angriper andre med hele tiden.

Dere kaller Pegida høyreradikale og nynazister, men når noen gir dere noe av deres egen medisin og f.eks. kaller dere Norgeshatere så går dere rett i offerrollen. Dere tenker ikke på at det var deres sverting jeg svarte på.

Dobbeltmoralister hele gjengen.

• Liker 2
Skrevet

Der hadde du mitt spørsmål. En invitasjon til å klargjøre hva Pegida faktisk er, siden det verken er høyreradikalt eller nynazistisk som du selv sa. "Svarene" deres nedenfor taler vel for seg selv, særlig det at dere ikke greier å si hva det er jeg har sagt som er pisspreik, løgner, insinuasjoner og merkelapper, og ikke minst ikke greier å gjøre rede for hva som gjør meg og andre til Norgeshatere. Artigst av alt: Winstons svar på hva Pegida forsvarer og ikke minst begges begrunnelse for hvorfor de helt ubegrunnet kan kalle sine meningsmotstandere det de vil i grunnen. Ja, for vi er selvsagt kebabkonvertitter hele gjengen og synes at brølejenta fra Blitz fra gårsdagens demo er et kroneksempel på flott norsk ungdom.

Så såra og vonbrotne, det er de, men noen syklubb er de såvisst ikke. Utfra Winstons beskrivelse av retorikken bak Pegida, kan jeg bare konkludere med at Pegida er et gjenopplivet møte i Norge Rundt-redaksjonen fra tidlig 70-tall, bare med bittelitt mer kasting av bæsj.

Men, vi ligger jo langt bak dere 'Norgeshatere' i antallet ubegrunnede insinuasjoner og nedsettende karakteristikker av motstanderne.

Men, til gjengjeld ligger vi milevidt foran deg og dine medløpere i saklig argumentasjon og utdypning.

Heldigvis, det er aldri for sent, sett igang med å svare på de spørsmål som blir rettet direkte til deg.

Det kalles debatt-kultur!

• Liker 2
Skrevet

Han samfunnsfag læreren og gruppen hans

Ja, venstrebermen kunne ikke ha plantet en bedre person, om de så hadde prøvd.

Men, nå er jo hans yrkesliv slutt, så noe må han jo få tiden til å gå med!

Skrevet

Har han fått sparken? Han sier han ikke tørr å møte opp til jobb

Skrevet

Har han fått sparken? Han sier han ikke tørr å møte opp til jobb

Det går vel omtrent ut på ett?

Skrevet

Det går vel omtrent ut på ett?

At han får sparken til slutt når han ikke møter opp? Skal tro hvordan nesten timen hadde vært med alle de elevene som hater han nå

Skrevet

At han får sparken til slutt når han ikke møter opp? Skal tro hvordan nesten timen hadde vært med alle de elevene som hater han nå

Det er ikke uvanlig for en lærer å være hatet av sine elever, hvis jeg tenker tilbake på min egen skolegang så var det som regel "no lost love" der i gården.

Skrevet

Det er ikke uvanlig for en lærer å være hatet av sine elever, hvis jeg tenker tilbake på min egen skolegang så var det som regel "no lost love" der i gården.

Men dette er jo noe annet, de han vil ha ut av landet er jo de han er lærer for

Skrevet

Er det noen som vet hvorfor? Er egentlig tragisk hvis han utøver yrket sitt på en helt grei måte. Personlige meninger bør jo i utgangspunktet ikke ha noe å si. Synes det er like tragisk om han har vært rasistisk på skolen og får sykemelding og sykepenger men arrangerer Pegidamarsjer.

Anonymous poster hash: 6dff3...b26
  • Liker 2
Skrevet

Men dette er jo noe annet, de han vil ha ut av landet er jo de han er lærer for

Hatet er det samme, årsaken en annen.

Han vil jo ikke ha alle ut av landet, bare muslimene.

Skrevet

Ryddet for personangrep, avsporinger og svar.

pinar, mod.

Skrevet (endret)

Hm, svarte jeg ikke allerede på dette innlegget? Hvor ble svaret mitt av?

Endret av Big Jim Rennie
Skrevet

De er jo nazi. Nazi pegida får ingen støtte av meg. Fy skam dere som støtter nazistene, det er ikke rart de oppfører seg som villdyr mot tilfeldige muslimer på gata.

Anonymous poster hash: f683a...97a

• Liker 1
Skrevet

De er jo nazi. Nazi pegida får ingen støtte av meg. Fy skam dere som støtter nazistene, det er ikke rart de oppfører seg som villdyr mot tilfeldige muslimer på gata.

Anonymous poster hash: f683a...97a

Haha. Er det noen som er villdyr så er det de som demonstrerer mot PEGIDA. Nå skal ikke jeg forsvare alle der, noen er helt opplagt tullinger, men flertallet er ikke rasister.

Ikke noe nytt da, slik du argumenterer. Skjærer alle over en kam. Blir som om PEGIDA skulle sagt at alle er terrorister, men det gjør de jo ikke, de er ganske på sak. I motsetning til slike som deg og dine blitzervenner! :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har en av folka i pegida fulgt etter ei dame inn i en butikk og sagt at alle muslimer burde slaktes for så å spytte på henne. Hva feiler det de folka når dem gjør dette?

Har denne hendelsen vært omtalt i media?

Anonymous poster hash: 751e4...ec2

Skrevet

Slik jeg har forstått det ønsker de ikke mer muslimsk innvandring til Norge. Men de har ikke sagt at de vil sende ut alle muslimer som bor her. Det er en vesentlig forskjell.

Skrevet

Slik jeg har forstått det ønsker de ikke mer muslimsk innvandring til Norge. Men de har ikke sagt at de vil sende ut alle muslimer som bor her. Det er en vesentlig forskjell.

Enig.

Og de har jo understreket at asylsøkere med legitime behov for beskyttelse fremdeles skal tas inn i landet!

Skrevet

Finnes da alltid noen råtne egg, men jeg synes det er bra de skaper litt blest rundt problematikken innvandring og Islam skaper.

Anonymous poster hash: c3a9f...8d0

De færreste muslimer har en fri vilje. Den er ikke tilgjengelig innen islam, da islam handler om underkastelse, noe ordet islam også betyr. Den frie viljen oppnår den som slutter å la seg dirigere av islams mange påbud og forbud.

Anonymous poster hash: bf36c...e11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...