Gå til innhold

The Bachelor 2015


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jeg liker også Britt. Litt usikker på hvem andre jeg liker enda... Litt morsomt at han har beholdt de fleste ''gærne'' jentene da, blir nok underholdende.


Ellers, så.... Vel, de klipper jo alltid ting slik at det ser mer dramatisk ut enn det ofte er, men i dette tilfellet ser det jo ut som om det faktisk blir en del drama. Og så var det jo fryktelig mange av de jentene som tydeligvis blir voldsomt spesielle, mange store ord. Gleder meg til å følge med i hvert fall, frykten for at Chris sin sesong ville bli kjedelig er borte vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Episode to er ute!

Uten å spoile alt for mye, så synes jeg ærlig talt at Chris er en dårlig menneskekjenner. Evt veldig godtroende. Og fryktelig glad i å kysse...

Lurer på hvem han ender opp med til slutt når han beholder folk som åpenbart er gærne, stupfulle (forrige episode riktig nok) og (pent sagt) mindre intelligente. Greit nok for min del altså, morsomt er det jo, men det er jo ikke rart de andre kvinnene blir litt satt ut. :laugh:

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trygt å lage konto? Ser de spør etter bankkortummer osv. Blir vel ikke trekt for noe? :)

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

Jeg har ikke måttet lage konto :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah herregud så flaut det måtte være på den daten med Makenzie! :skratte: Snakker om at nesa hans og aliens.. Hun er jo bare 21 år gammel også, syns hun er alt for ung for han :sjokkert:

Edit: Ble kanskje ikke så flaut lenger når hun nevnte sønnen..

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere to over, djeezes ! Begynner å lure litt på Chris, hva er det han egentlig ser etter? Og kan bare ikke forstå at han beholdt den gærne frisøren? Husker ikke navnet. Men har ledd godt i hele kveld, det blir nok en underholdende sesong videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Chris kjempegodt, men nå synes jeg nesten han virker litt dum. Håper jeg tar feil! Mange rare folk med i år ja. Team Britt!:-) var fantastisk gøy når hun ene snubla i teppet på roseseremonien i tillegg til at han ikke sa navnet hennes :D men må si hun tok det veldig bra da. Huff så flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var fantastisk gøy når hun ene snubla i teppet på roseseremonien i tillegg til at han ikke sa navnet hennes :D men må si hun tok det veldig bra da. Huff så flaut.

Det er den mest anstrengte latteren jeg har hørt i mitt liv tror jeg. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den mest anstrengte latteren jeg har hørt i mitt liv tror jeg. :laugh:

Hehe jaa! Men jeg hadde ikke klart å le engang tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeh, hva er egentlig galt med hun Ashley? :klo: Hun virker jo helt loco!! Og ikke minst dopa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger det linker til første episode. Jeg pleier å bruke linker fra Vodlocker.

Må man registrere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man registrere seg?

Nei, det trenger man ikke.

Kan være smart å ha adblock når man bruker den siden. Tror det kommer opp masse reklame / pop-ups ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Eeh, hva er egentlig galt med hun Ashley? :klo: Hun virker jo helt loco!! Og ikke minst dopa

haha hun virker ikke helt god nei. Men selvtilliten er det ingenting i veien med da. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha hun virker ikke helt god nei. Men selvtilliten er det ingenting i veien med da. :laugh:

Haha sant! Men hun må da være med videre for underholdningen sin skyld ? Hahah, virka jo nesten som at Chris var veeldig usikker på henne på gruppedaten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Haha sant! Men hun må da være med videre for underholdningen sin skyld ? Hahah, virka jo nesten som at Chris var veeldig usikker på henne på gruppedaten :fnise:

Tror ikke hun blir lenge, for å si det sånn :fnise:

En ting jeg synes er veldig synd denne sesongen er at Chris Harrison slapp en huge spoiler i første episode. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke hun blir lenge, for å si det sånn :fnise:

En ting jeg synes er veldig synd denne sesongen er at Chris Harrison slapp en huge spoiler i første episode. :(

Åå :O Fikk ikke jeg med meg! Så ikke si det er du snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djesus, for et langt program! Irriterende at jeg skal være nødt å se på dette;) Syns det er så rart hva folk mener de "fortjener." Nærmest samtlige "fortjener" å fortsette å være der, og å få den første rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...