Gå til innhold

The Bachelor 2015


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Hvem har hun baksnakket? Det eneste jeg kan huske er at hun konfronterte Kelsey, men det var jo face to face? Det er vel innafor, eller?

Det Missfebruary skrev, og hun var den verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at det er så mange som liker Britt. Hun irriterer meg grenseløst, syns hun virker så lite genuin.

Mine favoritter er Kaitlyn og Jade, er så mye liv i Kaitlyn og Jade er bare utrolig søt.

Ellers er jeg utrolig glad for at Ashley I røk, for en kjerring. Hun har gått meg på nervene i flere episoder nå, og måten hun oppførte seg denne episoden var bare merkelig. Og er ikke lei meg for at Kelsey måtte dra hjem heller.

Og til slutt må jeg bare si at Chris virker sær, ser ut som han er så anspent hele tiden, og latteren hans høres ofte falsk ut. Sånn sett håper jeg han velger en av de jeg ikke liker i showet :fnise: Og talene hans :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå lenger. :danse:

har ikke sett hele episoden, men hun irriterer meg grenseløst. Samme med hun virgin-ashely :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:plystre:

jeg vil vite!!! Dama er så forbanna irriterende!!

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carly. Likte henne frem til hun også ble kjerring og baksnakket... Skjønner meg ikke på det, greier du ikke å oppføre deg pent på TV, hvordan er du på privaten da liksom. :vetikke:

Hun og noen av de andre jentene baksnakket Britt da hun var på den luftballong-daten med Chris.

Jeg tenker at de lever i en boble der de er nå, og de er en haug med jenter som dater samme fyr. Det er naturlig at det blir litt snakk om de andre jentene fra tid til annen, jeg synes ikke de har gått over streken for hva som er akseptabelt.

Jeg liker nesten alle som er igjen nå, masse søte jenter :) Jeg tror fortsatt Jade er den som passer best med Chris, da, og jeg skjønner ikke hva alle ser i Britt. Hun er søt hun, men ikke noe spesiell, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de lever i en boble der de er nå, og de er en haug med jenter som dater samme fyr. Det er naturlig at det blir litt snakk om de andre jentene fra tid til annen, jeg synes ikke de har gått over streken for hva som er akseptabelt.

Jeg liker nesten alle som er igjen nå, masse søte jenter :) Jeg tror fortsatt Jade er den som passer best med Chris, da, og jeg skjønner ikke hva alle ser i Britt. Hun er søt hun, men ikke noe spesiell, liksom.

Når man sprer barnslige løgner som at noen ikke dusjer så faller man litt i verdi hos meg. Jeg liker Britt fordi hun aldri har snakket negativt om noen. Hun er vakker, glad og sprudlende og fremstår for meg som en veldig sympatisk person. Men om hun passer med Chris er jeg veldig usikker på. Ser i hvert fall ikke ut som hun kunne tenke seg å bo i Iowa utifra de klippene jeg har sett til neste episode :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går 2 episoder i kveld folkens!! Klare i morgen! :danse::danse:

Når går de ? :D

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man sprer barnslige løgner som at noen ikke dusjer så faller man litt i verdi hos meg. Jeg liker Britt fordi hun aldri har snakket negativt om noen. Hun er vakker, glad og sprudlende og fremstår for meg som en veldig sympatisk person. Men om hun passer med Chris er jeg veldig usikker på. Ser i hvert fall ikke ut som hun kunne tenke seg å bo i Iowa utifra de klippene jeg har sett til neste episode :ler:

Helt enig, spre løgner om at noen ikke dusjer er bare super barnslig! De andre jentene ser jo at Britt har noe spesielt med Chris, de er sjalu og misunnelige. Husk at de der klippene er klippet sammen for å skape en effekt, ikke sikkert det er det Britt gråter for.

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de lever i en boble der de er nå, og de er en haug med jenter som dater samme fyr. Det er naturlig at det blir litt snakk om de andre jentene fra tid til annen, jeg synes ikke de har gått over streken for hva som er akseptabelt.

Jeg liker nesten alle som er igjen nå, masse søte jenter :) Jeg tror fortsatt Jade er den som passer best med Chris, da, og jeg skjønner ikke hva alle ser i Britt. Hun er søt hun, men ikke noe spesiell, liksom.

Tror nok Jade blir litt for perentlig for han.

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld i USA... Chris tells all! Den var ny! Gleder meg :danse:

den er ikke ny, the bachelor tells all har vært helt siden sesong 17 ihvertfall....

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, spre løgner om at noen ikke dusjer er bare super barnslig! De andre jentene ser jo at Britt har noe spesielt med Chris, de er sjalu og misunnelige. Husk at de der klippene er klippet sammen for å skape en effekt, ikke sikkert det er det Britt gråter for.

Anonymous poster hash: 960aa...725

Jeg håper du har rett, for jeg vil at Britt skal være med helt til finalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

den er ikke ny, the bachelor tells all har vært helt siden sesong 17 ihvertfall....

Anonymous poster hash: 960aa...725

"the men tell all" eller "the women tell all" har alltid vært.... "chris tells all" kan jeg ikke huske?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...