Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Jeg ville tro at det var større sjanse for at du var utro, om du syns sexlivet ditt var fattig. Ikke lov for mye, kanskje er du utro engang, og da blir fallhøyden større. Dessuten er det veldig dømmende å si "en gang utro - alltid utro."

Jeg hater utroskap så det er null sjanse for at jeg noen gang er utro. Kjæresten liker også trekant så vi er med hverandre hvis vi skal ha trekant eller firkant. Trekant når kjæresten er med er vertfall ikke utroskap.

Det er ikke dømmende å si det. Det er som oftest sant.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal være ærlig på dine preferanser og hensikter, TS.

Jeg kunne aldri vært sammen med en kar som syntes trekant var groteskt, da har han noen seksuelle sperrer og holdninger som jeg ikke vil ha i en mann. Når jeg forteller menn jeg dater noen av mine seksuelle eskapader, så er det for å ta en avsjekk på disse holdningene. Da må du slutte å tenke med pikken og si ifra hvis dette er langt utenfor hva du har gjort eller fantaserer om å gjøre, sånn at hun kan avgjøre om hun gidder date deg mer eller ikke.

Men du tør ikke stå for den du er, for du vet at hvis du hadde fortalt henne dine syn og planer, så hadde hun ikke ligget med deg mer. Du vet at da er det du som står der og er helt uaktuell som kjærestemateriale.

Finn noen som deler ditt syn heller, jeg har aldri helt skjønt poenget med å lyve til seg en partner som egentlig ikke er en god match.



Anonymous poster hash: 25a5f...f98
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi uenige om det. :)

Man burde i det minste ikke ha sex med noen man ville anse som en uskikket forelder i det minste, itilfellet uhellet skulle være ute, selv om det gjelder en person man ikke er romantisk interessert i
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke pult noe så løst, er vel musa full av både det ene og det andre. Æsj.

Anonymous poster hash: b7bd8...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke pult noe så løst, er vel musa full av både det ene og det andre. Æsj.

Anonymous poster hash: b7bd8...90e

Ts er løs selv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om den jeg datet/vært i ett forhold med hadde hatt trekant(er) tidligere.

Vedkommende sitter jo da på erfaringer som kan være både spennende å gøy å dra med seg inn i forholdet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om den jeg datet/vært i ett forhold med hadde hatt trekant(er) tidligere.

Vedkommende sitter jo da på erfaringer som kan være både spennende å gøy å dra med seg inn i forholdet. :)

Spørs hva vedkommende har hatt trekanter med...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva vedkommende har hatt trekanter med... ;)

Sant nok...

En går over grensen når en ku eller hest plutselig kommer inn i bildet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok...

En går over grensen når en ku eller hest plutselig kommer inn i bildet....

Jeg er helt enig med deg..;)

Jeg tror det også krysser grensen for den involverte kua og hesten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt! ;)

...men det finnes vel kanskje dyr som gjerne er med på dette? ;)

En hest og et esel kanskje? Torsk og hyse..? ...eller er ikke de også i torskefamilien begge? dobbelt så ille...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men det finnes vel kanskje dyr som gjerne er med på dette? ;)

En hest og et esel kanskje? Torsk og hyse..? ...eller er ikke de også i torskefamilien begge? dobbelt så ille...

Jeg har dessverre ikke satt meg inn i dette, da jeg er mer en katteperson selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å ha trenkant er ikke det som burde bestemme om hun er kjærestemateriale eller ikke. Du burde vente og se, kanskje du kan få litt mer informasjon fra hun om hvorfor hun valgte å gjøre det, eller om hun er klar for et langt forhold. Hvis du liker hun på alle andre måter burde du vente litt og se hvordan ting blir.



Anonymous poster hash: e29af...6fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper

Hvis du liker dama synes jeg du skal tenke godt om før du latt dette bli en dealbreaker..

Om hun har følelser for deg og du vet at hun ikke er den rette så burde du si til henne at hun ikke er den rette for deg. Det er dårlig gjort å holde andre på gress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Vel, jeg har hatt trekant med to menn to ganger, og det var ikke så veldig spesielt at det gjorde noe. Begge gangene var i fylla, vel og merke, og nei - det var ingen "dobbel penetrering" involvert. Bare sex med to menn. Og jeg har en temmelig innholdsrik sex-fortid, noe jeg aldri kommer til å skamme meg over. Jeg har erfart ting, opplevd og utforsket den seksuelle siden av meg selv, og det har også formet meg i forbindelse med hva slags syn jeg har på sex.

Det at du (TS) velger å se på denne jenta som mer knullevenn enn kjæreste, er ditt eget valg, men ikke dra henne ned i gjørma av den grunn. Lurer på hvor i all verden empatien din har blitt av i denne saken, da du ganske tydelig påpeker at du mener hun har fått følelser for deg. Helt utrolig at du skal playe denne jenta fordi du har fordommer mot at hun har vært med to menn samtidig. Fordommer gjør deg trangsynt, og i dette tilfellet er du litt trangsynt. Jeg vet at om en potensiell kjæreste hadde dømt meg på bakgrunn av min egen seksuelle fortid, så hadde han aldri passet med meg uansett, fordi jeg fortjener en som aksepterer meg for den jeg er. Fortid inkludert.

Så ikke hold jenta i mørke om dette her, vær ærlig og si at du ikke vil bli noe mer enn en knullevenn med henne. Så får du la henne bestemme hva hu vil gjøre. Fordi sånn som jeg ser det, så planlegger du å utnytte følelsene hennes for deg og knulle i vei som kaniner. Og hun kommer til å se tegninga om du bare møter henne for sex...

What goes around comes around, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Snakket med henne i går og sa at jeg vil fortsette å treffe henne, men at jeg tror ikke jeg er klar for noe forhold akkurat nå. Men vi fikk se hva som skjer videre. Hun sa at det ville hun gjerne. Så tror vi har løst saken. Hun vet at vi ikke er i noe forhold, samtidig så kan vi møtes og ha sex.



Anonymous poster hash: 5d691...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Snakket med henne i går og sa at jeg vil fortsette å treffe henne, men at jeg tror ikke jeg er klar for noe forhold akkurat nå. Men vi fikk se hva som skjer videre. Hun sa at det ville hun gjerne. Så tror vi har løst saken. Hun vet at vi ikke er i noe forhold, samtidig så kan vi møtes og ha sex.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Akkurat nå? Nå vil hun gå å håpe og vente på at du skal bli klar for forhold...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...