Gå til innhold

PEGIDA - Jeg misliker dem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Islam har nettopp startet. De torturerer barn og kvinner på de mest grufulle måter. Det gjorde ikke nazistene i like stor grad. Ja de utførte grufulle ting. Men ikke i nærheten av hva muslimer i disse dager gjør.

Islam er en 1400 år gammel religion, så islam har slettes ikke nettopp startet. Nazistene utførte folkemord. Det har selv ikke Den islamske staten gjort selv om de har utført massakrer på jezidier.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror dere skjer med max etter dette?

Har dette gått hen å blitt en liten fetish for deg?

Hvorfor denne - man fristes til å kalle det - sykelige interesse for Max Hermansen?

Jeg syns han er tøff - tøffere enn toget!! :tog::tog::tog:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Har dette gått hen å blitt en liten fetish for deg?

Hvorfor denne - man fristes til å kalle det - sykelige interesse for Max Hermansen?

Jeg syns han er tøff - tøffere enn toget!! :tog::tog::tog:

Det er ikke fetish, jeg er bare spent på om han er ferdig med dette tullet :) Han har jo ikke fått en damn shit ut av alt dette tullet utenom å miste jobben sin og all mulighet til å få en jobb i framtiden...

• Liker 2
Skrevet

Islam er en 1400 år gammel religion, så islam har slettes ikke nettopp startet. Nazistene utførte folkemord. Det har selv ikke Den islamske staten gjort selv om de har utført massakrer på jezidier.

Islamsk terror har nettopp startet i Europa i moderne tid. Trodde det var klart, men.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Islamsk terror har nettopp startet i Europa i moderne tid. Trodde det var klart, men.

Har ikke islam vært i norge siden ww2?

Skrevet

Har ikke islam vært i norge siden ww2?

Bare rams opp islamsk terror de siste 60 årene her i Norge du.

Skrevet

Det er ikke fetish, jeg er bare spent på om han er ferdig med dette tullet :) Han har jo ikke fått en damn shit ut av alt dette tullet utenom å miste jobben sin og all mulighet til å få en jobb i framtiden...

Han har fått mer ut av sine handlinger, enn du har av alle dine mange innlegg her på KG.

Han får seg helt sikkert en jobb, venstrebermens stigmatisering av meningsmotstandere er så åpenlys at mange folk vil klage på det frem over.

Vinden vender!!

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Han har fått mer ut av sine handlinger, enn du har av alle dine mange innlegg her på KG.

Han får seg helt sikkert en jobb, venstrebermens stigmatisering av meningsmotstandere er så åpenlys at mange folk vil klage på det frem over.

Vinden vender!!

Jeg prøver ikke å få til noe heller, det er tillatt å diskutere folk og max er bare en tulling...

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver ikke å få til noe heller, det er tillatt å diskutere folk og max er bare en tulling...

Jadda, men han er en tulling som venstretullingerne ikke liker, for han eksponerer noe viktig, noe som mange mange folk har vært opptatt av i mange år, men ikke turt stå frem med.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Jadda, men han er en tulling som venstretullingerne ikke liker, for han eksponerer noe viktig, noe som mange mange folk har vært opptatt av i mange år, men ikke turt stå frem med.

Jeg er ikke med i noen parti eller bryr meg

Skrevet

Jeg er ikke med i noen parti eller bryr meg

"Venstre" som i sosialist.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva tror dere skjer med max etter dette?

Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people.

Socrates

Endret av sebastianen
  • Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people.

Socrates

Hadde det ikke vært for at jeg har savnet deg på kvinneguiden så hadden det innlegget irritert meg :) Har ikke sett deg siden jeg var ny O:

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har savnet deg på kvinneguiden så hadden det innlegget irritert meg :) Har ikke sett deg siden jeg var ny O:

Blir så lett irritert her inne, må passe på hjertet vet du....

Gjest Jacklost
Skrevet

Ja denne delen av forumet er en krig, derfor jeg ikke er her så ofte :) Men akkurat dette med å skulle bli kvitt alle islamister syns jeg bare ble for ille, alle islamister er jo ikke likedan. Noen er onde og noen er snille :)

Skrevet

Ja denne delen av forumet er en krig, derfor jeg ikke er her så ofte :) Men akkurat dette med å skulle bli kvitt alle islamister syns jeg bare ble for ille, alle islamister er jo ikke likedan. Noen er onde og noen er snille :)

Alle islamister ville jeg gjerne bli kvitt jo... islamisme er politisk islam og omtrent like spiselig som nazisme. Likevel bør det være lov å være både islamist og nazist. Det som derimot ikke er lov er å true å drepe andre mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel 15-20000 innlegg her på KG som forklarer hva en islamist er og forskjellen på islam, muslimer og islamisme.

Kan du opplyse oss hva du mener er en "snill islamist"?

Har du hørt om 'sharia'?

Nevn et par snille regler innen sharia?

• Liker 2
Skrevet

Kan du opplyse oss hva du mener er en "snill islamist"?

Otto Jespersen har jo en figur som den snille nazisten. Mulig man finner en snill islamist?

Gjest Jacklost
Skrevet

Alle islamister ville jeg gjerne bli kvitt jo... islamisme er politisk islam og omtrent like spiselig som nazisme. Likevel bør det være lov å være både islamist og nazist. Det som derimot ikke er lov er å true å drepe andre mennesker.

Til og med de snille?

Otto Jespersen har jo en figur som den snille nazisten. Mulig man finner en snill islamist?

Hva har otto med pegida å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...