Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet

Hmm, skjønner ingenting jeg nå. Var det først en episode med Chris tells all på søndag, og så en episode til med dater osv, der alt det dramaet med Britt var? Også var det enda en episode i går? Den med hometown dates?

Har den episoden i så fall kommet ut? :)

På søndag gikk det 2 episoder i USA, chris tells all (+ intervju med Andi (stakkars<3) og i tillegg en "vanlig" episode.

I går (mandag) gikk det en vanlig episode i usa.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, da må jeg få sett gårsdagens! Har ikke fått sett chris tells all enda heller.. Da blir det bachelor kveld på meg i kveld 😂😊

Skrevet

Noen som vet hvor man kan se gårsdagens episode? : ) De to andre var jo raskt ute, mens denne går det treigt med :dry: :dry:

Gjest incognita
Skrevet

Noen som vet hvor man kan se gårsdagens episode? : ) De to andre var jo raskt ute, mens denne går det treigt med :dry: :dry:

Har ikke funnet den enda.. kommer vel snart tenker jeg. Er jo tidlig morgen i junaiten (lol) enda.

Skrevet (endret)

Den ligger på kickass!

Endret av Amethyst
Skrevet

Den ligger på kickass!

Ikke gårsdagens vel? Finner bare søndagens (episode 8?) og Chris tells all.

Skrevet

Ikke gårsdagens vel? Finner bare søndagens (episode 8?) og Chris tells all.

Så merkelig! Sto at den var lagt ut for 11 min siden da jeg fikk startet nedlastning som er ferdig nå..

Skrevet (endret)

Jeg finner også bare episode 8 som seneste på kickass. :(

Edit; Fant den nå, stod den ble slettet fordi den var fake/invalid.

Endret av Gaea
Gjest incognita
Skrevet

Filstørrelsen var mye mindre enn hva den nødvendigvis må være. Så da er den enten fake eller i fryktelig dårlig kvalitet.

Jeg venter litt til... :danse:

Gjest incognita
Skrevet

Jeg ser nå, virker normal.

Hmm ok. Sjekker ut! :)

Skrevet

Blir kvalm av å se hvordan Carly oppfører seg :spy: håper hun ryker på hue og ræva ut i neste episode. Jeg tror ikke Britt ryker, Chris har for sterke følelser for henne til at han sender henne hjem pga det. Jeg forstår reaksjonen til Britt, men var unødvendig å ta det opp på den måten akkurat der.

Skrevet

Småkjedelig episode etter dramaet i starten. Men nå roer det seg jo veldig siden det kun er tre jenter igjen. Jeg liker alle tre, men tror jeg heier på Whitney.

Skrevet

Bryr meg egentlig ikke om hvem som vinner lenger, merker jeg. De er OK alle sammen - Kaitlyn er hakket morsommere, men egentlig den som passer minst med Chris synes jeg.

Tror kanskje Whitney er den som passer best av de som er igjen.

Lurer på hvem det er som blir Bachelorette... Carly er for slem, Jade og Becca er for kjedelige, Whitney er for ''voksen'' (i mangel på bedre ord, klarer ikke å se henne som det). Da må det nesten bli Britt eller Kaitlyn, tror jeg, hva tror dere? :)

Skrevet

Kan noen legge ut linker til der jeg kan laste ned? :D

Anonymous poster hash: 58ad3...93c
Skrevet

Kan noen legge ut linker til der jeg kan laste ned? :D

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

Kickass.to

Anonymous poster hash: 2e827...070

Skrevet

Bryr meg egentlig ikke om hvem som vinner lenger, merker jeg. De er OK alle sammen - Kaitlyn er hakket morsommere, men egentlig den som passer minst med Chris synes jeg.

Tror kanskje Whitney er den som passer best av de som er igjen.

Lurer på hvem det er som blir Bachelorette... Carly er for slem, Jade og Becca er for kjedelige, Whitney er for ''voksen'' (i mangel på bedre ord, klarer ikke å se henne som det). Da må det nesten bli Britt eller Kaitlyn, tror jeg, hva tror dere? :)

Jeg tror også Whitney passer best med Chris. Tror Britt blir ungkarskvinnen hvis han ikke velger henne siden det virker som at hun er veldig godt likt av mange og hun er den som har fått mest TV-tid. Jeg håper i hvert fall det :danse:

Skrevet (endret)

Neeeei Britt!! :(:(

Endret av Missfebruary
Skrevet

YES. Herlig. Glad for å være kvitt Britt og Carly. Men Jade! Jaja, tror ikke hun og Chris passer sammen, egentlig.

Er enig i at kanskje Whitney er den som vil passe ham best. Men Kaitlyn er fortsatt min favoritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...