Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det i grunn var urettferdig at når Kelsey satt oppe i sofaen og forklarte seg, og flere av damene ville si noe, så sa Chris (programlederen) at de måtte vente og Kelsey fikk forklare seg uten at noen avbrøyt. Men når Britt skulle forklare seg så ble hun avbrutt av Carly HELE tiden! Hvorfor kunne ikke hun få forklare seg først også uten å bli angrepet av de andre?

helt enig med deg!!! Carly satt og himlet med øynene da Britt snakka med Chris, det er så sykt barnslig!

Anonymous poster hash: 960aa...725

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke Britt hadde avbrutt Carly så hadde hun jo ikke fått sagt ett eneste ord! Hvor lenge hadde du klart å sitte å høre på noen snakke stygt om deg? Jeg synes Britt er den som virker mest ekte av alle. Hvis hun hadde vært så falsk så hadde hun vel ikke vist at hun var forbanna på Chris på den siste gruppedaten? Hadde hun vært falsk så hadde hun holdt det inni seg og latet som ingenting slik alle de andre jentene har gjort. Synes ikke Carly fikk gjennomgå nok heller. For en grusom dame, og gjør noe med de øyenbryna hennes plis!

SÅ ENIG!!! BRITT ble avbrutt hele tiden av drittslengingen til Carly, og ja de øyenrbyrna, jeeez! At hun ikke ser det selv!!

Anonymous poster hash: 960aa...725

• Liker 1
Gjest minta
Skrevet

Jeg syns det i grunn var urettferdig at når Kelsey satt oppe i sofaen og forklarte seg, og flere av damene ville si noe, så sa Chris (programlederen) at de måtte vente og Kelsey fikk forklare seg uten at noen avbrøyt. Men når Britt skulle forklare seg så ble hun avbrutt av Carly HELE tiden! Hvorfor kunne ikke hun få forklare seg først også uten å bli angrepet av de andre?

Jeg tror at kelsey fikk snakke uavbrutt fordi hun hadde alle i mot seg, det hadde nok blitt litt mye om alle skulle få si det de ville mot henne. Man kan gjerne si hun fortjener det, men synes det var etisk riktig av Chris å "beskytte" henne som han gjorde. Synes ingenting om at en skal sitte der alene og ta i mot all dritten som kommer, uansett.

Er enig ang Britt til en viss grad, men hun stilte jo faktisk spørsmål til carly, som hun da svarte på. Men synes godt at carly kunne fått gjennomgått litt mer, var vel nesten bare Jillian som sa i mot henne.

Skrevet

Jeg hopper inn i denne tråden nå jeg, er ikke her på KG så ofte, men ELSKER The Bachelor, og fant dere! :danse:

Jeg personlig likte aldri Britt, synes hun virket for ung(til sinns) og "jeg-drar-til-Hollywood-for-å-prøve-lykken-men-jobber-som-servitør"-isj for farmboyen Chris.

De hadde veldig god kjemi fra starten av, det så jeg, men det var nok mest fysisk tiltrekning.

På Women Tell All mener jeg at det var Britt som avbrøt Carly, Carly fikk aldri forklare seg før Chris faktisk sa at "nå må hun få snakke". Britt er vakker, og virker som en utrolig søt og snill jente, men jeg tror også hun kan å spille på det og er flink til å manipulere.

Jeg tror også at Chris (Soules) hadde flere spørsmål ved deres forhold enn det vi fikk se. Hvis de hadde hatt et så fantastisk forhold som Britt mener, hadde han ikke sendt hun hjem pga den ene tingen.

Når det gjelder hvem som blir den neste Bachelorette er det vel som regel alltid 3. eller 4. (eller 5.)plassen som blir det? Bachelorette begynner jo å spilles inn uken etter "the final rose" blir spilt inn(ikke vist på tv altså), så da må de jo allerede ha spurt en av deltakerne og forberedt innspillingen en stund før "the final rose"?

Jeg føler at både Kaitlynn og Britt virker for unge i hodet og ikke helt ferdig med partylivet til å være med på Bachelorette, selvom jeg digger Kaitlynn. Men Whitney virker som den perfekte kanditaten. Dessverre er jo hun blant topp 2, så er redd det ikke blir hun...

Jeg tror Chris velger Becca, han virker så utrolig betatt og opp-etter-øra forelsket i henne, jeg tror han ser at hun er seriøs og stiller spørsmål og er der for "the right reason". Og jeg tror de blir de neste Sean og Catherine :bryllup:

Skrevet

Ryddet for personangrep, persondebatt og avsporinger, samt svar til dette.

- Avalon, mod

Gjest incognita
Skrevet

Haha "The bachelor"-tråden må ryddes for bråk faktisk. KG har nådd nye høyder.

Skrevet

Haha ja, insane! :fnise:

Skrevet

Utrolig trist egentlig, vi har alltid hatt så god stemning i disse trådene.

Skrevet

Utrolig trist egentlig, vi har alltid hatt så god stemning i disse trådene.

Jaa. Men nå er det bare en helg igjen så er det finaleeee! :danse: :danse: Så OPP med humøret folkens :danse:

Hvem tror dere Chris velger?

Jeg aner egentlig ikke. Føler kanskje at hvis han velger Becca så varer det ikke så alt for lenge, siden hun virker så usikker osv. Men jeg vet ikke :vetikke:

Skrevet

Jaa. Men nå er det bare en helg igjen så er det finaleeee! :danse: :danse: Så OPP med humøret folkens :danse:

Jeg aner egentlig ikke. Føler kanskje at hvis han velger Becca så varer det ikke så alt for lenge, siden hun virker så usikker osv. Men jeg vet ikke :vetikke:

Jeg synes faktisk det er utrolig vanskelig å gjette hvem han kommer til å velge. Jeg tror kanskje faren hans traff spikeren på hodet med med han sa i det "dette skjer neste uke"-klippet. Whitney er all in, men det er Becca han vil ha. Jeg tror at hvis Becca var like entusiastisk som WHitney, ville valget vært enkelt for ham.

Skrevet

Ryddet for svar til slettet innlegg som ble glemt i forrige rydding.

- Avalon, mod

Skrevet

Enig med deg. Tror Becca er for ung og ikke klar for å bo i den gudsforlatte byen til Chris (hvem hadde egentlig vært det)

Skrevet

Når får vi vite hvem ungkarskvinnen er da! After the final rose?? Greier ikke å vente lenger! :-0

Skrevet

Sikkert på after the final rose, ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Både Britt og Kaitlynn er observert i LA med kamerateam på slep. Går rykter om at de begge stiller opp som Bachelorette og lar mennene velge i første episode hvem de ønsker å fortsette med. De gjorde det samme i en Bachelor-sesong for mange år siden.

Anonymous poster hash: d845e...1b5
  • Liker 1
Skrevet

Både Britt og Kaitlynn er observert i LA med kamerateam på slep. Går rykter om at de begge stiller opp som Bachelorette og lar mennene velge i første episode hvem de ønsker å fortsette med. De gjorde det samme i en Bachelor-sesong for mange år siden.

Anonymous poster hash: d845e...1b5

:sjokkert: Kan de ikke lage to sesonger med the bachelorette nå daaaa.. :fnise: Eller en uke der vi følger Britt og en uke vi følger Kaitlyn.. haha :fnise:

Skrevet

Det blir Britt og Kaitlyn også skal guttene avgjøre hvem av dem som blir ungkarskvinnen. Ååå da må det jo bli Britt!:D :D

Skrevet

Hvorfor kan de ikke bare legge ut episoden nååååååååååååååå.... Herregud blir sprø av å vente. Typisk å være ekstra treig når det er finale ......... :dry: :dry: :dry:

AnonymBruker
Skrevet

og da har Chris valgt dame ............. Vet ikke hva jeg skal føle eller tenke!! :P

Anonymous poster hash: ac820...1a8
Skrevet

Ja da er det bare å vente på ungkarskvinnen og bachelor in paradise da :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...