Gå til innhold

The Bachelor 2015


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ååå... Britt og Chris når hun fikk rosen på scenen. Det var så romantisk, ble faktisk litt rørt av å se det. :) Og endelig synes jeg han gjorde et bra valg ved å sende hjem både Kelsey og Kardashian.(husker ikke hva hun heter) Tror nok han har rett i at hun ikke ville ha passet inn i livsstilen hans.

Spent på hva som skjer med Britt i neste episode. Håper de har klippet det mer dramatisk enn det faktisk er !

Endret av Missfebruary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Britt ryker. Hun er ikke "konemateriale".

2 episoder neste uke da! Det gledes:)



Anonymous poster hash: cf394...dd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy episode i dag😀

Romantisk med måten Chris ga rosen til Britt på ja, men utrooolig dårlig gjort mot de andre! Først får han de til å opptre foran ukjente folk, noe flere gruer seg for, og så lar han de sitte der resten av kvelden mens han og Britt stikker av. Men jeg tror heller ikke at hun går videre til slutt, hun er ikke konemateriale nei, og lite sannsynlig at hun er typen til å bosette seg langt uti gokk. Er nok bare en forbigående crush der😉

Veldig greit at begge tøttene ashley og kelsey ble sendt hjem i dag, herlighet for en grining og hulking på hun ashley!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en episode :laugh: Sjeleglad for at Kelsey og Ashley ble sendt hjem!
Søtt med Britt, men syns også det var litt respektløst mot de andre! Spent på neste episode ja :sjokkert: Virker ikke som Britt er konemateriale egentlig desverre, og tror ikke hun hadde trivdes i Iowa heller?
Vet liksom ikke hvem jeg vil skal vinne nå jeg.. Jeg vil egentlig at Kaitlyn skal bli den neste ungkarskvinnen så håper hun kommer på 2.plass :fnise:

Gleder meg til 2 episoder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig en episode med happy ending, kunne ikke håpet på noe bedre. :biggrin:

Jeg er også litt forelska i Britt. Vet ikke helt hvorfor, det er jo ikke slik at hun er ekstremt interessant, morsom eller noe sånt... Er nok bare at hun er veldig pen, behagelig stemme, virker selvsikker og ikke minst så snakker hun ikke dritt om alle andre hele tiden. Om hun passer i Iowa, tja... Ikke vet jeg, tenker ikke utelukkende nei i alle fall.

Håper egentlig hun blir ungkarskvinnen. Eventuelt Kaitlyn. Litt enig i at han kanskje passer best med Jade - pen, grei og litt kjedelig. :laugh: Samtidig så har han og Britt en litt spesiell kontakt da, man ser jo dèt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Det blikket kelsey ga Ashley når de satt i den "senga" uti gokk....haha fantastisk. Hun er selve definisjonen på "creepy"..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blikket kelsey ga Ashley når de satt i den "senga" uti gokk....haha fantastisk. Hun er selve definisjonen på "creepy"..

Haha, tenkte på det jeg og. Ble nesten litt skremt selv :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita

Forresten så er hun skikkelig søt hun blonde som synger ...hun som var på den ekstremt kleine one-on-one daten. Hva heter hun igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så er hun skikkelig søt hun blonde som synger ...hun som var på den ekstremt kleine one-on-one daten. Hva heter hun igjen?

Carly. Likte henne frem til hun også ble kjerring og baksnakket... Skjønner meg ikke på det, greier du ikke å oppføre deg pent på TV, hvordan er du på privaten da liksom. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Carly. Likte henne frem til hun også ble kjerring og baksnakket... Skjønner meg ikke på det, greier du ikke å oppføre deg pent på TV, hvordan er du på privaten da liksom. :vetikke:

Hvem har hun baksnakket? Det eneste jeg kan huske er at hun konfronterte Kelsey, men det var jo face to face? Det er vel innafor, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har hun baksnakket? Det eneste jeg kan huske er at hun konfronterte Kelsey, men det var jo face to face? Det er vel innafor, eller?

Hun og noen av de andre jentene baksnakket Britt da hun var på den luftballong-daten med Chris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...