Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS

Jeg sa jeg ikke var klar for et forhold nå. Så da har jeg gjort mitt synes jeg. Vi skal fortsette å møtes, men det blir mer overnattingsbesøk og sånt. Sexen er veldig bra og jeg har ikke lyst å gi slipp på det helt ennå.



Anonymous poster hash: 5d691...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal få lete lenge hvis du prøver og finne "en" jente som aldri har gjort noe kinky.... Noensinne!!! :spy:

Finnes flust av sånne jenter heldigvis.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater utroskap så det er null sjanse for at jeg noen gang er utro. Kjæresten liker også trekant så vi er med hverandre hvis vi skal ha trekant eller firkant. Trekant når kjæresten er med er vertfall ikke utroskap.

Det er ikke dømmende å si det. Det er som oftest sant.

Desverre så er det sånn at har du vært utro, så vil alltid sjangsen for at de gjør igjen være stor. Derfor går sånne folk i "søppelbøtta". Er ikke aktuelt med forhold med sånne "mennesker".

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg sa jeg ikke var klar for et forhold nå. Så da har jeg gjort mitt synes jeg. Vi skal fortsette å møtes, men det blir mer overnattingsbesøk og sånt. Sexen er veldig bra og jeg har ikke lyst å gi slipp på det helt ennå.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Fy så drittsekk du er. Det å ikke såre et annet menneskes følelser bevisst er viktigere enn dine seksuelle behov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så drittsekk du er. Det å ikke såre et annet menneskes følelser bevisst er viktigere enn dine seksuelle behov.

Det er hennes problem. Han har vært ærlig om hva han ønsker. Er ikke hans feil at mange kvinner ønsker det uoppnåelige, evt "oppussingsprosjekter" (a.k.a. "temme" playeren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

8 sider??! :glare:

Jeg er ikke prippen. Har hatt noen pulevenner, noen ons og noen forhold selv. Bryr meg heller ikke om at jenta har en seksuell fortid. Jeg dømmer ikke henne som person, men trekant med to menn er én sånn ting jeg ikke liker. Derfor vil jeg ikke ha henne som kjæreste, men det betyr jo ikke at jeg dømmer henne.

Jeg har uansett bestemt meg for å ikke si noe, men heller kutte litt ned på ikke-seksuelle møter. Slik at hun blir mer en fuck-friend etterhvert uten at jeg trenger å fortelle henne noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Ikke dømmer henne???

Halloooooo????? ER DET NOEN DER????????

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS

Jeg sa jeg ikke var klar for et forhold nå. Så da har jeg gjort mitt synes jeg. Vi skal fortsette å møtes, men det blir mer overnattingsbesøk og sånt. Sexen er veldig bra og jeg har ikke lyst å gi slipp på det helt ennå.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Dersom jeg hadde visst hvem du er....

Du gjør det kun for sexen si del. Som ei sa over her: Drittsekk

Det er det du er.

Vet ikke jeg hvem av dere som er den løse... Det er i hvertfall ikke dama du holder på gress...

Nok en skuffelse av en mann er du.

Godt å være singel!

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde visst hvem du er....

Du gjør det kun for sexen si del. Som ei sa over her: Drittsekk

Det er det du er.

Vet ikke jeg hvem av dere som er den løse... Det er i hvertfall ikke dama du holder på gress...

Nok en skuffelse av en mann er du.

Godt å være singel!

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Ts har bare en preferanse, og det må han vel ha lov til?:) Damer velger jo bort bad- boys til forhold hele tiden, men sex er helt greit. Begynn hos deres eget kjønn, før dere "steiner" ts. Har sett mye værre ting fra kvinner, enn at ts ikke vil ha ei "tøs" som kjereste..:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS!

Det at hun er frisinnet seksuelt er noe du vil ha glede av hele resten av livet. :opplyser:

Du får det jo til å høres negativt ut... :klo:

Ja, virker som om at TS heller ville hatt ei som meg som er så mye syk at det blir sex to gang i måneden (okei, setter det litt på spissen, men du skjønner hva jeg mener). Det er jo veldig mange kvinner som ikke har sexlyst i det hele tatt også, så TS kan godt ende med et ikke-eksisterende sexliv. Om man dumper noen bare pga tidligere sexliv så er man rett og slett dum. Håper dama i HI finner seg en fyr som setter mer pris på henne.

Anonymous poster hash: 28410...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har bare en preferanse, og det må han vel ha lov til? :) Damer velger jo bort bad- boys til forhold hele tiden, men sex er helt greit. Begynn hos deres eget kjønn, før dere "steiner" ts. Har sett mye værre ting fra kvinner, enn at ts ikke vil ha ei "tøs" som kjereste.. :)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

okei. Vi får starte med meg. Jeg har så og si ikke et sexliv. Jeg vil tro menn flest heller vil ha ei dame som er glad i sex enn noen som får vondt av det. Så jeg har i alle fall ikke sex utenfor forhold.

Tøs er dama i alle fall ikke. Men i dine øyne skal vel kvinner være jomfru til de blir gift?

Anonymous poster hash: 28410...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har bare en preferanse, og det må han vel ha lov til?:) Damer velger jo bort bad- boys til forhold hele tiden, men sex er helt greit. Begynn hos deres eget kjønn, før dere "steiner" ts. Har sett mye værre ting fra kvinner, enn at ts ikke vil ha ei "tøs" som kjereste..:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Oppegående kvinner velger ikke en mann som omtaler en annen kvinne som tøs!

Sorry altså, men å kalle noen for tøs vitner om umodenhet og manglende sosial kompetanse!

:)

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig mann hadde ikke hengt seg opp i det, skikkelige menn er trygge på seg selv og sin egen seksualitet !!!

Hvis du vil ha en dame som ikke har gjort seksuelle greier SÅ har de veldig mye fint i plast på kondomeriet.no!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hennes problem. Han har vært ærlig om hva han ønsker. Er ikke hans feil at mange kvinner ønsker det uoppnåelige, evt "oppussingsprosjekter" (a.k.a. "temme" playeren).

Hennes problem? Slem du er da. Empati eier du ikke eller? Og nei. Han har ikke vært ærlig. Han har sagt at han ikke ennå er klar for et forhold. Hadde han vært ærlig hadde han sagt at han ikke syntes de klaffet eller at han overhode ikke var interessert i et forhold. Nå bare gir han henne håp for å få ha mer sex. Hennes problem du. For en jævlig ting å si.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hennes problem. Han har vært ærlig om hva han ønsker. Er ikke hans feil at mange kvinner ønsker det uoppnåelige, evt "oppussingsprosjekter" (a.k.a. "temme" playeren).

Å være ærlig...

Hva legger du i det?

TS spiller delvis med åpne kort.

Han velger å ikke fortelle den hele og fulle sannheten.

Da sannheten ville sannsynligvis hindret tilgang på sex med jenta.

Hvor bedritten kan en mann tillate seg å være mener du,

da du støtter opp om slik atferd?

Driter du i at et annet menneske blir ført bak lyset, for deretter å bli såret?

Overgår det å duppe tissefanten menn som TS i å behandle kvinner med respekt?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg sa jeg ikke var klar for et forhold nå. Så da har jeg gjort mitt synes jeg. Vi skal fortsette å møtes, men det blir mer overnattingsbesøk og sånt. Sexen er veldig bra og jeg har ikke lyst å gi slipp på det helt ennå.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Du spiller ikke med åpne kort!

Hvorfor gjør du ikke det?

Å duppe tissefanten din er viktigere enn å behandle jenta med respekt.

Hva sier ikke det om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Dropp hora! Jenter skal ikke ha trekant med 2 menn, det er forbeholdt mann og 2 damer.

Anonymous poster hash: c8ec7...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Prippen? Gift deg med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke det greit? Føler du deg truffet? Man velger helt selv hvem man vil være kjæreste med. Anonymous poster hash: 31817...7ee

Føler meg absolutt ikke truffet :)

Selvfølgelig velger man selv hvem man vil være sammen med. Tror du misforsto meg litt gitt.

Har selv hatt flere fuck friends, men da har jeg og han vært klare på at det kun er det, IKKE noe mer.

Det er ikke greit å utnytte noen som er interessert i mer med deg, og har følelser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig mann hadde ikke hengt seg opp i det, skikkelige menn er trygge på seg selv og sin egen seksualitet !!!

Hvis du vil ha en dame som ikke har gjort seksuelle greier SÅ har de veldig mye fint i plast på kondomeriet.no!!

TS

Det får være din mening. Jeg er ikke desperat og tar ikke til takke med det første og beste som kommer min vei. Sexen er bra med hun jeg holder på med nå, men jeg vil ikke være i et forhold med henne. Jeg ville ikke såre henne, så sa bare at jeg ikke var klar for noe forhold. Det synes jeg er fair.

Har uansett møtt en annen jente, så regner med jeg avslutter med hun første om ikke så alt for lenge.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dømmer henne???

Halloooooo????? ER DET NOEN DER????????

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Fy så drittsekk du er. Det å ikke såre et annet menneskes følelser bevisst er viktigere enn dine seksuelle behov.

Hva i alle dager er det med dere? Det er ikke andre sine behov som dikterer hva TS sine handlinger og tanker skal være. Han har en preferanse og det er hans suverene rett. Kan vedde på at dere også har preferanser andre vil himle med øynene av.

TS - om du ikke vil bli sammen med jenta, så gjør du ikke det. Uansett om grunnen er at hun ikke liker knekkebrød så er det ditt valg og din avgjørelse. Føles det ikke rett, så føles det ikke rett.

Om du har sagt at du ikke ønsker noe forhold men vil fortsette det fysiske, er det opp til jenta hva hun gjør. Du er ikke forpliktet til å si hvorfor du ønsker som du gjør.

Dere som er så negative til TS, har ikke dere en historie med en dere dumpet tidligere? Var dere forpliktet til å gå forklare i detalj hvorfor? Nei, man er ikke det. Og det å sette seksuell historikk som en del av kvalitetene til en fremtidig kjæreste er langt innenfor det akseptable.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...