Gå til innhold

Gravid 14. åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, dette blir litt vel mye styr for jenta vil jeg tro

Anonymous poster hash: 61f05...e14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan for alt i verden ikke forstå hvorfor dere har kontaktet en advokat?! Tror dere ikke situasjonen er skremmende nok for datteren deres allerede?



Anonymous poster hash: fc06a...54b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får jo ikke jenta til å snakke slik dere holder på. Tvinger hu med til advokat , for så å sette hu vekk ett annet sted.

Skam dere, tenk hvor vondt hu må ha det

Anonymous poster hash: 61f05...e14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere VETIKKE om barnet, verken jenta eller barnet i magen, trenger legehjelp og om det haster. Eller, det vil si, det vet dere alle at det gjør. Det er et høyrisikosvangerskap uten oppfølging, høyrisiko både for mor og barn. Du er i fortrengning der. Jo mer du skriver, jo mer syns jeg det haster. Jeg fatter ikke at du ikke har snakket med noen en gang. Jeg håper "et trygt sted" inkluderer lege, bv og andre profesjonelle som tar seg av dem begge nå. Kanskje et fostwrhjem for jenta di. Dere tror dere ikke kan tvinge henne til lege eller å være hjemme, men låser henne inne og sender henne til fremmede?

Å finne ut av hva som skjedde for 22uker siden, hvordan hjelper det det minste på situasjonen?

Forøvrig, at farmor skulle få vite om det på den måten det skjedde var jo planen din, og det trodde du skulle gå greit og være en positiv vending, jenta ville roe seg trodde du...

Nå må dere overlate henne til profesjonelle, og skaffe dere selv hjelp også. Har du funnet fram nummeret til egen fastlege, jentas lege, hesesøster for tvillingene, amathea, barnefars foreldre eller barnefar selv? Du får en lang dag i morgen.

Endret av Lou Salome
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg mente, men det er mitt ansvar som mor å sørge for at datteren min kommer til legen. Jeg hadde satt foten ned for at hun skulle være hjemme den dagen. Jeg hadde ikke latt datteren min dratt på skolen etter å ha fortalt noe sånt.

Jamen i denne situasjonen ser jeg for meg at jenta hadde gitt f og dratt likevel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et innlegg vet dere hvem som er faren, senere prøver dere å finne det ut? Nei, dette skurrer i mine øyne, men det er jo godt at ts klarer å engasjere folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være sant at man er så tett i pappen som TS er nå, jeg håper dette her er tull.

Først går du fra å ikle håndtere situasjonen for så å involvere advokat og ha jenta innelåst på badet? Lege er fortsatt ikke kontaktet heller. Hadde jeg visst hvem du var hadde jeg ringt barnevernet umiddelbart.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg, langt og dypt inn i sjelen min, at dette er trolling. For hvis ikke, så bør BV inn i bildet, ikke mest pga babyen i magen, men for jentungen sin del.

Det viktige her er ikke å finne ut av barnefar, men om hvordan det står til med den fysiske og psykiske helsen til jentungen og babyen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper nå at dette er en trolletråd. Ga deg et lengre svar tidligere her, da jeg selv har hatt en gravid tenåringsdatter. Men måten dere nå håndterer dette er sjokkerende. Stakkars jente sier jeg bare, dere gjør alt galt. For guds skyld, behandle henne med litt respekt og slutt å ødelegge alt for framtiden!!

Hva i all verden har en advokat med dette å gjøre? Det er ikke straff av henne eller barnefar som er det viktigste nå, det viktigste er å få jenta i tale og få henne til å føle seg trygg og ivaretatt og vite at hun har omsorgspersoner som er der for henne!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRAVID FJORTENÅRING DAG 2. HUSESPETAKKEL!

Brått stod svigermor på stuegulvet. Jentungen hadde stukket av fra prøverommet på kjøpesenteret! Selvfølgelig hadde svigers oppdaget under klesprøvingen at magen er voksende.

De hadde ropt henne opp, uten at hun kom tilrette der. Svigers kom hit. På veien hadde hun selvfølgelig ringt mormor og onkel, som alle troppet opp. Jentungen kom en stund etter svigers og før resten av gjengen. På vei inn på rommet oppdaget svigers henne, geileidet henne inn på badet og låste døren.

Der fikk hun servert mat og drikke. Da mormor kom ville hun låse ut det stakkers barnet, men farmor skulle ikke ha en gravid tenåring som rømte ut av vinduer. Så mormor tidde.

Bestemor fikk kontakt med advokatvennen sin. Onkel og farmor fikk jentungen i bilen og kjørt henne på advokatkontoret. Der har onkel sittet rømlingsvakt mens jentungen har sittet i timer og knapt sagt et ord.

Advokaten ordnet med å kjøre jentungen på et trygt sted hos kjente før hun på nytt prøver å få vite hvem av dem hun var sammen med uken etter skoleslutt som er den ansvarlige for barnet i magen.

Pc, nettbrett og mobil er på advokatens kontor.

Å få jentungen i tale blir ingen enkel jobb, for noen.

De som roper på lege, det har ingen umiddelbar hast. Å finne ut om dette er bare traumatisk over, langt over normalen. Uansett er dette straffbart forhold som har funnet sted fordi jenta var og er under seksuelle lavalder. Vi vet heller ikke om hun er eller blir truet, derfor er pc m.m. utenfor hennes rekkevidde.

Ser dere diskuterer hvor gamle tvillingene er, de vil være knapt 6 mnd. når dette nye barnet kommer i mars. Anonymous poster hash: a0f2c...5c0

Jeg har vært litt i tvil, men nå ble jeg overbevist!

Dette MÅ være en trolletråd skapt for å lage litt drama i egen hverdag!

Det er selvmotsigende opplysninger fra TS i tråden og måten dette ble håndtert på nå gjør at man ikke kan tro på dette.

Anonymous poster hash: 17209...7fa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner og skjønne hvorfor dattera til TS ikke har sagt noe og har fortrengt hele graviditeten. TS er jo mer opptatt av og straffe barnefaren enn og ta vare på datteren sin :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en god måte å få datteren din til å fortsette å tie på. Ville gitt beskjed til alle andre enn deg selv og jentas far om å holde seg unna, dette må dere snakke om først. Hadde blitt vettskremt om jeg var 14 år, gravid og måtte svare for en advokat.

Dette kan umulig være bra for fosteret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRAVID FJORTENÅRING DAG 2. HUSESPETAKKEL!

Brått stod svigermor på stuegulvet. Jentungen hadde stukket av fra prøverommet på kjøpesenteret! Selvfølgelig hadde svigers oppdaget under klesprøvingen at magen er voksende.

De hadde ropt henne opp, uten at hun kom tilrette der. Svigers kom hit. På veien hadde hun selvfølgelig ringt mormor og onkel, som alle troppet opp. Jentungen kom en stund etter svigers og før resten av gjengen. På vei inn på rommet oppdaget svigers henne, geileidet henne inn på badet og låste døren.

Der fikk hun servert mat og drikke. Da mormor kom ville hun låse ut det stakkers barnet, men farmor skulle ikke ha en gravid tenåring som rømte ut av vinduer. Så mormor tidde.

Bestemor fikk kontakt med advokatvennen sin. Onkel og farmor fikk jentungen i bilen og kjørt henne på advokatkontoret. Der har onkel sittet rømlingsvakt mens jentungen har sittet i timer og knapt sagt et ord.

Advokaten ordnet med å kjøre jentungen på et trygt sted hos kjente før hun på nytt prøver å få vite hvem av dem hun var sammen med uken etter skoleslutt som er den ansvarlige for barnet i magen.

Pc, nettbrett og mobil er på advokatens kontor.

Å få jentungen i tale blir ingen enkel jobb, for noen.

De som roper på lege, det har ingen umiddelbar hast. Å finne ut om dette er bare traumatisk over, langt over normalen. Uansett er dette straffbart forhold som har funnet sted fordi jenta var og er under seksuelle lavalder. Vi vet heller ikke om hun er eller blir truet, derfor er pc m.m. utenfor hennes rekkevidde.

Ser dere diskuterer hvor gamle tvillingene er, de vil være knapt 6 mnd. når dette nye barnet kommer i mars.

Anonymous poster hash: a0f2c...5c0

hvis gutten hun har hatt sex med er under 16 år er det ikke sikkert det er straffbare forhold, hvis to personer under 16 år har samtykket til sex så er det ikke overgrep.

Anonymous poster hash: dc632...d1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRAVID FJORTENÅRING DAG 2. HUSESPETAKKEL!

Brått stod svigermor på stuegulvet. Jentungen hadde stukket av fra prøverommet på kjøpesenteret! Selvfølgelig hadde svigers oppdaget under klesprøvingen at magen er voksende.

De hadde ropt henne opp, uten at hun kom tilrette der. Svigers kom hit. På veien hadde hun selvfølgelig ringt mormor og onkel, som alle troppet opp. Jentungen kom en stund etter svigers og før resten av gjengen. På vei inn på rommet oppdaget svigers henne, geileidet henne inn på badet og låste døren.

Der fikk hun servert mat og drikke. Da mormor kom ville hun låse ut det stakkers barnet, men farmor skulle ikke ha en gravid tenåring som rømte ut av vinduer. Så mormor tidde.

Bestemor fikk kontakt med advokatvennen sin. Onkel og farmor fikk jentungen i bilen og kjørt henne på advokatkontoret. Der har onkel sittet rømlingsvakt mens jentungen har sittet i timer og knapt sagt et ord.

Advokaten ordnet med å kjøre jentungen på et trygt sted hos kjente før hun på nytt prøver å få vite hvem av dem hun var sammen med uken etter skoleslutt som er den ansvarlige for barnet i magen.

Pc, nettbrett og mobil er på advokatens kontor.

Å få jentungen i tale blir ingen enkel jobb, for noen.

De som roper på lege, det har ingen umiddelbar hast. Å finne ut om dette er bare traumatisk over, langt over normalen. Uansett er dette straffbart forhold som har funnet sted fordi jenta var og er under seksuelle lavalder. Vi vet heller ikke om hun er eller blir truet, derfor er pc m.m. utenfor hennes rekkevidde.

Ser dere diskuterer hvor gamle tvillingene er, de vil være knapt 6 mnd. når dette nye barnet kommer i mars.

Anonymous poster hash: a0f2c...5c0

Dere kjørte en fortvilt jente til en advokat? sjelden jeg kommer noen plass for å være "negativ" og dømmende, men herregud! dette er sikkert det SISTE denne jenta trenger. selvfølgelig snakker hun ikke! denne jenta trenger trøst og støtte, hvis dere ikke kan gi det så ville jeg tatt henne med til en helsesøster/lege etc som kan snakke med henne og være sympatisk til hennes situasjon- ikke en ADVOKAT! denne jenta trenger omsorg og forståelse for å kunne åpne seg, være trygg rett å slett. Håper dette er tulletråd, dette virker bare helt useriøst og merkelig.

som AB over her nevner, hvis de har gitt samtykke til sex og begge er under 16 er det ikke straffbare forhold.

du som mamma! ta deg sammen! selv om du er fortvilet, redd osv. virker det ikke som en mor som vet hva hun driver på med. skremmer barne ditt mer en det hun sikkert er. omsorg,veiledning og masse kjærlighet er det hun trenger, da hadde hun kanskje kunne fortalt deg hva som har skjedd- kan tenkes at hun ikke har mye tillit igjen til deg nå. du stiller absolutt ikke opp for barne ditt slik du burde. iallefall ikke etter min mening!

Endret av happyendings
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil bare si til TS at jeg føler med dere alle sammen.

Med to småbarn og en fersk tenåring kan jeg faktisk sette meg inn i situasjonen. Ungdom i den alderen kan oppføre seg så utrolig ulogisk og være vanskelige å nå igjennom til.

Dette har blitt ekstremt dramatisk. Det dere trenger nå er faktisk massiv barnevakthjelp med tvillingene så dere får forsøkt å få kontakt med fjortenåringen uforstyrret.

Ønsker dere lykke til!

Anonymous poster hash: afee3...03f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis gutten hun har hatt sex med er under 16 år er det ikke sikkert det er straffbare forhold, hvis to personer under 16 år har samtykket til sex så er det ikke overgrep. Anonymous poster hash: dc632...d1e

Her tar du og flere med deg faktisk feil. Den seksuelle lavalder er 16 år i Norge. Den kriminelle lavalder er 15 år. Når politiet ikke kan straffe kan og skal barnevernet gripe inn. Men dette er en annen skål.

Farmor er "helsepersonell", uten å spesifisere nærmere pga. Fare for å bli gjenkjent.

Hadde jenta ikke blitt atta hånd om før dette ble kjent på skole eller på trening, ville bv grepet inn og plassert henne et sted inntil hun kan avhøres på Barnehuset. Hun var 13

år i juni, 14 har hun fylt etter juni 2014.

Nå er hun tatt hånd om for forberedelse til avhør på barnehus, noe hun må igjennom

enten dette er en 14 åring eller en voksen som er ansvarlig for. I følge advokaten, som

jenta og kjenner litt fra før via bestemor, er måten hun oppfører seg på ikke normal dersom hun frivillig har hatt sex.

advokaten har i dag med seg en annen fagperson.

Det mest sjokkerende er hvordan folk leser og snur og vender på trådens info.

Å ikke låse henne inne på badet når hun kom hjem, oppdaget svigermor og var i ferd med å stikke av på nytt, ser jeg virker dramatisk, men i situasjonen var farmor rask og konsekvent. Vi kan ikke ha en gravid 14 åring på rømmen. Heller ikke en gravid 14 åring som hopper ut vinduet og skader seg.

De mest kritiske kan gjerne få komme og overta min plass og prøve ut situasjonen min.

Anonymous poster hash: a0f2c...5c0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...