Gothminister Skrevet 17. februar 2015 #181 Skrevet 17. februar 2015 Hva har otto med pegida å gjøre? Forsøk om du klarer å lese innlegget jeg svarte på og så forstå mitt innlegg. 1
Gjest Jacklost Skrevet 17. februar 2015 #182 Skrevet 17. februar 2015 Forsøk om du klarer å lese innlegget jeg svarte på og så forstå mitt innlegg. Det gjorde jeg
Sir Winston Skrevet 17. februar 2015 #183 Skrevet 17. februar 2015 Otto Jespersen har jo en figur som den snille nazisten. Mulig man finner en snill islamist? Sånn som jeg har fått det med meg, så har Ottoen ikke så mye lyst til å kødde med islam. Man kan jo lure hvorfor?
Gothminister Skrevet 17. februar 2015 #184 Skrevet 17. februar 2015 Til og med de snille? Her kan du lese om hva islamisme er http://no.wikipedia.org/wiki/Radikal_islamisme
Gjest Jacklost Skrevet 17. februar 2015 #185 Skrevet 17. februar 2015 Her kan du lese om hva islamisme er http://no.wikipedia.org/wiki/Radikal_islamisme Det er radikal islamisme...
Gothminister Skrevet 17. februar 2015 #186 Skrevet 17. februar 2015 Sånn som jeg har fått det med meg, så har Ottoen ikke så mye lyst til å kødde med islam. Man kan jo lure hvorfor? Jeg har en sterk mistanke til hvorfor. Fredens religionens menn kunne jo kommet på besøk.
sebastianen Skrevet 17. februar 2015 #187 Skrevet 17. februar 2015 Til og med de snille? Hva har otto med pegida å gjøre? Både islamisme og nazisme er facisme. Snille facister.... vel, de kan vel være greie med hunden... 1
Gothminister Skrevet 17. februar 2015 #188 Skrevet 17. februar 2015 Både islamisme og nazisme er facisme. Snille facister.... vel, de kan vel være greie med hunden... Vel, Hitler så ut til og ha god kontakt med sin hund. Men man ser fort at den hunden var godt kuet. Ikke noe gled deg med hunden trening vil jeg tro.
pinar Skrevet 18. februar 2015 #189 Skrevet 18. februar 2015 Ryddet for persondebatt og avsporinger, samt svar. pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #190 Skrevet 19. februar 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/Sjanselos-tyv-tatt-med-iPhone-i-lomma-6736498.html Jøss, Aftenposten oppga gjerningsmannens opprinnelse ved en feil? Man skulle tro det var en etnisk norsk man for alle vet at afrikanere ikke stjeler. Anonymous poster hash: f97e4...b67
Gjest Jacklost Skrevet 19. februar 2015 #191 Skrevet 19. februar 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/Sjanselos-tyv-tatt-med-iPhone-i-lomma-6736498.html Jøss, Aftenposten oppga gjerningsmannens opprinnelse ved en feil? Man skulle tro det var en etnisk norsk man for alle vet at afrikanere ikke stjeler. Anonymous poster hash: f97e4...b67 Hva har dette med pegida å gjøre?
Gjest Jacklost Skrevet 19. februar 2015 #192 Skrevet 19. februar 2015 Vel, Hitler så ut til og ha god kontakt med sin hund. Men man ser fort at den hunden var godt kuet. Ikke noe gled deg med hunden trening vil jeg tro. Hva har en hund med dette å gjøre? Både islamisme og nazisme er facisme. Snille facister.... vel, de kan vel være greie med hunden... Heh? Jeg har en sterk mistanke til hvorfor. Fredens religionens menn kunne jo kommet på besøk. Lol hva babler du om?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #193 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har noen venner på facebook som er tydelige tilhengere av pegida. Jeg blir flau på deres vegne. Jeg forstår at det er et irritasjons-moment på grunn av innvandrer-politikken, og jeg har egentlig bare ventet på at bomba skulle gå. Jeg føler at det egentlig er politikerne vi skal være opprørte på.. Noe av det morsomte jeg leste av Max Hermansen, var når han fyren slang dritt til TV2 reporteren, og Hermansen skulle forsvare PEGIDA (ikke et direkte sitat): ''Det er ikke det vi i PEGIDA står for, vi er ikke rasister. Så vær så snill å ikke dra oss over den kammen'' Det er så ironisk at jeg vil dø!! Anonymous poster hash: a9d2f...7ad 1
Sir Winston Skrevet 19. februar 2015 #194 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har noen venner på facebook som er tydelige tilhengere av pegida. Jeg blir flau på deres vegne. Jeg forstår at det er et irritasjons-moment på grunn av innvandrer-politikken, og jeg har egentlig bare ventet på at bomba skulle gå. Jeg føler at det egentlig er politikerne vi skal være opprørte på.. Noe av det morsomte jeg leste av Max Hermansen, var når han fyren slang dritt til TV2 reporteren, og Hermansen skulle forsvare PEGIDA (ikke et direkte sitat): ''Det er ikke det vi i PEGIDA står for, vi er ikke rasister. Så vær så snill å ikke dra oss over den kammen'' Det er så ironisk at jeg vil dø!! Anonymous poster hash: a9d2f...7ad Hva var det i det Max sa, som var feil? 1
kjøttkaker Skrevet 19. februar 2015 #195 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Hva var det i det Max sa, som var feil? Han vil ikle bli generalisert ut fra hva 1 av hans meningsfeller sier eller gjør,mens nettopp den gruppen han er medlem av generaliserer en hel folkegruppe. Endret 19. februar 2015 av kjøttkaker
pinar Skrevet 19. februar 2015 #196 Skrevet 19. februar 2015 Ryddet for personangrep og avsporinger. pinar, mod.
Sir Winston Skrevet 19. februar 2015 #197 Skrevet 19. februar 2015 Han vil ikle bli generalisert ut fra hva 1 av hans meningsfeller sier eller gjør,mens nettopp den gruppen han er medlem av generaliserer en hel folkegruppe. Max kan ikke gjøres ansvarlig for annet enn det Pegida selv mener og står for, les de 19 punktene. Han snøballen, som for øvrig så ut som om han var "stiv av syre" deltok i en åpen mars, og uttalte seg på egne vegne, uansett om han mener det samme som Pegida eller ikke. 1
Gjest Jacklost Skrevet 19. februar 2015 #198 Skrevet 19. februar 2015 Hva var det i det Max sa, som var feil?Alt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå