Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke like spennende som det så ut som, nei. :dry: Men grei nok episode.

Har funnet ut at Brit er den eneste jeg liker veldig godt, kan ikke komme på noe hun har sagt eller gjort som jeg har reagert på (for noen rykter, som hun har avkreftet forresten - og det er null logikk i at man kan gå i flere mnd uten dusj uten at man merker det såpass at man holder litt avstand altså...). Whitney virker fortsatt som en snill person, om enn noe kjedelig - mens Kaitlyn er motsatt, morsom, men litt ''for mye'' for Chris (tror jeg da). Jade er grei, litt kjedelig hun også.

Men hallo, bare send hjem Ashley, Carly, Kelsey og de andre jeg ikke husker hva heter , takk. Eller, de kan godt være der for underholdningens skyld, men jeg blir litt veldig irritert av dem likevel. Hvis noen av de vinner skal jeg personlig oppsøke Chris og gjøre dette; :balltre:

Jeg tenkte faktisk på hun Samanthadama etter kommentaren min etter forrige episode... Telte nå, og hun sa faktisk to hele setninger denne episoden. :laugh:

Jeg liker også Britt veldig godt! Jeg heller forstår ikke de ryktene om at hun ikke dusjer? Man ser jo at håret hennes er dusja, så det spesielt godt på daten deres. Det fantes jo ikke fett i det hele tatt. Ingen som har sånn hår av å ikke ha dusja det på 5 uker.

Men håper ikke det er sant det de andre damene sier? At Britt har sakt hun ikke er klar for barn og giftemål?? :vetikke: OG TOK VIRKELIG BRITT OG CHRIS EN "NAP" PÅ HOTELLROMMET ELLER GIKK DET LITT VELDIG MYE LENGRE ENN DET??? :hakeslepp:

Jeg liker veldig godt Kaitlyn og Britt! Whitney og Jade også, men de er kanskje litt kjedelige ja. Ser mange liker Carly, men jeg klarer bare ikke heelt å like henne like godt som jeg liker Britt og Kaitlyn. Ashley og Kelsey må hjem! Hun Samantha er jo bare der? Haha sier ikke mye, la også merke til at hun snakket bare to ganger :fnise:

Men Kelsey er jo helt ute å kjører. Sier at historien om mannen sin død er AMAZING.. "Tragic, but it's a aamaazing story" :hakeslepp: Ingen som sier noe sånt! Hun melker jo denne historien så det holder!! Blir kvalm av hele damen :kvalm: . Familien må være så utrolig flaue over henne som bruker historien om mannens død for å få Chris og sier at historien er amazing.. Neei.. tror nok at de må åpne opp saken om mannens død igjen og se om det var psykotiske Kelsey som drepte han?? :ninja:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*snip*

Hun har sagt at ingenting av det er sant, og det tror jeg. Hadde hun sagt det ville de vel vist klipp av det, er jo ganske spesielt alt sammen.

Carly er jo også en kjerring, synes det er latterlig at de sitter og baksnakker folk og holder på sånn når de tross alt er 20-30. Synes hun var grei på daten, men det er ikke greit å holde på sånn som det dèr altså. Skjønner sånn sett ikke at jeg orker å se på dette programmet i det hele tatt, er jo sånn det er hver gang, og jeg blir like sur hver gang. :laugh:

Synes også det med Kelsey ble litt vel spesielt... Synd, likte henne i begynnelsen.

Skrevet

Hun har sagt at ingenting av det er sant, og det tror jeg. Hadde hun sagt det ville de vel vist klipp av det, er jo ganske spesielt alt sammen.

Carly er jo også en kjerring, synes det er latterlig at de sitter og baksnakker folk og holder på sånn når de tross alt er 20-30. Synes hun var grei på daten, men det er ikke greit å holde på sånn som det dèr altså. Skjønner sånn sett ikke at jeg orker å se på dette programmet i det hele tatt, er jo sånn det er hver gang, og jeg blir like sur hver gang. :laugh:

Synes også det med Kelsey ble litt vel spesielt... Synd, likte henne i begynnelsen.

Ja det virker kanskje litt som at de finner det opp for å sverte Britt? Ikke vet jeg men, mulig det er noe misunnelse ute og går ja..

Ja herregud så mye baksnakking det ble.. men jeg lurer på hva alle gråter så for i neste episode? Sikkert overdrevet til 100 det klippet også, men er likevell spent!

Skrevet

Utrolig merkelig episode og litt slitsom å se på! Jeg skjønner ikke at dere liker Britt så godt, greit nok at hun er positiv og sprudlende, men synes det blir litt vel mye. Hun virker litt urealistisk på en måte. Men synes det var slemt av de andre og snakke bak ryggen hennes på den måten, og carly spesielt viste en dårlig side av seg selv. Hun er nok ganske usikker på seg selv. Bortsett fra det liker jeg henne godt og synes hun passer bra med Chris. Men det er nok Jade og kaitlyn som er mine favoritter.

Veldig snålt det med kelsey, hun virker ikke helt god nei. Nesten så jeg begynte å lure på om hun spiller? Og hun jobber som veileder..?!😳

Nei, denne sesongen blir rarere og rarere..

Skrevet

Ja det virker kanskje litt som at de finner det opp for å sverte Britt? Ikke vet jeg men, mulig det er noe misunnelse ute og går ja..

Ja herregud så mye baksnakking det ble.. men jeg lurer på hva alle gråter så for i neste episode? Sikkert overdrevet til 100 det klippet også, men er likevell spent!

Forresten så tror jeg at grunnen til at de gråter er Britt. Synes jeg hørte noe om "he's running away with her" og så viste de etterpå at han og Britt løper bortover. Og de sier noe om at det var så ydmykende for de andre. Hvis ikke de har klippet det godt til da😉

Skrevet

Forresten så tror jeg at grunnen til at de gråter er Britt. Synes jeg hørte noe om "he's running away with her" og så viste de etterpå at han og Britt løper bortover. Og de sier noe om at det var så ydmykende for de andre. Hvis ikke de har klippet det godt til da

Ah, det kan godt hende ja! Hehe ja de klarer å klippe og mixe det veldig godt ihvertfall, det skal de ha :P

Gjest incognita
Skrevet

Kelsey innså vel at hun kom til å ryke.. Kanskje Chris ikke ville kaste bort den dyrebare tiden hennes noe mer? :)

Skrevet

Kelsey innså vel at hun kom til å ryke.. Kanskje Chris ikke ville kaste bort den dyrebare tiden hennes noe mer? :)

Tror nok det jeg og. Var kanskje derfor han syntes det var så ille og ble helt satt ut..

Tror ikke Chris er vandt med så masse damer og drama, selv om han har fire søstre😜

Gjest incognita
Skrevet

Tror dere Chris og Britt hadde sex når de tok en "nap" ?

Skrevet

Nå har jeg endelig sett nyeste episoden! Og vet ikke helt hvor jeg skal begynne! Men ingen roseseremoni?? Det har jeg aldri sett før på ungkaren. Håper han sender hjem Kelsey, men tviler på at han gjennomskuer henne. Den historien hun forteller kan ikke være sann. Hun sier jo hele tiden med trykk på ordet story : My STORY he thinks my STORY is amazing. For et kjøtthue, skjønner hun ikke at folk ser på ungkaren eller ? Hun kommer nok til å få mye dritt i ettertid.

Og Britt! Nekter å tro at det de sier om henne er sant. Synes også det er rart at hun kan ha så fantastisk hår og se så smashing ut når hun ikke dusjer! I så fall skal jeg også slutte å dusje :ler:

Hun og Chris har så naturlig kjemi synes jeg, de ser jo ut som et nyforelsket par! Tror nok hun er med til slutten :)

Skrevet

Tror dere Chris og Britt hadde sex når de tok en "nap" ?

Mulig jeg er naiv, men jeg tror faktisk ikke det. Det ble sikkert kyssing og kos, men tror faktisk de tok seg en nap også. De sto jo opp halv fem på morgenen.

Skrevet

dere får google hvem som vinner, dette er jo vist for lenge siden down under.

Anonymous poster hash: 960aa...725
  • Liker 1
Skrevet

Tenker du ikke på den australske ungkaren? Her er det snakk om den amerikanske versjonen...

Skrevet

Her tenker du nok på den Australske versjonen. Denne vi ser på nå går i Usa nå, vi følger med på nettet når episodene blir lagt ut :)

Skrevet

Jeg har endelig fått sett den nye episoden! Kelsey virker jo helt fjern, det klarer liksom ikke å tro på noe hun sier. Måten hun snakket om sin "historie" på gjorde meg helt kvalm! "I have an amaaaaazing story, it's TRAGIC, but amaaaazing". Jeg begynner nesten å tenke at det faktisk er noe galt med henne.

Det er ett eller annet galt med Britt og. Jeg vet ikke helt hva det er, for egentlig virker hun jo kjempesøt, men noe skurrer for meg altså. Og når jeg ser henne med Kelsey blir det bare enda tydeligere at noe ikke stemmer...

Ashely er den verste av dem alle. Jeg skjønner ikke hvordan hun tror at hun skal overleve på en gård. Hun er dessuten forferdelig umoden og mangler jo fullstendig selvinnsikt. Jeg blir irritert hver gang hun åpner kjeften.

Jeg liker best Whitney, Jade og Kaitlyn nå, men av de som er igjen tror jeg kanskje Jade er den som passer ham best. Hun virker litt kjedelig, men det gjør jo vitterlig Chris og, og jeg tror i grunnen de kunne få et hyggelig, fint og kjedelig liv sammen :ler:

Skrevet

Jeg har endelig fått sett den nye episoden! Kelsey virker jo helt fjern, det klarer liksom ikke å tro på noe hun sier. Måten hun snakket om sin "historie" på gjorde meg helt kvalm! "I have an amaaaaazing story, it's TRAGIC, but amaaaazing". Jeg begynner nesten å tenke at det faktisk er noe galt med henne.

Det er ett eller annet galt med Britt og. Jeg vet ikke helt hva det er, for egentlig virker hun jo kjempesøt, men noe skurrer for meg altså. Og når jeg ser henne med Kelsey blir det bare enda tydeligere at noe ikke stemmer...

Ashely er den verste av dem alle. Jeg skjønner ikke hvordan hun tror at hun skal overleve på en gård. Hun er dessuten forferdelig umoden og mangler jo fullstendig selvinnsikt. Jeg blir irritert hver gang hun åpner kjeften.

Jeg liker best Whitney, Jade og Kaitlyn nå, men av de som er igjen tror jeg kanskje Jade er den som passer ham best. Hun virker litt kjedelig, men det gjør jo vitterlig Chris og, og jeg tror i grunnen de kunne få et hyggelig, fint og kjedelig liv sammen :ler:

Har du sett den episoden hvor Kelsey får et anfall, eller den neste episoden hvor roseseremonien skjer? :)

Skrevet

Har du sett den episoden hvor Kelsey får et anfall, eller den neste episoden hvor roseseremonien skjer? :)

Den som sluttet med at hun fikk anfall. Det er vel den siste som har gått? Den med roseseremonien går vel i USA i morgen?

Skrevet

Den som sluttet med at hun fikk anfall. Det er vel den siste som har gått? Den med roseseremonien går vel i USA i morgen?

Ja, tror det jeg også. Derfor jeg ble litt nysgjerrig, hvis den nyeste episoden allerede var ute;)

Skrevet

Når kommer den nye ut? I morgen? :)

Anonymous poster hash: 58ad3...93c
Skrevet

Nyeste går i usa i morgen, da fortsetter rosesermonien! Gleder meg til å se! Håper den kommer ut tidlig på tirsdag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...