Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hva skjer med at dere damer reagerer så sterkt på det her? Ifølge dere så er det jo bare taper-menn som bryr seg om seksuell historikk, så hvorfor bry seg?

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

Vi bryr oss om at ts er slem og utnytter og lurer en jente som har følelser for han ved å bruke henne til sex, og så forsvarer han denne drittsekkoppførselen pga hennes seksuelle fortid. Er det noen her som ikke er kjærestemateriale så er det han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nårtid er man i den posisjonen at man kan kreve noe av et annet menneske? :klo:

Man kan ønske.

Man kan spørre.

- men nårtid har man krav på å kunne kreve noe av et annet menneske?

Hmmm, ja man kan jo kreve som sjef at folk gjør sitt beste blant annet, man kan kreve at partner ikke er utro, man kan kreve at partner tar seg av unger osv osv..:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt trekant?:) Virker bare sånn siden du skal forsvare jenter som har hatt det.. Er helt greit at noen jenter velger å ha trekant, mens syns man skal respektere at noen syns dette er ekkelt og kvalmende også. Sånn er det bare. Man kan ikke få ALLE til å like alle ting..:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Er ikke logisk å ville ha sex med noen som er ekkel og kvalmende eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bryr oss om at ts er slem og utnytter og lurer en jente som har følelser for han ved å bruke henne til sex, og så forsvarer han denne drittsekkoppførselen pga hennes seksuelle fortid. Er det noen her som ikke er kjærestemateriale så er det han.

Alle har vi da våre preferanser som dere damer sier. Er helt vanlig blant menn å se på ei kvinne som "pul-bar", men ikke som kjereste. Er vel ikke noe galt ved det. Har du aldri tent på en mann seksuelt, men ikke kunnet tenkt deg å dele livet med den personen? Hvis man vil være kjeresteemne for alle så får man oppføre seg anstendig og være forsiktig med å spre bena, og selv da er det ikke sikkert man er god nok.:) Er alltid andre ting også som gjør at man ikke passer inn i kjeresterollen, enn et utsvevende sexliv.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vi da våre preferanser som dere damer sier. Er helt vanlig blant menn å se på ei kvinne som "pul-bar", men ikke som kjereste. Er vel ikke noe galt ved det. Har du aldri tent på en mann seksuelt, men ikke kunnet tenkt deg å dele livet med den personen? Hvis man vil være kjeresteemne for alle så får man oppføre seg anstendig og være forsiktig med å spre bena, og selv da er det ikke sikkert man er god nok.:) Er alltid andre ting også som gjør at man ikke passer inn i kjeresterollen, enn et utsvevende sexliv.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Det er lov å ha preferanser men det gir ingen retten til å utnytte andre mennesker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke logisk å ville ha sex med noen som er ekkel og kvalmende eller?

Jo for menn så kan han tenne litt seksuelt på at hun er "tøs", så han vil bare knulle henne litt. Men han kunne aldri vært med denne jenta. Er stor forskjell på å ha sex med ei jente, og kunne tenke seg henne som partner.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo for menn så kan han tenne litt seksuelt på at hun er "tøs", så han vil bare knulle henne litt. Men han kunne aldri vært med denne jenta. Er stor forskjell på å ha sex med ei jente, og kunne tenke seg henne som partner.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

For det første: Med den holdninga er det du som er ekkel og kvalmende

For det andre: vil man ha uforpliktende sex og ikke ser noen som kjærestemateriale pga noe så er man ærlig og sier det. Ja man risikerer da at vedkommende ikke vil ha sex med en dersom man er ærlig om det, men det å behandle folk fint er viktigere enn å få pult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Hvorfor legger disse mennene skylden over på kvinner og samfunnet som stiller krav?

Skylden?

La TS skyld på noen?

Jeg trodde han bare skrev at han ikke ville ha seg med ei jente som har hatt trekant, jeg.

Han stiller krav, og er det ikke urimelig å henge ham ut for at han er asymmetrisk i sine krav, når kvinner og samfunnet ellers er helt likt på det punktet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Nårtid er man i den posisjonen at man kan kreve noe av et annet menneske? :klo:

Man kan ønske.

Man kan spørre.

- men nårtid har man krav på å kunne kreve noe av et annet menneske?

Det fungerer slik at mange bare prøver seg.

De blir ofte ikke konfrontert med sånn drittsekkoppførsel.

Det er vel bare et maktspm og personlighetsspm, ikke et moralsk spm. Noen folk har både selvtillit, skylapper, og mangel på sympati for andre mennesker.

Som ung er det sånt man bare må bite i seg, om man ikke vil gå på nav eller jobbe med renovasjon. Og når man har klatret nok, har man latt dette systemet etse så sterke arr at man utsetter de under for samme dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nårtid er man i den posisjonen at man kan kreve noe av et annet menneske? :klo:

Man kan ønske.

Man kan spørre.

- men nårtid har man krav på å kunne kreve noe av et annet menneske?

Kreve i den forstand at det er ting som MÅ være på plass for at et kjæresteforhold skal være aktuelt. Et ønske er mer "det er fint hvis hun ikke har hatt trekant".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hmmm, ja man kan jo kreve som sjef at folk gjør sitt beste blant annet, man kan kreve at partner ikke er utro, man kan kreve at partner tar seg av unger osv osv.. :)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Tror du at du kommer lengst ved å kreve, eller ved å legge til rette for?

Og tror du at dine krav endrer andre menenskers preferanser eller ønsker så lenge dine krav går stikk i strid med dere egne ønsker og behov?

- da kan du mene du har retten til å kunne kreve inntil du blir grønn i trynet.

Da kan du for eksempel kreve at h*n har nytelse av analsex inntil du blir grønn og blå, - det endrer ikke det andre menneskets personlige ønsker eller motvilje mot det du krever.

Kravmentalitet hører intet steds hjemme i et velfungerende forhold mellom to mennesker.

- surprise, surprise.

Det fungerer slik at mange bare prøver seg.

De blir ofte ikke konfrontert med sånn drittsekkoppførsel.

Det er vel bare et maktspm og personlighetsspm, ikke et moralsk spm. Noen folk har både selvtillit, skylapper, og mangel på sympati for andre mennesker.

Som ung er det sånt man bare må bite i seg, om man ikke vil gå på nav eller jobbe med renovasjon. Og når man har klatret nok, har man latt dette systemet etse så sterke arr at man utsetter de under for samme dritten.

Den tror jeg du må være snill og forklare litt nræmere for meg.

Jeg klarer ikke helt å få tak i hva det du sier har av direkte betydning for mitt spørsmål om den såkalte retten enkelte mener de har til å kreve.

Når de mener de har krav på noe fra et annet menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør lese gjennom ditt eget innlegg for å se om det kan bli tolket som noe annet, enn at du uttaler deg på et generelt grunnlag.

Jeg tolket det ikke slik.

Du "tolket" det ikke slik nei? Eller snarere valgte å ikke tolke det slik? Hvilken av del av innlegget forstod du ikke, jeg beskriver det hele med enkle termer som "menn", "kvinner", "man" etc. At du ikke kan lese får du nesten ta på din egen kappe.

Anonymous poster hash: bad00...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Kreve i den forstand at det er ting som MÅ være på plass for at et kjæresteforhold skal være aktuelt. Et ønske er mer "det er fint hvis hun ikke har hatt trekant".

Du kan ha ønsker til en partner, men å kreve at noen oppfyller dine ønsker?

Nårtid mener du at du har krav på at dine 'krav til ting som skal være på plass' skal lydig oppfylles av et annet menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Tror du at du kommer lengst ved å kreve, eller ved å legge til rette for?

(...)

Den tror jeg du må være snill og forklare litt nræmere for meg.

Jeg klarer ikke helt å få tak i hva det du sier har av direkte betydning for mitt spørsmål om den såkalte retten enkelte mener de har til å kreve.

Jeg tror du kommer lengst ved å kreve.

Ad 2: Det er bare å prøve! Man trenger ingen rett for å ta seg til rette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tror jeg du må være snill og forklare litt nræmere for meg.

Jeg klarer ikke helt å få tak i hva det du sier har av direkte betydning for mitt spørsmål om den såkalte retten enkelte mener de har til å kreve.

Når de mener de har krav på noe fra et annet menneske.

Nå er det faktisk forskjell på å kreve noe i form av betingelser som må være oppfylt før man går inn i et forhold versus det å stille krav i et forhold. Krav i førstnevnte kategori går ikke utover den som ikke oppfyller kravene på noen som helst måte da det rett og slett ikke vil bli noe forhold uten at betingelsene er oppfylt. TS har et krav til en potensiell partner om at hun ikke skal ha hatt trekant for å bli sammen med henne og det er selvfølgelig hverken mer eller mindre legitimt enn alskens andre krav til utseende, utdanning, yrke eller hva man nå filtrerer på.

Men også i et forhold er det visse krav som er helt legitime å stille, som dette med å kreve at partneren ikke sårer en selv, f. eks dette med utroskap. Nei, man kan ikke kreve at partneren skal like aktivitet X, Y eller Z i senga, men man kan kreve at h*n ikke er utro.

Anonymous poster hash: bad00...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan ha ønsker til en partner, men å kreve at noen oppfyller dine ønsker?

Nårtid mener du at du har krav på at dine 'krav til ting som skal være på plass' skal lydig oppfylles av et annet menneske?

Virker som at vi ikke er helt enige om hva det vil si å stille krav. Jeg mener ikke at man skal tvinge noen til å innfri krav man har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tror du kommer lengst ved å kreve.

Ad 2: Det er bare å prøve! Man trenger ingen rett for å ta seg til rette.

Å kreve betyr å velge bort, uten alternativ, og uten evne eller vilje til å innse at andre mennesker ikke kan holdes i et jerngrep eller på slavebasis.

Du kan f.eks. kreve til du blir blå at noen ligger med deg, - men tror du at det hjelper?

Det tror ikke jeg.

Du kan jo kreve at din kommende kjæreste aldri skal ha sett en kuk, men være i stand til å deepthrought'e deg umiddelbart, - men tror du kravene dine er formålstjenelige?

Du kan selvsagt mene du har krav på alt mellom himmel og jord, men du får det ikke fordi du mener du har en rett til å kreve det.

- hvor får du den retten til å kunne kreve fra?

Baserer du troen din på at det å kreve er metodikken du kommer lengst med på praktisk erfaring? - jeg anbefaler deg å tenke en gang til.

Merk at jeg sier ikke: "Jeg krever at du tenker en gang til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå er det faktisk forskjell på å kreve noe i form av betingelser som må være oppfylt før man går inn i et forhold versus det å stille krav i et forhold. Krav i førstnevnte kategori går ikke utover den som ikke oppfyller kravene på noen som helst måte da det rett og slett ikke vil bli noe forhold uten at betingelsene er oppfylt. TS har et krav til en potensiell partner om at hun ikke skal ha hatt trekant for å bli sammen med henne og det er selvfølgelig hverken mer eller mindre legitimt enn alskens andre krav til utseende, utdanning, yrke eller hva man nå filtrerer på.

Men også i et forhold er det visse krav som er helt legitime å stille, som dette med å kreve at partneren ikke sårer en selv, f. eks dette med utroskap. Nei, man kan ikke kreve at partneren skal like aktivitet X, Y eller Z i senga, men man kan kreve at h*n ikke er utro.

Anonymous poster hash: bad00...56b

Du kan prøve å kreve alt du vil, men dersom vedkommende ikke ønsker å være trofast så kan du spytte i den ene hånden og kreve i den andre.

- så får du se hvilken hånd du har mest i.

Hvor i alle dager får dere det fra at dere har fått utdelt en rett til å kunne avkreve andre, myndige mennesker noe som helst?

En rett til å overstyre menneskets frie vilje og evne til konsekvenstenkning etter dine egne ønsker.

Hvor fikk dere utdelt retten til å kunne kreve noe som helst av andre mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å kreve alt du vil, men dersom vedkommende ikke ønsker å være trofast så kan du spytte i den ene hånden og kreve i den andre.

- så får du se hvilken hånd du har mest i.

Hvor i alle dager får dere det fra at dere har fått utdelt en rett til å kunne avkreve andre, myndige mennesker noe som helst?

En rett til å overstyre menneskets frie vilje og evne til konsekvenstenkning etter dine egne ønsker.

Hvor fikk dere utdelt retten til å kunne kreve noe som helst av andre mennesker?

Vel, om ikke kravet om trofasthet overholdes så blir resultatet at det ikke lenger er et forhold, enkelt og greit. Det er forskjell på å avkreve noen noe som bare er til egen nytelse og det å kreve at partneren din ikke sårer deg. For ja, jeg krever faktisk sistnevnte og bryter hun det så får hun også ta konsekvensene.

Å kreve at andre ikke sårer deg er faktisk ikke så veldig vanskelig å oppfylle. F. eks kan jeg kreve av deg at du ikke fiker til meg i en diskusjon. Du kan velge å bryte kravet men igjen - da kommer også konsekvensene.

Anonymous poster hash: bad00...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...