Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest tomasjj

Man burde ikke ha sex med en person om man ikke vil risikere at hun skal føde dine barn da...

Prevensjon er oppfunnet og til glede for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Papirfly

Du er ungkar og relativt ung ?

Ikke umulig du vil trekke en annen konklusjon når du har fått deg noen nesestyvere av forsøkene på å kreve ting av mennesker du ikke har noen rett til å kreve en pøkk av :fnise:

Hva er det med dere damer og evnen til å overføre holdninger til andre? Jeg snakket om hva jeg har observert. Har ikke sagt at jeg er en bølle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prevensjon er oppfunnet og til glede for begge kjønn.

Prevensjon kan svikte. Hvorfor ta denne risken med noen du ikke vil ha?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få lete lenge hvis du prøver og finne "en" jente som aldri har gjort noe kinky.... Noensinne!!! :spy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hva er det med dere damer og evnen til å overføre holdninger til andre? Jeg snakket om hva jeg har observert. Har ikke sagt at jeg er en bølle.

Her er ikke snakk om å overføre så mye som et komma.

Jeg spør fordi jeg kjenner igjen den oppfatningen du presenterte, og jeg kjente den igjen fra et spesielt skikt innen leverandørindustrien.

Hva du er har jeg ngen spesiell interesse i å finne ut av, så du får sette dine krav til det enesete menneske du kan kreve noe av, - nemlig deg selv.

Av andre kan du ønske, anmode, oppfordre, motiverer, legge til rette for - men du har som menneske aldri noen rett til å kreve at et menneske skal tilfredsstille dine krav.

Jeg har spurt etter den basis dere mener dere har fått retten til å kreve av andre mennesker, men den synes mangle...

Kan det bety at man mener seg ha krav på at andre mennesker tilfredsstiller dine krav fordi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Kan det bety at man mener seg ha krav på at andre mennesker tilfredsstiller dine krav fordi......

...fordi rett og galt aspektet du forsøker å introdusere her, er drit uinteressant. Folks adferd er ikke betinget av forståelse av et filosofisk konsept. Du setter andre krav til andre mennesker fordi du kan. Psykologisk forskning viser at man langt på vei klarer å unnskylde det meste av sin egen adferd, det er ikke dermed sagt at man unnskylder andre når man ikke har fordel av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er ikke snakk om å overføre så mye som et komma.

Jeg spør fordi jeg kjenner igjen den oppfatningen du presenterte, og jeg kjente den igjen fra et spesielt skikt innen leverandørindustrien.

Hva du er har jeg ngen spesiell interesse i å finne ut av, så du får sette dine krav til det enesete menneske du kan kreve noe av, - nemlig deg selv.

Av andre kan du ønske, anmode, oppfordre, motiverer, legge til rette for - men du har som menneske aldri noen rett til å kreve at et menneske skal tilfredsstille dine krav.

Jeg har spurt etter den basis dere mener dere har fått retten til å kreve av andre mennesker, men den synes mangle...

Kan det bety at man mener seg ha krav på at andre mennesker tilfredsstiller dine krav fordi......

Hva er dette for noe flisespikkeri?

Anonymous poster hash: 9f338...8e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Prevensjon kan svikte. Hvorfor ta denne risken med noen du ikke vil ha?

Fordi sex er godt.

Så du mener seriøst at man kun skal ha sex med de man kan tenke seg barn med, fordi prevensjonen kan svikte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe flisespikkeri?

Anonymous poster hash: 9f338...8e0

Flisespikkeriet som du så pent kaller innlegget for, er basert på noen saftige uttalelser fra et vist Papirfly som har gått ut av kurs for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flisespikkeriet som du så pent kaller innlegget for, er basert på noen saftige uttalelser fra et vist Papirfly som har gått ut av kurs for lenge siden...

Det er vel ikke noe vits i å fortsette å mase om det, det er jo en total avsporing.

Anonymous poster hash: 9f338...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare si at du ikke har lyst på kjæreste/ikke er interessert i forhold, så kan hun velge selv om hun har lyst til å være pulevenn eller ei. Kan jo hende hun også synes det er en ok løsning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe vits i å fortsette å mase om det, det er jo en total avsporing.

Anonymous poster hash: 9f338...8e0

Sant nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi sex er godt.

Så du mener seriøst at man kun skal ha sex med de man kan tenke seg barn med, fordi prevensjonen kan svikte?

Ja faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

...fordi rett og galt aspektet du forsøker å introdusere her, er drit uinteressant. Folks adferd er ikke betinget av forståelse av et filosofisk konsept. Du setter andre krav til andre mennesker fordi du kan. Psykologisk forskning viser at man langt på vei klarer å unnskylde det meste av sin egen adferd, det er ikke dermed sagt at man unnskylder andre når man ikke har fordel av det.

Eeehhh... unnskyld.

Nå snakker du bare surr, - vi lar det ligge og enes om at vi to ser litt ulikt på dette.

Case closed, diskusjonen melom deg og meg er herved ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Var det et forsøk på å begrunne din egen påstand?

Hva jobber du med egentlig? Hvem er det som vil ansette en så usaklig kjerring som deg?

Herregud! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Hahahaha hva så om hun har hatt trekant?

Da er hun high-maintenance seksuelt sett. Da har hun behov som øker risikoen for at hun er utro. Ideelt sett, så må du finne ei dame som er akkurat litt kjedeligere enn deg, men som er villig til å strekke seg litt for at sexlivet skal være bra. Så kan du kjøpe sex hvis du vil ha noe mer utenom det vanlige, bedre å beskytte seg selv under kjøpesex, enn å få smitte fordi du er sammen med ei flyfille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Da er hun high-maintenance seksuelt sett. Da har hun behov som øker risikoen for at hun er utro. Ideelt sett, så må du finne ei dame som er akkurat litt kjedeligere enn deg, men som er villig til å strekke seg litt for at sexlivet skal være bra. Så kan du kjøpe sex hvis du vil ha noe mer utenom det vanlige, bedre å beskytte seg selv under kjøpesex, enn å få smitte fordi du er sammen med ei flyfille.

Hahaha er ikke utro av den grunn :) Jeg har hatt trekant, firkant, ons, fuckfriends osv.. Nå er jeg i et forhold. Kan aldri tenke meg å være utro. Hadde ikke klart å levd etterpå med den skyldfølelsen. Så trekant er ikke noe risiko for utroskap! Jeg har opplevd 2 utro damer, de hadde aldri hatt trekant og hadde helt vanlig sex forhold. Helt til de var utro.

Så utroskap kommer an på personen, ikke hva de liker, tenner på og ha gjort tidligere. Har hun vert utro tidligere så er det bare å kutte hun ut. En gang utro, alltid utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Så utroskap kommer an på personen, ikke hva de liker, tenner på og ha gjort tidligere. Har hun vert utro tidligere så er det bare å kutte hun ut. En gang utro, alltid utro.

Jeg ville tro at det var større sjanse for at du var utro, om du syns sexlivet ditt var fattig. Ikke lov for mye, kanskje er du utro engang, og da blir fallhøyden større. Dessuten er det veldig dømmende å si "en gang utro - alltid utro."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...