Gjesten Skrevet 11. mars 2015 #341 Skrevet 11. mars 2015 (Han sa at for første gang ville det være en jomfru i finalen, så tidlig skjønte vi at det var snakk om Ashley eller Becca.) Åh, det la jeg heldigvis ikke merke til! Jeg stiller meg forresten bak alt Incognita har sagt om spoiling. Det er spoiling frem til episoden er tilgjengelig i Norge, altså stort sett dagen etter at den har gått i USA.
Gjest incognita Skrevet 11. mars 2015 #342 Skrevet 11. mars 2015 Åh, det la jeg heldigvis ikke merke til! Jeg stiller meg forresten bak alt Incognita har sagt om spoiling. Det er spoiling frem til episoden er tilgjengelig i Norge, altså stort sett dagen etter at den har gått i USA. Nei nettopp. Jeg spurte om noen fikk med seg den lille "spoileren" og når dere andre ikke gjorde det holdt jeg det så klart for meg selv. Det skulle bare mangle. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #343 Skrevet 11. mars 2015 For meg virker det som om Whitney er mye mer interessert i Chris enn motsatt, han så ikke så lykkelig ut. Anonymous poster hash: 19773...5f2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #344 Skrevet 11. mars 2015 Blir jo en heftig runde med bachelorettes denne gangen Liker veldig godt både Britt og Kaitlyn, gleder meg til å se Anonymous poster hash: 960aa...725 1
Gjest minta Skrevet 14. mars 2015 #345 Skrevet 14. mars 2015 Vel, ingen tvil hos meg om at det egentlig var Becca han ville ha, men at han valgte Whitney pga hun var et sikkert valg. Spørs hvordan det vil gå.. Leste at Chris nå skal være med på "dancing with the stars" og at det vil ta mye av tiden hans. Er ikke det litt rart å bruke tiden på det i stedet for å være med Whitney? Og det rareste er at danse partneren hans også heter Whitney og er ganske lik på forloveden.. Nei, dette var snodig.
Sitronmelis Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #346 Skrevet 14. mars 2015 Vel, ingen tvil hos meg om at det egentlig var Becca han ville ha, men at han valgte Whitney pga hun var et sikkert valg. Spørs hvordan det vil gå.. Leste at Chris nå skal være med på "dancing with the stars" og at det vil ta mye av tiden hans. Er ikke det litt rart å bruke tiden på det i stedet for å være med Whitney? Og det rareste er at danse partneren hans også heter Whitney og er ganske lik på forloveden.. Nei, dette var snodig. Haha enig! Tror ikke det kommer til å vare desverre. Hjertet hans var nok hos Becca..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #347 Skrevet 5. april 2015 Begynner på FEM på mandag :D gleder meg! Anonymous poster hash: 33302...035
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå