AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #181 Skrevet 15. februar 2015 "the men tell all" eller "the women tell all" har alltid vært.... "chris tells all" kan jeg ikke huske? Hvis du går tilbake så ser du at Sean sesong blant annet hadde Sean tells all i sesong 17, altså to sesonger før denne: http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_bachelor/season_17.html Så det er ikke nytt...... Anonymous poster hash: 960aa...725 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #182 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har heller aldri hørt om the bachelor tells all og jeg har sett maange sesonger Ja her har du beviset ditt, lønner seg å følge med. Dette er noe de har begynt med de senere sesongene, i sesong 17 hadde de Sean tells all, det er to sesonger før dette. Så du kan nok ikke ha sett ALT som du påstår... http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_bachelor/season_17.html Anonymous poster hash: 960aa...725 2
Gjest incognita Skrevet 15. februar 2015 #183 Skrevet 15. februar 2015 Hvis du går tilbake så ser du at Sean sesong blant annet hadde Sean tells all i sesong 17, altså to sesonger før denne: http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_bachelor/season_17.html Så det er ikke nytt...... Anonymous poster hash: 960aa...725 Åjaaa... trodde det var chis harrison jeg, tenkte ikke over at ungkaren også heter chris.. *flau*
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #184 Skrevet 15. februar 2015 Åjaaa... trodde det var chis harrison jeg, tenkte ikke over at ungkaren også heter chris.. *flau* hehe, neida, er Bachelor tells all I sesong 17 ble den lagt etter homecoming dates da Anonymous poster hash: 960aa...725
Missfebruary Skrevet 15. februar 2015 #185 Skrevet 15. februar 2015 Ja her har du beviset ditt, lønner seg å følge med. Dette er noe de har begynt med de senere sesongene, i sesong 17 hadde de Sean tells all, det er to sesonger før dette. Så du kan nok ikke ha sett ALT som du påstår... http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_bachelor/season_17.htmlAnonymous poster hash: 960aa...725 Jeg så ikke Sean sin sesong, og har heller ikke sagt at jeg har sett ALT. Så den frekke tonen kan du bare legge fra deg med en gang. Jeg har sett Juan Pablo sin sesong og mange andre tidligere sesonger og kan ikke huske at det var noe sånt der.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #186 Skrevet 15. februar 2015 Jeg så ikke Sean sin sesong, og har heller ikke sagt at jeg har sett ALT. Så den frekke tonen kan du bare legge fra deg med en gang. Jeg har sett Juan Pablo sin sesong og mange andre tidligere sesonger og kan ikke huske at det var noe sånt der. Du skrev du hadde sett alt, så da bør du revurdere hvordan du fremlegger deg. Jeg sa det helt siden sesong 17 har vært bachelor tells all, og når du da skriver at du har sett ALt og at dette ikke kan stemme når jeg vet det stemmer, så sier det seg selv at jeg poengterer det. At du oppfatter det som en frekk tone når du får servert bevis er ditt problem. Som sagt for n´te gang, dette er noe de har begynt med de senere sesongene. Anonymous poster hash: 960aa...725 1
Missfebruary Skrevet 16. februar 2015 #187 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Du skrev du hadde sett alt, så da bør du revurdere hvordan du fremlegger deg. Jeg sa det helt siden sesong 17 har vært bachelor tells all, og når du da skriver at du har sett ALt og at dette ikke kan stemme når jeg vet det stemmer, så sier det seg selv at jeg poengterer det. At du oppfatter det som en frekk tone når du får servert bevis er ditt problem. Som sagt for n´te gang, dette er noe de har begynt med de senere sesongene. Anonymous poster hash: 960aa...725 Jeg sa ikke at jeg hadde sett alt, jeg sa jeg hadde sett mange sesonger. Og hvor har jeg skrevet at det ikke kan stemme? Lær deg å lese og Lighten up! Endret 16. februar 2015 av Missfebruary
Missfebruary Skrevet 16. februar 2015 #188 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Gleder meg til de neste episodene Endret 16. februar 2015 av Missfebruary
Gjesten Skrevet 16. februar 2015 #189 Skrevet 16. februar 2015 Wow, da har jeg sett de to som gikk søndag i USA! Jeg er utrolig spent på hvordan det går når Jade skal fortelle Chris at hun har posert i playboy. Jeg kunne ikke dy meg, så jeg googlet henne, og det er ikke beskjedne bilder, for å si det sånn. Jeg ble litt skuffet over hvor mye de avslørte på "dette skjer neste uke". De viste jo flere av de som får hometown, så da er det jo helt åpenbart at Carly ryker. Hvis jeg så riktig, viste de vel at hun jomfruen (Chrissy?) får det, at Jade får det, og vi vet at Kaitlyn får, for hun har rose. Da er det jo bare én plass igjen, og det finnes vel ingen sjanse for at han dropper både Whitney og Britt til fordel for Carly? Jeg er spent på om Britt får bli da. De er seks stykker nå, så han må jo sende hjem to på neste roseseremoni, så da ryker enten Whitney eller Britt sammen med Carly. Hva tror dere? Tror dere Britt klarer å overbevise ham i siste liten?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #190 Skrevet 16. februar 2015 Jeg sa ikke at jeg hadde sett alt, jeg sa jeg hadde sett mange sesonger. Og hvor har jeg skrevet at det ikke kan stemme? Lær deg å lese og Lighten up! du tvilte på at det stemte da jeg skrev at helt tilbake til sesong 17 gjorde de dette, for du hadde jo sett maaaaaange sesonger og var tydleigvis eksperten. Anonymous poster hash: 960aa...725
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #191 Skrevet 16. februar 2015 du tvilte på at det stemte da jeg skrev at helt tilbake til sesong 17 gjorde de dette, for du hadde jo sett maaaaaange sesonger og var tydleigvis eksperten. Anonymous poster hash: 960aa...725 Hold dere til tema, vær så snill. Anonymous poster hash: 56133...fed
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #192 Skrevet 16. februar 2015 Synes hun Carly er utspekulert! Anonymous poster hash: 960aa...725 1
Bootybuilder Skrevet 16. februar 2015 #193 Skrevet 16. februar 2015 Carly er så sykt sjalu på Britt, at hun bruker hele tiden sin på å snakke dritt om henne! Håper Chris ser hvordan hun er før det er for sent!
Gjest Gaea Skrevet 16. februar 2015 #194 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er spent på om Britt får bli da. De er seks stykker nå, så han må jo sende hjem to på neste roseseremoni, så da ryker enten Whitney eller Britt sammen med Carly. Hva tror dere? Tror dere Britt klarer å overbevise ham i siste liten? Jeg trooor faktisk at Carly og Britt ryker. Ettersom han og Whitney hadde en fin date og det var litt drama rundt Britt... Kommer vel an på hvor nervøs han ble av det som skjedde. Jeg synes reaksjonen hennes mtp. byen og å ikke få rose så nærme hjemmedaten er fullt forståelig - altså, man vet jo hvordan programmet er når man melder seg på... Men det er ikke rart at det oppleves som ekstra tøft i blant. Jeg blir i alle fall sur hvis ikke Carly drar. Hun er rett og slett ikke særlig hyggelig, synes jeg. Alle de andre som er igjen er greie da, så bare hun drar er det ikke så farlig hvem han velger.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #195 Skrevet 16. februar 2015 Jeg trooor faktisk at Carly og Britt ryker. Ettersom han og Whitney hadde en fin date og det var litt drama rundt Britt... Kommer vel an på hvor nervøs han ble av det som skjedde. Jeg synes reaksjonen hennes mtp. byen og å ikke få rose så nærme hjemmedaten er fullt forståelig - altså, man vet jo hvordan programmet er når man melder seg på... Men det er ikke rart at det oppleves som ekstra tøft i blant. Jeg blir i alle fall sur hvis ikke Carly drar. Hun er rett og slett ikke særlig hyggelig, synes jeg. Alle de andre som er igjen er greie da, så bare hun drar er det ikke så farlig hvem han velger. rart ikke carly og andre mindre hyggelige jenter som har vært med opp igjennom ikke tenker på at dette blir vist på tv, dette får de andre se og ikke minst han. Er jo ikke spesielt sjarmerende med slike jenter spørr du meg. Anonymous poster hash: 960aa...725 1
Bootybuilder Skrevet 16. februar 2015 #196 Skrevet 16. februar 2015 I klippene der man ser hva som skjer neste gang, så ser vi at han er hjemme hos Becca. Så det er ihvertfall home dates med Becca og Jade. Så snakker han med en dame som har veeeeldig lik stemme som Britt, jeg holder knapp på at dette er moren hennes. Tror det er home dates med Jade, Kaitlyn, Becca og Britt. Og at Carly og Whitney ryker. Håper for all del Carly ryker - hun er det vi kaller MEAN GIRL!
Aryamili Skrevet 16. februar 2015 #197 Skrevet 16. februar 2015 Håper Carly og Britt ryker. Men vil ikke at Kaitlyn skal ende med Chris, syns ikke det virker som han setter pris på henne.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #198 Skrevet 16. februar 2015 Håper Carly og Britt ryker. Men vil ikke at Kaitlyn skal ende med Chris, syns ikke det virker som han setter pris på henne. ene dama som han snakker med på homedaten har en mistenklig lik stemme som Britt, tror det kan være moren hennes. Carly er bare ondskapsfull.. Anonymous poster hash: 960aa...725
Gjest incognita Skrevet 17. februar 2015 #199 Skrevet 17. februar 2015 Er dere klare for kveldens episode ?? Er vel nå han skal velge hometowns?
Sitronmelis Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #200 Skrevet 17. februar 2015 Hmm, skjønner ingenting jeg nå. Var det først en episode med Chris tells all på søndag, og så en episode til med dater osv, der alt det dramaet med Britt var? Også var det enda en episode i går? Den med hometown dates? Har den episoden i så fall kommet ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå