Gå til innhold

PEGIDA - Jeg misliker dem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser det gikk for fort i svingene der. Skulle stå "nærmest".

Spiller liten rolle.

Max er, som jeg, imot islamsk innvandring, på grunn av de kultur-sammestøt som uvegerlig oppstår.

Han er derfor, per extension, imot muslimer, som jeg er det.

Ikke fordi de ikke er mennesker, ikke fordi man driter i om de trenger hjelp, ikke fordi man mener de er mindre verdt, på noen som helst måte, enn andre folkegrupper.

Men fordi at introdusering av islam inn i vår tusenårige "norske" kultur gir endringer, over kort tid, som jeg ikke er villig til å akseptere og fordi islam som ideologi er farlig.

Jeg har intet problem med at folk velger å tro på en annen gud enn jeg, intet overhodet.

Men, dersom introduksjonen av deres guddom i det landet som jeg bor i, og som har en tusenårig kristen kultur, skal bety store endringer for den kulturen som jeg er vokset opp med og finner komfortabel og er trygg på, over ganske kort tid, ja så sier jeg: Nei.

Det kan ikke være rimelig at "original-befolkningen" i et land skal justere sin egen kultur for å tilpasse seg et mulit-kulturelt samfunn, som ene og alene tvinger seg frem fordi noen skal være snillere enn Mor Theresa og invitere ofre for all verdens tragedier til Norge, helt uten omtanke for hvordan påvirkningen på kulturen blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for personangrep, avsporinger og svar.

pinar, mod.

Skrevet

Synd de venstreradikale kan styre på uten at det får konsekvenser.

Anonymous poster hash: f9017...814

Det er dessverre litt for få på motsatt side. Men det vil helt sikkert bli flere. Begge sider er etter min mening forkastelige. Men jeg ser gjerne at Blitz og andre sosialister får konsekvenser.

• 4 måneder senere...
Gjest Jacklost
Skrevet

Hva skjedde med pegida til slutt? La Max ned gruppa?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Mynona, mod.

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som vet?

Ble det ikke en person konflikt mellom Ronny Alte og Max der først nevnte startet Pegida Norway  på bekostning av Max`s Pegida Norge?

• 2 uker senere...
Gjest Jacklost
Skrevet

Nå har en av folka i pegida fulgt etter ei dame inn i en butikk og sagt at alle muslimer burde slaktes for så å spytte på henne. Hva feiler det de folka når dem gjør dette?

Nå har denne fyren kommet fra i media og beklaget og forklart at han ikke vet hva han tenkte over, det er vel positivt

Gjest Jacklost
Skrevet

Ble det ikke en person konflikt mellom Ronny Alte og Max der først nevnte startet Pegida Norway  på bekostning av Max`s Pegida Norge?

Det siste jeg så/hørte var når Sigrid Bonde Tusvik skulle følge Max langs grønland for å politianmelde hærverk mot butikken hans :)

AnonymBruker
Skrevet

Det siste jeg så/hørte var når Sigrid Bonde Tusvik skulle følge Max langs grønland for å politianmelde hærverk mot butikken hans :)

Jeg tror du er den eneste som er så opptatt av Pegida her siden du snakker med deg selv. Hvorfor er du så opptatt av Pegida? Er du lei deg fordi ''ytringsfriheten'' i Norge kneblet organisasjonen?

Anonymous poster hash: f97e4...b67

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av det egentlig :) Jeg syns bare det bare var bra han unnskyldte :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av det egentlig :) Jeg syns bare det bare var bra han unnskyldte :)

Jo, les ditt eget innlegg #248 i tråden. Og du fortsetter i #250. Så hvorfor så opptatt?

Anonymous poster hash: f97e4...b67

Gjest Jacklost
Skrevet

Kanskje jeg burde gi slipp på dette da :) Det ser jo ut som at Max og co er borte for godt uansett :) Jeg er dog litt interessert i å vite hva han gjør på nå, hele karrieren hans gikk jo så og si i vasken :klo:

Skrevet (endret)

Kanskje jeg burde gi slipp på dette da :) Det ser jo ut som at Max og co er borte for godt uansett :) Jeg er dog litt interessert i å vite hva han gjør på nå, hele karrieren hans gikk jo så og si i vasken :klo:

https://www.facebook.com/maxjarl?fref=ts

Bare å sende ham en venneforespørsel på FB det. Hermansen legger til kreti og pleti. 

Han har åpen vegg ser jeg, så du trenger ikke det engang. 

Bare så det er klart, jeg er IKKE venn med Hermansen. Han og jeg deler ikke verdier.

Endret av Valar Morghulis
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg ville ikke hatt han som venn, jeg syns ikke noe om han :P

Skrevet

Som skrevet, du behøver ikke å være venn med ham. Jeg har gitt deg "adressen" fordi du skrev at du er interessert i å vite hva han gjør nå.

Tropp opp på hans FB-dør og kikk inn i hans verden der.

Vær så god....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...