Gjest incognita Skrevet 17. februar 2015 #201 Skrevet 17. februar 2015 Hmm, skjønner ingenting jeg nå. Var det først en episode med Chris tells all på søndag, og så en episode til med dater osv, der alt det dramaet med Britt var? Også var det enda en episode i går? Den med hometown dates? Har den episoden i så fall kommet ut? På søndag gikk det 2 episoder i USA, chris tells all (+ intervju med Andi (stakkars<3) og i tillegg en "vanlig" episode. I går (mandag) gikk det en vanlig episode i usa.
Sitronmelis Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #202 Skrevet 17. februar 2015 Ååå, da må jeg få sett gårsdagens! Har ikke fått sett chris tells all enda heller.. Da blir det bachelor kveld på meg i kveld 😂😊
Sitronmelis Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #203 Skrevet 17. februar 2015 Noen som vet hvor man kan se gårsdagens episode? : ) De to andre var jo raskt ute, mens denne går det treigt med :dry:
Gjest incognita Skrevet 17. februar 2015 #204 Skrevet 17. februar 2015 Noen som vet hvor man kan se gårsdagens episode? : ) De to andre var jo raskt ute, mens denne går det treigt med :dry: Har ikke funnet den enda.. kommer vel snart tenker jeg. Er jo tidlig morgen i junaiten (lol) enda.
Amethyst Skrevet 17. februar 2015 #205 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Den ligger på kickass! Endret 17. februar 2015 av Amethyst
Sitronmelis Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #206 Skrevet 17. februar 2015 Den ligger på kickass! Ikke gårsdagens vel? Finner bare søndagens (episode 8?) og Chris tells all.
Aryamili Skrevet 17. februar 2015 #207 Skrevet 17. februar 2015 http://www.tvmuse.com/tv-shows/The-Bachelor_24623/season_19/episode_9/ Pleier å bruke tvmuse. Under kommentarene legger folk ut linker, disse blir ofte merket som spam, men er bare å trykke på "Click here to show". Bruker vidbull og gorillavid. Mange som legger ut linker, så er jo bare å prøve seg frem
Amethyst Skrevet 17. februar 2015 #208 Skrevet 17. februar 2015 Ikke gårsdagens vel? Finner bare søndagens (episode 8?) og Chris tells all. Så merkelig! Sto at den var lagt ut for 11 min siden da jeg fikk startet nedlastning som er ferdig nå..
Gjest Gaea Skrevet 17. februar 2015 #209 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Jeg finner også bare episode 8 som seneste på kickass. Edit; Fant den nå, stod den ble slettet fordi den var fake/invalid. Endret 17. februar 2015 av Gaea
Gjest incognita Skrevet 17. februar 2015 #210 Skrevet 17. februar 2015 Filstørrelsen var mye mindre enn hva den nødvendigvis må være. Så da er den enten fake eller i fryktelig dårlig kvalitet. Jeg venter litt til...
Gjest incognita Skrevet 17. februar 2015 #212 Skrevet 17. februar 2015 Jeg ser nå, virker normal. Hmm ok. Sjekker ut!
Missfebruary Skrevet 17. februar 2015 #213 Skrevet 17. februar 2015 Blir kvalm av å se hvordan Carly oppfører seg håper hun ryker på hue og ræva ut i neste episode. Jeg tror ikke Britt ryker, Chris har for sterke følelser for henne til at han sender henne hjem pga det. Jeg forstår reaksjonen til Britt, men var unødvendig å ta det opp på den måten akkurat der.
Amethyst Skrevet 17. februar 2015 #214 Skrevet 17. februar 2015 Småkjedelig episode etter dramaet i starten. Men nå roer det seg jo veldig siden det kun er tre jenter igjen. Jeg liker alle tre, men tror jeg heier på Whitney.
Gjest Gaea Skrevet 17. februar 2015 #215 Skrevet 17. februar 2015 Bryr meg egentlig ikke om hvem som vinner lenger, merker jeg. De er OK alle sammen - Kaitlyn er hakket morsommere, men egentlig den som passer minst med Chris synes jeg. Tror kanskje Whitney er den som passer best av de som er igjen. Lurer på hvem det er som blir Bachelorette... Carly er for slem, Jade og Becca er for kjedelige, Whitney er for ''voksen'' (i mangel på bedre ord, klarer ikke å se henne som det). Da må det nesten bli Britt eller Kaitlyn, tror jeg, hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #216 Skrevet 17. februar 2015 Kan noen legge ut linker til der jeg kan laste ned? :D Anonymous poster hash: 58ad3...93c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #217 Skrevet 17. februar 2015 Kan noen legge ut linker til der jeg kan laste ned? :D Anonymous poster hash: 58ad3...93c Kickass.toAnonymous poster hash: 2e827...070
Missfebruary Skrevet 17. februar 2015 #218 Skrevet 17. februar 2015 Bryr meg egentlig ikke om hvem som vinner lenger, merker jeg. De er OK alle sammen - Kaitlyn er hakket morsommere, men egentlig den som passer minst med Chris synes jeg. Tror kanskje Whitney er den som passer best av de som er igjen. Lurer på hvem det er som blir Bachelorette... Carly er for slem, Jade og Becca er for kjedelige, Whitney er for ''voksen'' (i mangel på bedre ord, klarer ikke å se henne som det). Da må det nesten bli Britt eller Kaitlyn, tror jeg, hva tror dere? Jeg tror også Whitney passer best med Chris. Tror Britt blir ungkarskvinnen hvis han ikke velger henne siden det virker som at hun er veldig godt likt av mange og hun er den som har fått mest TV-tid. Jeg håper i hvert fall det
Missfebruary Skrevet 17. februar 2015 #219 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Neeeei Britt!! :( Endret 17. februar 2015 av Missfebruary
Aryamili Skrevet 17. februar 2015 #220 Skrevet 17. februar 2015 YES. Herlig. Glad for å være kvitt Britt og Carly. Men Jade! Jaja, tror ikke hun og Chris passer sammen, egentlig. Er enig i at kanskje Whitney er den som vil passe ham best. Men Kaitlyn er fortsatt min favoritt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå