Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har link til nyeste episode? Finner den ikke noe sted nå :(

Finner ikke jeg heller, og jeg bruker alltid å finne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant på kickass.so :)

Takk! :danse: :danse:

Skrevet

Åå gleder meg. Men får ikke sett den i kveld fordi samboer'n er hjemme og han NEKTER å se på ungkaren 😳:)

Skrevet

Haha, elsker latteren til Chris og Kaitlyn :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte Chris kjempegodt da han var med på ungkarskvinnen, men nå synes jeg i grunnen han er litt kjedelig... Også kysser han jo hele tiden. Jeg skjønner ikke hvordan han rekker å bli kjent med jentene engang, jeg, han skal jo bare ha tungen ned i halsen på dem :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes i grunn han var litt kjedelig på The Bachelorette også, men han virket i det minste grei. Ikke at han ikke er det enda, egentlig, men ja - mye klining, setter få grenser mtp. tidsbruk per jente (det er liksom lov å si at nå er det på tide å gå tilbake, slike ting).

Ganske spent på neste episode da, lurer på om jeg kommer til å like han etter det eller ikke. Kommer nok an på om det faktisk er så dramatisk og dumt gjort som det virker, eller om det bare er klippet til slik.

Jeg er for øvrig enig med Jimmy Kimmel - han er elendig når det kommer til taler. :laugh: Synes det ultraromantiske virker så kleint og tilgjort, det her er jo egentlig skikkelig pute-TV.

Skrevet

Jeg synes i grunn han var litt kjedelig på The Bachelorette også, men han virket i det minste grei. Ikke at han ikke er det enda, egentlig, men ja - mye klining, setter få grenser mtp. tidsbruk per jente (det er liksom lov å si at nå er det på tide å gå tilbake, slike ting).

Ganske spent på neste episode da, lurer på om jeg kommer til å like han etter det eller ikke. Kommer nok an på om det faktisk er så dramatisk og dumt gjort som det virker, eller om det bare er klippet til slik.

Jeg er for øvrig enig med Jimmy Kimmel - han er elendig når det kommer til taler. :laugh: Synes det ultraromantiske virker så kleint og tilgjort, det her er jo egentlig skikkelig pute-TV.

Ja, enig i at han kanskje burde sette litt mer grenser og kanskje heller snakke med damene en å bruke all tid på den kliningen :fnise: Men kan jo hende de snakker mer enn de kliner også, men at det er klippet slik :fnise:

Jeg er utrolig spent på neste episode! :danse:

• Liker 1
Skrevet

Synes denne episoden var litt kjedelig.. Håper det tar seg opp igjen. Og gærne Ashley er selvsagt videre denne gangen også. Begynner å lure veldig på han bachelor'n her altså! :P

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Jimmy Kimmel da..... "Whatever you do, don't be yourself!" :laugh:

Men enig i at det var en litt kjedelig episode.. og merker jeg er dødsnysgjerrig på rompa til hun fitness-dama, siden de sladder den hele tiden. :fnise: ..Men dama har 0 sosiale antenner da.

Holder fortsatt en knapp på Britt jeg altså, hun er superskjønn :rodmer:

Endret av incognita
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så store forhåpninger til neste episode. De klipper det alltid sånn at det ser ut som det skal være kjempespennende, men det er det veldig sjelen. Ofte mikser og trikser de til og med med dialogen, sånn at den blir helt galt fremstilt.

Jeg liker Britt veldig godt, men jeg husker fra de introduksjonene i første episode at jeg likte hun enken med det korte brune håret best. Husker ikke hva hun het.

Skrevet

Hvor kan jeg laste ned? :)

Anonymous poster hash: 58ad3...93c
Skrevet

Nærmest alle de som er ungkaren virker egentlig ganske kjedelige. Er det et amerikansk fenomen? At de skal være snille og høflige? Personlighetene deres skinner liksom ikke gjennom..

Skrevet

Jeg har ikke så store forhåpninger til neste episode. De klipper det alltid sånn at det ser ut som det skal være kjempespennende, men det er det veldig sjelen. Ofte mikser og trikser de til og med med dialogen, sånn at den blir helt galt fremstilt.

Jeg liker Britt veldig godt, men jeg husker fra de introduksjonene i første episode at jeg likte hun enken med det korte brune håret best. Husker ikke hva hun het.

Ja de pleier å klippe så det ser veldig dramatisk ut.. Men nå virker det jo faktisk som at det skjer noe ganske så dramatisk. Virker nesten som han ligger med ei, og at de andre jentene blir veldig lei seg, og at de får vansker med å stole på han eller noe? Men dette kan jo hende skjer senere i serien også, for da ser man ihvertfall at Britt og Kelsey (?) hun med det brune korte håret, er sinnsykt lei seg. Men så sier Kelsey senere at hun gir han en "second change".. Men dette vet jeg ikke skjer nå neste gang da? Så det bare på klippet for sesongen de viste i første episode.. Hmm..

I så fall så lurer jeg på hvem han ligger med hvis det er det som er tilfelle..

Jeg liker Britt best, og så liker jeg hun Kelsey (?) og Whitney er jo ganske så søt da :) (De som kræsja bryllupet sammen). Men jeg liker også Kaitlyn :)

Skrevet

Ja de pleier å klippe så det ser veldig dramatisk ut.. Men nå virker det jo faktisk som at det skjer noe ganske så dramatisk. Virker nesten som han ligger med ei, og at de andre jentene blir veldig lei seg, og at de får vansker med å stole på han eller noe? Men dette kan jo hende skjer senere i serien også, for da ser man ihvertfall at Britt og Kelsey (?) hun med det brune korte håret, er sinnsykt lei seg. Men så sier Kelsey senere at hun gir han en "second change".. Men dette vet jeg ikke skjer nå neste gang da? Så det bare på klippet for sesongen de viste i første episode.. Hmm..

I så fall så lurer jeg på hvem han ligger med hvis det er det som er tilfelle..

Jeg liker Britt best, og så liker jeg hun Kelsey (?) og Whitney er jo ganske så søt da :) (De som kræsja bryllupet sammen). Men jeg liker også Kaitlyn :)

Ja, det så ut som han lå med noen i det klippet de viste i første episode, men de kan jo ha klippet det sånn. Det er utrolig hva de får til i redigeringsrommet der :P Men hvis han ligger med noen, tipper jeg det er hun som satt i boblebadet i går. Hun med de syke musklene. Hun er så frempå, så det er sikkert henne.

Skrevet

Ja, det så ut som han lå med noen i det klippet de viste i første episode, men de kan jo ha klippet det sånn. Det er utrolig hva de får til i redigeringsrommet der :P Men hvis han ligger med noen, tipper jeg det er hun som satt i boblebadet i går. Hun med de syke musklene. Hun er så frempå, så det er sikkert henne.

Ja det er sant, får nesten håpe det ikke skjer :fnise:

Haha Jillian ja? kanskje det er hun ja.. :laugh:

Skrevet

Så nettopp episode 3 nå. Det virker som om damene er litt desperate fordi han kysser med alle og da tenker (nesten) alle at de også må gjøre det for å fortsatt være med i konkurransen...

Og det med Jimmy Kimmel var nok bare for å gjøre noe annerledes og nytt og forhåpentligvis noen fler seere...

Skrevet

Syns ikke episoden akkurat var så dramatisk som det ble fremstilt. Ashley (hun brunetten) irriterer dritten av meg, samme med Jillian.. Eller, begge Ashleyene er irriterende, hun ene er jo helt koko. Kelsey liker jeg ikke lenger. Sier daten de var på var lagd for bimboer, men hun var vel kanskje den største bimboen, som ikke likte å være på camping og ved en innsjø med søle? :rolleyes:

Liker nok best Britt og Kaitlyn :jepp: Så Whitney og Jade. De er mine topp 4!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...