Gå til innhold

Gravid 14. åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om de kommer inn på barnehuset, så går ting som regel på skinner. Der jobber det ekspertise i alle ledd.

Satser på det og at alle parter får hjelp.

Det er ikke bare datteren som er ute og kjører her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er alle de andre fiktive karakterene også

• Liker 2
Skrevet

Her var det utrolig mange eksperter på både lov og rett, svangerskap, tenåringer, foreldre og psykologi. Hva skal vi med departementer og direktorater og rådgivningstjenester så lenge vi har KG?

Anonymous poster hash: 0453a...96a
  • Liker 11
Skrevet

ifølge ung.no er det heller ikke ulovlig å ha sex når man er fjorten. altså det finnes ingen lov om at de som er fjorten ikke kan ha sex som begge har gitt samtykke til. i rest my case.

http://www.ung.no/oss/aldersgrenser/87041.html

Anonymous poster hash: dc632...d1e

"Det er ingen lov som sier at det er lovlig" står det i artikkelen du henviser til. Det står ingen ting om at det er lovlig. Men det står i artikkelen at det at "det kan gå bra". At noe "kan gå bra" betyr ikke at det er lovlig. Jo det finnes en lov som sier at dette ikke er lovlig: Straffelovens paragraf 196. Man trenger kun litt norskunnskaper for å forstå den.

Anonymous poster hash: cbd4c...326

Skrevet

Her var det utrolig mange eksperter på både lov og rett, svangerskap, tenåringer, foreldre og psykologi. Hva skal vi med departementer og direktorater og rådgivningstjenester så lenge vi har KG? Anonymous poster hash: 0453a...96a

Og en ekspert på å ironisere over andres innspill til og med :) En komiker med andre ord. Hva mer trenger vi? :)

Anonymous poster hash: 8f39c...d64

• Liker 1
Skrevet

Tror BV bør se på foreldrenes omsorgsevne generelt. Både i forhold til datteren og tvillingene. Det er noe som ikke stemmer her.

Anonymous poster hash: 4fd89...c3b

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du sier?

Her sitter det mange brukere som er sjokkert over måten du og din familie velger å håndtere denne situasjonen på!!

Du velger å opprette en tråd på et sosialt medium og får kraftige tilbakemeldinger.

De fleste tilbakemeldingene er ikke positivt ladet ovenfor deg og din familie.

Jeg foreslår at du gransker deg selv her og finner ut av hvilken agenda du har her.

Hvilket forhold har du til din datter?

Hvilket forhold ønsker du ha til din datter i fremtiden?

Å plassere henne bort gir meg et forferdelig gufs i fra fortiden, da det å havne i ulykka var en stor skam!

Hvorfor utsetter du ditt barn for dette???

Forholdet til din datter vil nok dessverre ikke overleve dette.

Du er mer opptatt av andre ting som økonomi og straff av barnefar, enn datteren din som lider.

Utifra det som du skriver, bør Barnevernet komme inn å granske deres evne som foreldre.

Du velger å sperre henne inne istedenfor å kontakte lege. Dette er bekymringsverdig da hennes fysiske og psykiske helse kommer først!!

Jeg håper at datteren din får det bedre der hun er nå, da det er hennes behov som må ivaretas.

Helt utrolig at det går an å plassere bort datteren på den måten de har gjort. Det er slik de gjorde i gamle gamle dager, de ble stempla som tøser, de hadde brakt skam over familien, og de ble fratatt barnet på sykehuset rett etter fødsel. Helt utrolig at man kan utsette noen for slike holdninger i 2014. Håper barnehuset ser på den helhetlige familien. Stakkars jente. Dette vil jeg si mest sannsynlig har ødelagt mors og datters forhold for alltid.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet dere at datteren har blitt "plassert bort"? Jeg finner ikke noe innlegg om det?

Anonymous poster hash: e2248...11a
  • Liker 4
Skrevet

Hvordan vet dere at datteren har blitt "plassert bort"? Jeg finner ikke noe innlegg om det?

Anonymous poster hash: e2248...11a

Masse sterke meninger og ingen med seriøs innsikt. Du ser folk fantaserer vilt og assosierer dette med hvordan jenter ble plassert bort i skam i gamle dager. Bare en gjeng høns som løper i ring og hisser hverandre opp.

• Liker 10
Skrevet

Masse sterke meninger og ingen med seriøs innsikt. Du ser folk fantaserer vilt og assosierer dette med hvordan jenter ble plassert bort i skam i gamle dager. Bare en gjeng høns som løper i ring og hisser hverandre opp.

Jeg synes ikke noe om å låse en gravid vettskremt fjortenåring inne på do, ei heller sende henne til farmor og la vær å si noe til farmor slik at farmor finnet det ut når hun og jenta er på shopping. Synes heller ikke noe om å sende datteren til en adovaktvenn, frata telefon, pc osv. For så å sende henne til noen andre bekjente, enn å ha henne hjemme - vise omsorg og støtte henne. Det er jo nå hun trenger mammaen sin. Så vi fantaserer no fælt vi andre ja.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det med alle dere som skal slenge dritt til TS? Hun er i en sårbar situasjon og trenger vel ikke at alle dere skal være så dømmende mot henne. Hun kom hit og spurte om økonomi. Hvorfor blander dere dere inn i alt annet? Det er ikke det hun trengte hjelp med? Hvorfor tror dere at dere har rett til å vite ALT og det NÅ bare fordi man starter med ett innlegg her inne.

sender deg en klem TS :) Skjønner godt at du ikke vil dele noe mer med KG eller resten av verden :) Det har vi faktisk ingenting med!

Anonymous poster hash: 17ea3...c7f
  • Liker 7
Skrevet

Det er da vel bra at profesjonelle blir koblet inn når ts selv ikke rekker til. Her har hun tross alt 3 andre å tenke på.

Anonymous poster hash: 41dc4...1a7

Skrevet

Hva er det med alle dere som skal slenge dritt til TS? Hun er i en sårbar situasjon og trenger vel ikke at alle dere skal være så dømmende mot henne. Hun kom hit og spurte om økonomi. Hvorfor blander dere dere inn i alt annet? Det er ikke det hun trengte hjelp med? Hvorfor tror dere at dere har rett til å vite ALT og det NÅ bare fordi man starter med ett innlegg her inne.

sender deg en klem TS :) Skjønner godt at du ikke vil dele noe mer med KG eller resten av verden :) Det har vi faktisk ingenting med!

Nå har TS skrevet ganske mange fler innlegg enn det første om økonomi.

• Liker 1
Skrevet

FireAnonymous poster hash: 8f39c...d64

Jeg skrev allerede etter TS siste innlegg at jeg tror dette er trolling så jeg ønsker alle dere andre varmt velkommen i klubben :).

Anonymous poster hash: 17209...7fa

Skrevet

Jeg synes ikke noe om å låse en gravid vettskremt fjortenåring inne på do, ei heller sende henne til farmor og la vær å si noe til farmor slik at farmor finnet det ut når hun og jenta er på shopping. Synes heller ikke noe om å sende datteren til en adovaktvenn, frata telefon, pc osv. For så å sende henne til noen andre bekjente, enn å ha henne hjemme - vise omsorg og støtte henne. Det er jo nå hun trenger mammaen sin. Så vi fantaserer no fælt vi andre ja.

"Sende"? Hvis en fjortenåring stikker av og drar hjem til farmor, på hvilken måte er det å "sende" henne til farmor, når ingen har oppfordret henne å dra til farmor?

Og jeg lurer også på hvor dere får "plassert bort" fra?

Ja, denne saken stinker, men det er ingen unnskyldning for å begynne med fri fantasi og dikte opp hendelsesforløpet for å krisemaksimere. Dere kan ikke anklage TS for å ikke ha oppført seg fornuftig når dere ikke selv en gang greier å forholde dere til realiteten som presenteres.

Makan.

• Liker 4
Skrevet

"Sende"? Hvis en fjortenåring stikker av og drar hjem til farmor, på hvilken måte er det å "sende" henne til farmor, når ingen har oppfordret henne å dra til farmor?

Ja, denne saken stinker, men det er ingen unnskyldning for å begynne med fri fantasi og dikte opp hendelsesforløpet for å krisemaksimere. Dere kan ikke anklage TS for å ikke ha oppført seg fornuftig når dere ikke selv en gang greier å forholde dere til realiteten som presenteres.

Makan.

Tror du bør lese litt bakover i tråden jeg. TS sier en ting i ett innlegg og det stikk motsatte i et annet. Mistenker at dette mest sannsynlig bare er et trolleinnlegg.

• Liker 2
Skrevet

Makan.

Da får du lese tråden en gang til. For det er TS selv som har beskrevet at de først låste henne inn på badet og senere tok henne med til advokat og at hun deretter ble plassert et sted. Så vi krisemaksimerer ikke, ei heller dikter vi opp. Hvis det er noen som gjør det så tror jeg nok det er TS selv.

Anonymous poster hash: 17209...7fa

• Liker 4
Skrevet

Håper ikke du gir uttrykk ovenfor jenta at 3babyer under 6måneder er uaktuelt..

For i deres tilfelle er det veldig aktuelt ! Og det kommer til å gå..

Ei venninne av meg ble " presset" av moren sin til å ta abort .. Hun vil alltid bære to arr i hjerte :

Ett fordi hun føler hun drepte barne sitt og ett fordi moren som burde være en støttespiller sviktet henne og ga et råd ene og alene for det føltes som det letteste for seg selv..

Håper du lar jenta di selv får bestemme om hun vil beholde barnet sitt.

Ville du gitt fra deg ett av dine barn?

For datteren din er det akkurat det samme.. Hun kan komme til å angre om hun gir opp barnet ..

• Liker 1
Skrevet

Tror BV bør se på foreldrenes omsorgsevne generelt. Både i forhold til datteren og tvillingene. Det er noe som ikke stemmer her.

Nettopp!

Skrevet

Nå har TS skrevet ganske mange fler innlegg enn det første om økonomi.

Og så?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...