Gjest incognita Skrevet 18. februar 2015 #221 Skrevet 18. februar 2015 Jeg fikk seriøst sjokk av playboyfortiden til Jade. OH EM GEE, jeg så ikke den komme.
Sitronmelis Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #222 Skrevet 18. februar 2015 (endret) Wow det var mye ungkaren på en gang! Nå har jeg sett alle episodene! Dumt det ble som det ble med Britt, fikk vondt av henne når hun gråt så Carly er bare SÅ SLEM! Man ser jo lang vei at hun sliter med dårlig selvtillit og tar det utover Britt! Det får henne sikkert til å føle seg bedre! Men når hun sa "I don't know what's wrong with me" når hun satt i limoen så kan jeg fortelle hva som er galt med henne. "You are too mean!". Glad hun ble sendt hjem! Jeg heier på Whitney og Kaitlyn! Håper egentlig Whitney vinner og at Kaitlyn blir neste ungkarskvinne! Hun er favoritten PS: Syns utrolig synd på Andi i det intervjuet med Chris H Endret 18. februar 2015 av Sitronmelis
Gjesten Skrevet 18. februar 2015 #223 Skrevet 18. februar 2015 Jeg var glad for å se Britt dra, hadde gått lei av henne. Men Jade Hun var favoritten min! Nå heier jeg på Whitney. Jeg DIGGER Kaitlyn, jeg bare synes ikke hun passer med Chris, jeg skjønner ikke helt hvordan det forholdet skal fungere.
Sitronmelis Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #224 Skrevet 18. februar 2015 Jeg var glad for å se Britt dra, hadde gått lei av henne. Men Jade Hun var favoritten min! Nå heier jeg på Whitney. Jeg DIGGER Kaitlyn, jeg bare synes ikke hun passer med Chris, jeg skjønner ikke helt hvordan det forholdet skal fungere. Jeg og digger Kaitlyn :D Håper virkelig hun blir den neste ungkarskvinnen!
Gjesten Skrevet 18. februar 2015 #225 Skrevet 18. februar 2015 Jeg og digger Kaitlyn :D Håper virkelig hun blir den neste ungkarskvinnen! Jeg og! Men da må de bli flinkere til å velge mannfolk, for hun fortjener en skikkelig bra en. Jeg synes at i både ungkaren og ungkarskvinnen er det stort sett bare en håndfull bra personer, resten kan jeg ikke fatte at har fått bli med. Det irriterer meg Tror kanskje Britt blir neste ungkarskvinne. Eller Whitney hvis ikke hun vinner.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #226 Skrevet 18. februar 2015 Jeg liker veldig godt Kaitlyn Hun er så morsom og omgjengelig, tror nok hun vil passe Chris best. Whitney er så pertentlig, og har stemme som Linni Meister. Utrolig kjedelig emd Britt, likte henne så godt Og Carly - HUN ER MEAN GIRL!!! Oser dåriig selvtillig av henne laaaang vei! Håper Britt blir neste Bachelorette! Ihvertfall ikke Carly!!! Anonymous poster hash: 960aa...725 1
Sitronmelis Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #227 Skrevet 18. februar 2015 Jeg kan ikke fatte og begripe at det er så mange som liker Carly jeg Ser hun Michelle Money som var med ungkaren en gang har lagt ut sånn videosnutt der hun oppsummerer episodene av ungkaren uke etter uke, og hun er på teamcarly og liker henne så godt virker det som! I don't get it?! Blir hun ungkarskvinnen gidder jeg ikke se en gang! 1
Sitronmelis Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #228 Skrevet 18. februar 2015 Jeg og! Men da må de bli flinkere til å velge mannfolk, for hun fortjener en skikkelig bra en. Jeg synes at i både ungkaren og ungkarskvinnen er det stort sett bare en håndfull bra personer, resten kan jeg ikke fatte at har fått bli med. Det irriterer meg Tror kanskje Britt blir neste ungkarskvinne. Eller Whitney hvis ikke hun vinner. Enig! Det er mye rart
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #229 Skrevet 18. februar 2015 Jeg kan ikke fatte og begripe at det er så mange som liker Carly jeg Ser hun Michelle Money som var med ungkaren en gang har lagt ut sånn videosnutt der hun oppsummerer episodene av ungkaren uke etter uke, og hun er på teamcarly og liker henne så godt virker det som! I don't get it?! Blir hun ungkarskvinnen gidder jeg ikke se en gang! Helt enig! Carly er ondskapsfull, håper det blir snakka om på the women tells all! Anonymous poster hash: 960aa...725
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #230 Skrevet 19. februar 2015 Synes det er litt ekkelt at han kanskje har sex med flere av jentene i fantasy suite, og at jentene er ok med det? Jeg hadde aldri takla det! Anonymous poster hash: 960aa...725 1
Gjest minta Skrevet 23. februar 2015 #231 Skrevet 23. februar 2015 I morgen er det ny episode igjen, og jeg gleder meg, men synes samtidig det er litt kjipt at alle de "gøye" jentene er gått ut! Britt var ikke min personlige favoritt men likte godt at hun var så livlig og positiv og skapte litt tumulter (selv om hun ikke mente å gjøre det), så litt trist at hun røk ut. Har også litt problemer med å forstå at Chris ikke gjorde mer for å forstå henne, når han likte henne så godt til å begynne med? Rart å skifte mening om noen så fort. Veldig dumt at Jade røk ut, og var vel ingen tvil om hvorfor han sendte henne hjem, når vi så hvor lei seg han var etterpå.. Og carly var ganske slem ja, men tror det er pga usikkerheten hennes. Synes hun var morsom til å begynne med, men det ble litt mye slemt på slutten. Blir litt for dumt når hun er mer opptatt av å sende Britt hjem enn å utvikle forholdet til Chris, selv om jeg til en viss grad forsto henne og.. De gjenværende vet jeg ikke helt hva jeg synes om. Liker caitlyn best, men tror ikke de passer så godt sammen og føler at Chris ikke helt ser hvem hun er. Becca bare irriterer det meg at han beholdt, synes det er så dobbeltmoralsk av han å beholde henne når han helt tydelig hadde sterkere følelser for Jade (mener nå jeg). Og Witney har jeg ingenting i mot egentlig, men hun virker bare så stereotypisk, veldig opptatt av å være perfekt og snill pike hele tiden, overstadig entusiastisk! Menmen, det blir nok spennende likevel😉
Gjest minta Skrevet 23. februar 2015 #232 Skrevet 23. februar 2015 Synes det er litt ekkelt at han kanskje har sex med flere av jentene i fantasy suite, og at jentene er ok med det? Jeg hadde aldri takla det!Anonymous poster hash: 960aa...725 Enig med deg! Og det er jo bare snakk om en dags forskjell mellom de han evt ligger med. Må jo være rart for han og?
Missfebruary Skrevet 23. februar 2015 #233 Skrevet 23. februar 2015 Jeg gleder meg veldig til women tell all! Tror det kan bli veldig underholdende
Gjest incognita Skrevet 23. februar 2015 #234 Skrevet 23. februar 2015 Jeg gleder meg veldig til women tell all! Tror det kan bli veldig underholdende Er det den som er i morgen (/i dag)?
Sitronmelis Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #235 Skrevet 23. februar 2015 Er det den som er i morgen (/i dag)? Troor ikke det? På klippet for neste gang så var det jo det med fantast suiten osv. Mener Women tell all er når det bare er to igjen! Tror jeg vet hvem som ryker i morgen :/ Har sett noe spoileraktig på instagram Men syns det er litt ekkelt det med fantasy suiten jeg og, har faktisk aldri tenkt over at de muligens har sex, ikke før Jean Pablo sin sesong og Andi sin sesong. Gleder meg i alle fall til ny episode i morgen :D
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #236 Skrevet 23. februar 2015 Jeg fikk seriøst sjokk av playboyfortiden til Jade. OH EM GEE, jeg så ikke den komme. hehe, jeg også! Troddu ikke hun var "typen" til det. Har du sett bildene? Rimelig rett på sak altså! Man ser ALT! Anonymous poster hash: 960aa...725
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #237 Skrevet 23. februar 2015 Enig med deg! Og det er jo bare snakk om en dags forskjell mellom de han evt ligger med. Må jo være rart for han og? Jeg håper jo at de fleste av dem ikke har sex, har faktisk ikke trodd at de har dratt den så laaangt. Men det høres veldig ut som det er blitt "vanlig" de siste sesongene. Kjenner at det kunne jeg aldri vært med på. Kall meg gjerne prippen, men jeg liker ikke å dele . Så å være med på noe som dette hadde vært uaktuelt for meg. Creds til de som holder ut, og jeg skjønner godt hvorfor det tilter litt for noen av de. Forsto Britt veldig godt. Huff! Anonymous poster hash: 960aa...725
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #238 Skrevet 23. februar 2015 I morgen er det ny episode igjen, og jeg gleder meg, men synes samtidig det er litt kjipt at alle de "gøye" jentene er gått ut! Britt var ikke min personlige favoritt men likte godt at hun var så livlig og positiv og skapte litt tumulter (selv om hun ikke mente å gjøre det), så litt trist at hun røk ut. Har også litt problemer med å forstå at Chris ikke gjorde mer for å forstå henne, når han likte henne så godt til å begynne med? Rart å skifte mening om noen så fort. Veldig dumt at Jade røk ut, og var vel ingen tvil om hvorfor han sendte henne hjem, når vi så hvor lei seg han var etterpå.. Og carly var ganske slem ja, men tror det er pga usikkerheten hennes. Synes hun var morsom til å begynne med, men det ble litt mye slemt på slutten. Blir litt for dumt når hun er mer opptatt av å sende Britt hjem enn å utvikle forholdet til Chris, selv om jeg til en viss grad forsto henne og.. De gjenværende vet jeg ikke helt hva jeg synes om. Liker caitlyn best, men tror ikke de passer så godt sammen og føler at Chris ikke helt ser hvem hun er. Becca bare irriterer det meg at han beholdt, synes det er så dobbeltmoralsk av han å beholde henne når han helt tydelig hadde sterkere følelser for Jade (mener nå jeg). Og Witney har jeg ingenting i mot egentlig, men hun virker bare så stereotypisk, veldig opptatt av å være perfekt og snill pike hele tiden, overstadig entusiastisk! Menmen, det blir nok spennende likevel Når det gjelder Chris reaksjon på det Britt sa, så synes jeg han virka veldig umoden i forhold til det å være i et forhold. Når det ikke skal mer til før man skifter mening, så skjønner jeg ikke hvordan han ser for seg at et forhold skal fungere om man ikke tåler litt motstand. Det er ikke bare happy days når man er sammen. Og hun gjorde jo ikke noe drastisk, hun sa jo bare hva hun følte, såpass BØR man jo tåle. Anonymous poster hash: 960aa...725 1
Missfebruary Skrevet 23. februar 2015 #239 Skrevet 23. februar 2015 Troor ikke det? På klippet for neste gang så var det jo det med fantast suiten osv. Mener Women tell all er når det bare er to igjen! Tror jeg vet hvem som ryker i morgen :/ Har sett noe spoileraktig på instagram Men syns det er litt ekkelt det med fantasy suiten jeg og, har faktisk aldri tenkt over at de muligens har sex, ikke før Jean Pablo sin sesong og Andi sin sesong. Gleder meg i alle fall til ny episode i morgen :D Det stemmer at den ikke er i morgen. Er når det bare er to igjen ja:) men gleder meg:)
Gjest incognita Skrevet 23. februar 2015 #240 Skrevet 23. februar 2015 hehe, jeg også! Troddu ikke hun var "typen" til det. Har du sett bildene? Rimelig rett på sak altså! Man ser ALT! Anonymous poster hash: 960aa...725 Link??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå