Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt enig, nå er jeg ikke særlig spent på videre episoder. Blæh. Kommer til å se på da, men plagsomt at de redigerer slik at man får høye forventninger.

Liker også de samme som nevnt over her. :) Men jeg blir gæren av stemmen til Whitney da...

Også er det èn som jeg aldri har hørt snakke før, tror jeg. Som jeg aldri legger merke til utenom under roseseremonien... Samantha eller noe? Med mørkt hår og blå øyne tror jeg. Har jeg helt tilfeldigvis sett vekk hver eneste gang hun har sagt eller gjort noe som helst? :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, nå er jeg ikke særlig spent på videre episoder. Blæh. Kommer til å se på da, men plagsomt at de redigerer slik at man får høye forventninger.

Liker også de samme som nevnt over her. :) Men jeg blir gæren av stemmen til Whitney da...

Også er det èn som jeg aldri har hørt snakke før, tror jeg. Som jeg aldri legger merke til utenom under roseseremonien... Samantha eller noe? Med mørkt hår og blå øyne tror jeg. Har jeg helt tilfeldigvis sett vekk hver eneste gang hun har sagt eller gjort noe som helst? :laugh:

Ja de må jo redigere noe helt sinnsykt også. Chris sa jo noe sånt som "I dont wanna waste your time" til Britt på det klippet, men når de snakka så sa han ikke det. Han sa det ikke i det hele tatt i den episoden jo :vetikke: Ikke som jeg kunne høre ihvertfall.

Haha jeg har heller aldri hørt hun Samantha (?) snakke eller gjort noe. Hun er liksom bare der :fnise:

Skrevet

Jeg synes det er veldig rart at Chris og Britt ikke har hatt en alene-date enda siden de har hatt så god kjemi helt fra første stund. Rart at han ikke vil tilbringe mer tid med henne. Og hvorfor ventet han liksom helt til sist med å gi henne en rose? Var det for å straffe henne pga det hun tok opp i den samtalen de hadde? Synes han virker veldig uintelligent rett og slett. Ikke klarte han å svare for seg heller.

Og hun Kelsey er jo superfake! Hun liker ikke jeg lenger heller. For en snobb!

Hvis det ikke blir Britt han velger helt til sist så håper jeg hun blir ungarskvinnen !:) Håper nesten at han ikke velger henne hvis han er sånn som jeg har fått inntrykk av at han er.

Og dååån den cinderella-daten! Var bare LITT misunnelig da, for en drømmedate!:)

Veldig engasjert i ungkaren her nå merker jeg.. :popcorn:

Skrevet

Cinderella-daten er mitt verste mareritt. :laugh: Men campingdaten virket morsom.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er veldig rart at Chris og Britt ikke har hatt en alene-date enda siden de har hatt så god kjemi helt fra første stund. Rart at han ikke vil tilbringe mer tid med henne. Og hvorfor ventet han liksom helt til sist med å gi henne en rose? Var det for å straffe henne pga det hun tok opp i den samtalen de hadde? Synes han virker veldig uintelligent rett og slett. Ikke klarte han å svare for seg heller.

Og hun Kelsey er jo superfake! Hun liker ikke jeg lenger heller. For en snobb!

Hvis det ikke blir Britt han velger helt til sist så håper jeg hun blir ungarskvinnen ! :) Håper nesten at han ikke velger henne hvis han er sånn som jeg har fått inntrykk av at han er.

Og dååån den cinderella-daten! Var bare LITT misunnelig da, for en drømmedate! :)

Veldig engasjert i ungkaren her nå merker jeg.. :popcorn:

DET syns jeg er rart også.. Håper hun snart får en alene date. Jeg ble skikkelig redd for at han ikke skulle gi henne en rose når han ventet helt til slutt! Men det var vel for spenningens skyld.. Jeg og håper også at hun blir den neste ungkarskvinnen! :jepp:

Hun Ashley som er igjen nå føler jeg virkelig ikke passer inn i Chris sitt liv og på en gård langt oppi ødemarken i Iowa. Det håper jeg kanskje Chris skjønner og? :vetikke: Hva var det hun sa at hun var? Mer Kardashian enn....? Husker ikke hva det var men... :fnise:

Haha du er ikke den eneste som er engasjert i ungkaren :popcorn::laugh:

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Veldig engasjert jeg også:-D

Det er nå en underlig gjeng av mer eller mindre uintelligente damer og skruller denne sesongen, men veldig underholdende da! Jeg tror at Chris er typen som har levd litt beskyttet på en gård langt i gokk, og at han blir litt "blown away" av alle disse pene damene som vil ha han. Men flere som ikke helt passer inn på en gård.. Mine favoritter så langt er Jade, Britt og hun som tok av seg badebuksen. Stemmen til Witney er bare utrolig irriterendes og hun er en typisk dame som skal ordne og styre og ha alt på stell hele tiden. Ikke noe galt med hun, men ikke helt en jeg identifiserer meg med.. Og jeg skjønte ikke helt hva som var så gøy med å crashe et bryllup? Overhodet ikke noe jeg kunne gjort. Jaja, blir spennende fremover:-)

Skrevet

Kjenner jeg er spent på kveldens episode! :danse: Gleder meg til å se den i morgen! :fnise:
Ukas høydepunkt :icon_lol: :icon_lol:

Skrevet

Så kjedelig at episodene blir lagt ut til å så ulike tider :dry: Sist gang var den ute på denne tiden, men ikke i dag. Gangen før der igjen var det også treigt.. :dry:

*Venter i spenning*

Skrevet

Så kjedelig at episodene blir lagt ut til å så ulike tider :dry: Sist gang var den ute på denne tiden, men ikke i dag. Gangen før der igjen var det også treigt.. :dry:

*Venter i spenning*

Jeg også driver å sjekker hele tiden om den er blitt lagt ut :ler: Tror Britt får one on one i denne episoden :)

Skrevet

Jeg også driver å sjekker hele tiden om den er blitt lagt ut :ler: Tror Britt får one on one i denne episoden :)

Kommer jo aldri :grine: Hvor ser du?

Ja virker som hun for one on one nå ja :danse:

Skrevet

Venter fortsatt... herregud så treigt!!! Blir gal! :bond::sur:

Skrevet

Mannen sjekket det i sted, og da så det ut som at episoden skal gå på amerikansk tv i kveld? Skuff😞

Skrevet

Mannen sjekket det i sted, og da så det ut som at episoden skal gå på amerikansk tv i kveld? Skuff

Den gikk i går.

Og ja, det er sinnsykt irriterende - det er den eneste, ene serien som alltid bruker en evighet på å bli lagt ut, skjønner ikke hvorfor. Alle andre serier er jo ute i løpet av natta/morgenen... :kjefte:

Skrevet

Ser det på hulu.com nå.. Må ha sånn hola unblocker for å se der siden det er amerikans nettside. Så må man ha sånn plus greie, men fikk prøve det gratis, så bare skrev inn kortnummer osv og lagde en fake zip kode, så kom jeg inn! Så nå ser jeg på :danse: Syns Carly og Chris sin date var noe av det kleineste ever. Hva tenker Chris med som tar henne med på en date hos en sex/love guro for å se om de har kjemi? Fins vel andre mindre kleine måter å finne ut om man har kjemi eller ikke med en person.. ? :vetikke:

Skrevet

Åh, jeg å vil se. Orker ikke å registrere meg og dritt, får vel bare vente da..

Skrevet

Ser det på hulu.com nå.. Må ha sånn hola unblocker for å se der siden det er amerikans nettside. Så må man ha sånn plus greie, men fikk prøve det gratis, så bare skrev inn kortnummer osv og lagde en fake zip kode, så kom jeg inn! Så nå ser jeg på :danse: Syns Carly og Chris sin date var noe av det kleineste ever. Hva tenker Chris med som tar henne med på en date hos en sex/love guro for å se om de har kjemi? Fins vel andre mindre kleine måter å finne ut om man har kjemi eller ikke med en person.. ? :vetikke:

Spennende !!😃 Men orker ikke lage noe fake opplegg nå så får vente til i morgen, da må den vel være ute.

Skrevet (endret)

Den gikk i går.

Og ja, det er sinnsykt irriterende - det er den eneste, ene serien som alltid bruker en evighet på å bli lagt ut, skjønner ikke hvorfor. Alle andre serier er jo ute i løpet av natta/morgenen... :kjefte:

Samme her, det er så forbanna irriterende at jeg har ikke ord.. Idag er det jo ekstremt.

Endret av Sitronmelis
Skrevet (endret)

Oi, jeg er sjokkert! ..

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Ikke like spennende som det så ut som, nei. :dry: Men grei nok episode.

Har funnet ut at Brit er den eneste jeg liker veldig godt, kan ikke komme på noe hun har sagt eller gjort som jeg har reagert på (for noen rykter, som hun har avkreftet forresten - og det er null logikk i at man kan gå i flere mnd uten dusj uten at man merker det såpass at man holder litt avstand altså...). Whitney virker fortsatt som en snill person, om enn noe kjedelig - mens Kaitlyn er motsatt, morsom, men litt ''for mye'' for Chris (tror jeg da). Jade er grei, litt kjedelig hun også.

Men hallo, bare send hjem Ashley, Carly, Kelsey og de andre jeg ikke husker hva heter , takk. Eller, de kan godt være der for underholdningens skyld, men jeg blir litt veldig irritert av dem likevel. Hvis noen av de vinner skal jeg personlig oppsøke Chris og gjøre dette; :balltre:

Jeg tenkte faktisk på hun Samanthadama etter kommentaren min etter forrige episode... Telte nå, og hun sa faktisk to hele setninger denne episoden. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...