Gå til innhold

The Bachelor 2015


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

hun gjorde det helt feil, og det kosta henne nok en plass videre... Selvom han sa det ikke var grunnen, men hallo, alle skjønte jo grunnen.. :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

word.

Han likte jo hun såååå godt! Bla bla bla, så viser hun han det, og da kommer han med en tragisk unnskydning om at forholdene til de andre hadde kommet lenger. Det har de jo absolutt ikke :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han likte jo hun såååå godt! Bla bla bla, så viser hun han det, og da kommer han med en tragisk unnskydning om at forholdene til de andre hadde kommet lenger. Det har de jo absolutt ikke :P

Anonymous poster hash: 960aa...725

Enig. Skjønner det var litt vanskelig å si det til henne, men samtidig var det jo helt innlysende..

Men skjønner ikke helt hva hun trodde kom til å skje? Altså en ting at fortid er fortid, men å bli med på et populært program som alle ser på og nå vil alle få vite det?! Hvis dette er noe hun helst ville skjult og angrer på så var nå dette ganske feil måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett episoden! Hadde riktig om hvem som røyk.. Nå er jeg spent på hvem han velger!

Gleder meg til woman tell all neste mandag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart at de venter til det bare er tre damer igjen med å prate om flyttingen. Chris sier nå hva han liker å gjøre utenom jobb, bare være hjemme og ta det med ro. Jeg trodde kanskje det er naturlig å ta opp dette tidligere og noe av de første temaene man kommer inn på når man dater og begynner og bli kjent…

(Men skjønner at de tar det opp nå også altså, ettersom Chris snart skal ta en endelig avgjørelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir gøy!😀 Må si jeg ble overrasket over at Chris likte Becca så godt, hadde ikke fått det med meg. Får litt vondt av Whitney, hun er min rake motsetning, men føler veldig med hun likevel. Alt som hun har måttet oppleve i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på henne (som røk ut i dag) blir den neste ungkarskvinnen! Tror det er mange menn som hadde blitt fornøyde med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis enig i det med Jade - altså, han har nevnt mange ganger hvor sjenert og stille hun er, så det er ikke umulig hun ble sendt hjem fordi han synes hun var litt kjedelig (som jeg synes), ikke pga. bildene.

Uansett, denne ukas episode... Litt overrasket. Ikke fordi jeg synes han passer supert med Kaitlyn, men det at han likte Becca så godt har jeg egentlig ikke ''sett''. Trodde ikke de hadde en så sterk kontakt. Ja ja, jeg tror at det enten ender med at han velger Whitney eller ingen, ser ikke for meg at han og Becca føler seg sikre nok til å fri og si ja til hverandre mtp. det som har skjedd og ser ut til å skje senere.

Jeg tipper at Kaitlyn (evt Britt - men ettersom ikke alle i denne tråden deler min ''kjærlighet'' for henne gjør sikkert ikke resten av verden det heller) blir neste Bachelorette. Håper det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis enig i det med Jade - altså, han har nevnt mange ganger hvor sjenert og stille hun er, så det er ikke umulig hun ble sendt hjem fordi han synes hun var litt kjedelig (som jeg synes), ikke pga. bildene.

Uansett, denne ukas episode... Litt overrasket. Ikke fordi jeg synes han passer supert med Kaitlyn, men det at han likte Becca så godt har jeg egentlig ikke ''sett''. Trodde ikke de hadde en så sterk kontakt. Ja ja, jeg tror at det enten ender med at han velger Whitney eller ingen, ser ikke for meg at han og Becca føler seg sikre nok til å fri og si ja til hverandre mtp. det som har skjedd og ser ut til å skje senere.

Jeg tipper at Kaitlyn (evt Britt - men ettersom ikke alle i denne tråden deler min ''kjærlighet'' for henne gjør sikkert ikke resten av verden det heller) blir neste Bachelorette. Håper det. :)

Jeg deler den kjærlighet for Britt altså :ler:

Krysser fingre og tær for at hun blir ungkarskvinnen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig overrasket over hvor godt Chris tydeligvis liker Becca. Det virker jo nesten som om det er henne han vil ha, men at han ikke helt tør fordi hun er så lunken i sine følelser for ham. Jeg bare skjønner ikke helt når og hvordan de to har blitt så knyttet til hverandre, for jeg har ikke sett det i det hele tatt, men han må jo være omtrent hodestups for å sende hjem Kaitlyn til fordel for en jente som verken er forelsket eller villig til å flytte til hjembyen hans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Jeg synes at det Becca viser er en sunn skepsis. Stusser litt på at alle disse jenter villige ofrer jobb og hjem for å flytte til Gokk sånn uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper neste bachelorette blir Britt, Kaitlyn eller Jade.



Anonymous poster hash: 960aa...725
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitney har så utrolig pipete stemme, hun minner meg om linni meister...



Anonymous poster hash: 960aa...725
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå etter å ha lest kommentarer på nettet så tror jeg dessverre at Kaitlyn blir ungkarskvinnen. Skjønner ikke greia med henne jeg da, er jo ingenting spesielt? Synes ikke hun kan måle seg med Britt:(

Gleder meg til ny episode :danse: Håper at Carly får gjennomgå på women tell all.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etter å ha lest kommentarer på nettet så tror jeg dessverre at Kaitlyn blir ungkarskvinnen. Skjønner ikke greia med henne jeg da, er jo ingenting spesielt? Synes ikke hun kan måle seg med Britt:(

Gleder meg til ny episode :danse: Håper at Carly får gjennomgå på women tell all.

JAJAJAJAJA ! Syns hun var morsom jeg :D Likte henne veldig godt! Hvor på nettet ser du alt dette forresten? :)

Jeg håper også Carly får gjennomgå! Gleder meg til ny episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etter å ha lest kommentarer på nettet så tror jeg dessverre at Kaitlyn blir ungkarskvinnen. Skjønner ikke greia med henne jeg da, er jo ingenting spesielt? Synes ikke hun kan måle seg med Britt:(

Gleder meg til ny episode :danse: Håper at Carly får gjennomgå på women tell all.

Har også googla litt på dette med ny bachelorrette, og der står det at produksjonen likte veldig godt å jobbe med Britt og Becca og delvis Kaitlyn. Så om han velger Whitney over Becca kan det se ut som hun blir den neste ungkarskvinnen. Blir spennende å se. Synes Britt hadde passa så bra! :) Kaitlyn også forsåvidt.

Anonymous poster hash: 960aa...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAJAJAJAJA ! Syns hun var morsom jeg :D Likte henne veldig godt! Hvor på nettet ser du alt dette forresten? :)

Jeg håper også Carly får gjennomgå! Gleder meg til ny episode!

Håper virkelig Carly får pes for den oppførselen hun har vist! Mean girl altså!

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...